Vastattu

Reissunetti


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olen nyt Thaimaassa otin reissunetin käyttööni kun saavuin maahan, kulutin 1 Gigan viikossa, tuli uusi tarjous tilasin sen ohjeen mukaan, mutta tuli vain virheilmoituksen viestin käsittelyssä. Tämän jälkeen reissunettiä en ole saanut toimimaan. Koska itse on voi tietää miksi ei toimi, niin voisiko joku Elisalta selvittää asiaa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 12 helmikuu 2018, 16:16

Helpoiten ja nopeiten tähän saa vastausta olemalla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun soittamalla 010 190 240 (mpm/pvm) tai OmaElisan Chatissa.

Täällä Palstalla Palstatiimi vastailee myös, joskin pienellä viiveellä. Jotta saat parhaan henkilökohtaisen avun, tulee henkilökohtaisessa profiilissasi täällä Palstalla olla oma asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi (ethän kirjoita niitä tänne julkiselle keskustelualueelle). Voit myös laittaa nämä tiedot sekä tarkan kuvauksen ongelmasta ja noista lisätilauksista yksityisviestillä Palstatiimille.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Helpoiten ja nopeiten tähän saa vastausta olemalla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun soittamalla 010 190 240 (mpm/pvm) tai OmaElisan Chatissa.

Täällä Palstalla Palstatiimi vastailee myös, joskin pienellä viiveellä. Jotta saat parhaan henkilökohtaisen avun, tulee henkilökohtaisessa profiilissasi täällä Palstalla olla oma asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi (ethän kirjoita niitä tänne julkiselle keskustelualueelle). Voit myös laittaa nämä tiedot sekä tarkan kuvauksen ongelmasta ja noista lisätilauksista yksityisviestillä Palstatiimille.

Osallistu keskusteluun