Vastattu

Reklamointi lisäpalveluista joita en ole tilannut

  • 23 syyskuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 683 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Ostin viime kuussa uuden puhelimen ja tarvitsin siihen pienemmän sim-kortin, minkä kävin noutamassa elisan myymälästä. Samassa yhteydessä en ostanut mitään muuta enkä tehnyt liittymääni mitään muutoksia.

Nyt uusimmassa laskussa näkyy että samasta hetkestä lähtien on alettu veloittaa kahdesta lisäpalvelusta joita en ole tilannut ja joiden hankinnalle en ole antanut valtuutustani.

Koetin selvittää ongelmaa soittamalla asiakaspalvelunumeroon, missä neuvottiin että voin kyllä katkaista nämä lisäpalvelut samantien, mutta kun kysyin jo tulleesta laskusta niin minut yhdistettiin toiseen numeroon mihin jonotin 20 minuttia mutta puheluun ei vastattu.

Aiemmin otin myös yhteyttä omaelisan viestinlähetys lomakkeella, mutta tähän en ole saanut myöskään mitään vastausta.

Näyttää olevan aikaavievää ja hankalaa saada yhteyttä henkilöön jolla edes olisi valtuudet keskustella aiheesta. Miten kannattaisi toimia ongelman selvittämiseksi? Minulla ei ole aikaa jonottaa tuntikausia asiakaspalveluun joka yhdistää puhelun jonnekin missä kukaan ei vastaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 23 syyskuu 2015, 12:31

Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Huomasinkin, että olit ehtinyt jo olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse eli asia on jo hoidettu. Me palstatiimiläiset voidaan auttaa täällä Palstalla, kun nakkaat meille tarvittaessa yksityisviestiä! :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    3 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +5
    Laitatko asiakasnumeron tai puhelin-numerosi omiin tietoihisi Palstatiimiläisten (vain palstan moderaattoreille näkyy) käytettäväksi,
    jolloin he voivat myöhemminkin autaa sinua jos on tarvetta.
    Vasen yläkulma, Oma nimimerkki ->Omat asetukset -> Henkilökohtaiset tiedot
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Huomasinkin, että olit ehtinyt jo olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse eli asia on jo hoidettu. Me palstatiimiläiset voidaan auttaa täällä Palstalla, kun nakkaat meille tarvittaessa yksityisviestiä! 🙂
  • Elisalta soitettiin minulle päin, asia on nyt kunnossa.

    Osallistu keskusteluun