Vastattu

S-ryhmän lahjakortti?


Niin miten mä saan sen myymälässä luvatun lahjakortin? Puhelin ostettu 30.8. ja liittymä siinä samalla, nyt on 21.11. eikä kuulu. Ohjeistakaa niitä myyjiänne, etteivät lupaile kortteja "muutaman viikon päästä", jos oikeasti toimitusaika on monta kuukautta. Tää on ihan järjestelmällistä sähläämistä. Lähes kaikki asiakkaat, joille lahjakortteja on luvattu, ovat tyytymättömiä. Ja lukuisista valituksista huolimatta ette ole korjanneet asiaa! Sanokaa niille myyjillenne, etteivät lupaile asiakkaille turhia, vaan ovat rehellisiä. Täällä palstalla on jo vaikka kuinka moni luvannut siirtää liittymänsä muualle, joten herätys!! Menetätte asiakkaita.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 21 marraskuu 2018, 09:29

Kannattaa lukaista oheinen aihe ja toimia siellä annettujen ohjeiden mukaan.
https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/en-ole-saanut-minulle-luvattua-s-ryhmaen-lahjakorttia-mitae-teen-509335

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kannattaa lukaista oheinen aihe ja toimia siellä annettujen ohjeiden mukaan.
https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/en-ole-saanut-minulle-luvattua-s-ryhmaen-lahjakorttia-mitae-teen-509335
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Tosiaan liittymän pitää olla meillä 2kk ennen kuin lahjakortteja lähetetään. Eli käytännössä menee 9-10 viikkoa liittymän avauksesta että kortti tulee asiakkaalle saakka 🙂 Jos ei ala kuulumaan jostain syystä niin sitten vain nykäiset ylläpitoa hihasta tai yhteyttä meidän aspaan niin saadaan homma hoitumaan.

Osallistu keskusteluun