Kysymys

S-LAHDELLA "pitkät" viikot

  • 11 maaliskuu 2009
  • 8 kommenttia
  • 2508 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Mahtaa sauniksella olla "väsynyttä" porukkaa, kun niiden pvät ja vkot on tuplia meikäläisen vkoille.
TAI sitten on todella niin paljon vikoja, ettei kukaan kerkeä niihin paneutua. Voi toki olla niinkin, ettei osata asiakkaan ns. ongelmia
hoitaa ja kyselyt "heitetään" Ö mappiin ja odotellaan josko asiakas vaikka unohtas sen tai ongelma hoitus itekseen.
Nyt kaksi vkoa odotellut vastausta kysymykseeni(jonka sitten parin pvän jälkeen sain itse selvitettyä  😉 ;D).Enää en heidän vastaustaan
tarvitse,,mutta jään kuitenkin mielenkiinnolla odottamaan tuleeko sitä koskaan ja jos tulee, niin mitä siinä selitellään.  :D

Lähetetty 24.2.2009 16:57:46 
Aihe Palvelupyyntönne vastaanotettu (TN:107209734) 
Viesti (Huom! Tämä on automaattiviesti johon ei tarvitse vastata.
Please note: this is an automated message, there is no need to reply.)

Tervehdys,

Olemme vastaanottaneet viestisi koskien aihetta:

oma.saunalahti.fi

Viestisi on kirjattu Saunalahden asiakaspalvelun seurantajärjestelmään,
jossa sille on annettu käsittelynumero 107209734. Viestien toteutunut
keskimääräinen käsittelyaika on tällä hetkellä 4 arkipäivää
************************************************************************
Arvoisa asiakkaamme! Olemme saaneet palveluumme tavallista enemmän sähköpostiviestejä.
Vastaamme lähettämääsi viestiin noin viikossa. Saamasi käsittelynumero
varmistaa, että viestisi tulee käsiteltyä ja saat vastauksen.

Jos asiasi on kiireellinen tai koskee laskua, jonka eräpäivä on umpeutunut
yli 14 pv sitten, olethan meihin yhteydessä puhelimitse 09- 4243 0456.

   

8 kommenttia


Nyt kaksi vkoa odotellut vastausta kysymykseeni(jonka sitten parin pvän jälkeen sain itse selvitettyä  😉 ;D).Enää en heidän vastaustaan
tarvitse,,mutta jään kuitenkin mielenkiinnolla odottamaan tuleeko sitä koskaan ja jos tulee, niin mitä siinä selitellään.  :D


Terve,

hyvä että asia selvisi.  Kuittaan tuon palvelupyynnön jonosta pois niin saadaan paremmin vastauksia muille asiakkaille.

Yleisesti vikojen selvittäminen on sitä helpompaa, mitä selvemmin vian kuvauksessa kerrotaan ongelmasta.  Se, että "usein tökkii" on paljon vaikeampaa selvittää kuin se, jos kerrotaan täsmälleen mikä ei toimi ("pelkkää tekstiä sisältävä MMS-viesti numerosta 0412345678 (Nokia 6600) numeroon 0587654321 (Samsung L700, Soneran liittymä) 5.3 noin kello 9:00 aiheutti ilmoituksen Viesti hylätty").

Terveisin,

- Kai Keinänen / Saunalahti
Mies oli laittanut viime kesänä (2008) useamman kyselyn saunalahdelle. Ei ole vielä kuuleman tullut vastauksia. Ilmeiesti kyselee saunalahdelta liian vaikeita asioita. Tuumi noin kuukausi sitten että ei varmaan tule koskaan saamaankaan vastausta. Ilmeisesti kun kuittaillaan välistä niin kuittaillaan mitä sattuu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
En tiedä kumpi meistä on se tyhmempi, mutta mitään MMS viestä en ole teille laittanut ???
Soneran liittymiä emme omista. Itse laitoin aspaan viestiä s-lahden omilta sivuilta.Siinä koitin kaikki seikat mainita, mitä käyttäjä
yleensä pystyy selvittämään. Ennen teiltä on kyselty puhelinmallia ja nro myöten kaikki tiedot ja ne siinä viestissä ilmoitin. Teknisiä asioita
en pysty selvittämään,kun en ole sen alan ammattilainen. Jos kuitenkin olette jotain ihme viestejä saanut, niin sitten varmaan vika ollut omilla sivuillanne. Joka tapauksessa vaikka viesti "hylkäytyisi" teillä, siitäkin voisi asiakkalle ilm. jotain,ettei turhaan odottele ja ihmettele.
Suoranainen vinoilu teidän puoleltanne ei ole asiakaspalvelua. Asiakkaan puolelta moisen ymmärrän,kun katsoo aspan tasoa hoitaa asioita.
Vastauksia tulee ehkä vasta sitten.kun niistä naristaan täällä palstalla. Kuvittelin myös että teillä on niin kiire,ettei täällä kerkeisi roikkumaan. 😠

Mies oli laittanut viime kesänä (2008) useamman kyselyn saunalahdelle. Ei ole vielä kuuleman tullut vastauksia. Ilmeiesti kyselee saunalahdelta liian vaikeita asioita. Tuumi noin kuukausi sitten että ei varmaan tule koskaan saamaankaan vastausta. Ilmeisesti kun kuittaillaan välistä niin kuittaillaan mitä sattuu.
Eipä noita vastauksia nyt sentään puoltavuotta odottaa kannata... Luulisin että saunalahden systeemi poistaa tietyin väliajoin vanhemmat viestit pois vaikka niihin ei olisikaan vastattu?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ehkä ei kannata täs kohtaa laittaa esimerkkejä,, en mäkään heille esimerkkiä laittanut, vaan selitin vian "melkein" joka napinpainallusta myöten.
(joten se siitä) Kysehän on kumminkin s-lahden palvelusta tai lähinnä palvelun puutteesta.
PS. se heilakin on ollut melkein 30 v. 😉

Ehkä ei kannata täs kohtaa laittaa esimerkkejä,, en mäkään heille esimerkkiä laittanut, vaan selitin vian "melkein" joka napinpainallusta myöten.
(joten se siitä) Kysehän on kumminkin s-lahden palvelusta tai lähinnä palvelun puutteesta.
PS. se heilakin on ollut melkein 30 v. 😉


No muista että insinööreille on kerrottava, kierjoitettava ja puhuttava hyvin hitaasti. Et sitten turhanuseasti ruukaa heilaa vaihtaa... 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
k u u k a a a saaaanoo etttteen olis heilaa v a i h t a n u  😉
Käyttäjätaso 1

Suoranainen vinoilu teidän puoleltanne ei ole asiakaspalvelua.


Ei ole ensimmäinen kerta kun asiakaspalvelu v**tuilee päin naamaa... Itse annoin palautetta jollekin joka väitti olevansa esimiesasemassa kun aspan mies alkoi puhelimessa aukomaan päätään vaikka minä oli oikeassa. Onneksi siellä on asiakaspalveluasenne kohdallaan...

Niitä esimiehiä taitaa olla muuten siellä yhtä monta kuin itse asiakaspalvelijoitakin...

Osallistu keskusteluun