Kysymys

saakos vanhan totaalin..

  • 1 heinäkuu 2010
  • 27 kommenttia
  • 857 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
...vaihtaa tuohon Otsoon vai pitääkö olla UUSI avattava liittymä ?. On kuitenkin halvempi kuin Totaali,vaikka samat asiat sisällään näyttää pitävän
näin ensisilmäyksellä.

ps.En kerrenny vielä erottamaan kaikkia edukkaita,laadukkaita ym. niin jo siellä on nimikokousta pidetty ja saatu aikaiseksi sellaista, ettei nimi kyllä kerro liittymästä yhtään mitään. Vai onko tarkoitus kenties entisestään sekottaa pakkaa  ???

27 kommenttia

Tähän minäkin olen monessa eri viestissä yrittänyt saada vastausta. Naurettavaa logiikkaa jälleen kerran.

...vaihtaa tuohon Otsoon vai pitääkö olla UUSI avattava liittymä ?. On kuitenkin halvempi kuin Totaali,vaikka samat asiat sisällään näyttää pitävän
näin ensisilmäyksellä.

ps.En kerrenny vielä erottamaan kaikkia edukkaita,laadukkaita ym. niin jo siellä on nimikokousta pidetty ja saatu aikaiseksi sellaista, ettei nimi kyllä kerro liittymästä yhtään mitään. Vai onko tarkoitus kenties entisestään sekottaa pakkaa  ???


Hei,

Voit tehdä liittymätyypin vaihdon Oma Saunalahdessa kohdassa GSM-Liittymät >> GSM-liittymät >> Numero >> Liittymätyypin vaihto.

Keskustelua uusista liittymätyypeistä käydään jo http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,14232.0.html ' TARGET='_blank.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kiitos vastauksesta, vaikkakin vähän myöhään. Olin jo seikkaillut saunan sivuilla ja kokeilin onneani. Taisi olla 2/7 kun muutoksen tein. näyttäisi olevan "tilauksessa" mitä se sitten tarkottaakin. Tuleeko nyt sitten kahdesta paketista maksu(eli tuplamaksu),vai laskutetaanko tuo otso vasta elokuussa, jolloin totaali näyttää päättyvän ainakin omien sivujen mukaan. ???

Saunalahti Totaali  kuukausimaksu
(Sopimus sulkeutuu laskutuskauden päättyessä 31.7.2010)  Käytössä 45.32 /1 kk » Näytä sopimusehdot 
Saunalahti Otso  kuukausimaksu  Tilauksessa 38.9 /1 kk  » Sopimuksen tarkastelu

Entä miten on oma mobiililaajakaista 384 (vai mikä se oli)? Vaihdoin tuon siihen miniin. Toinen hävinnyt jo sopimuksista, eli mikä on käytössä tällä hetkellä ??? kun Mobiililaajakaista Mini vasta tilauksessa 4.9 /1 kk 
En kyllä tajuu muutenkaan tätä veivaamista liittymissä,jos mikään muu ei muutu kuin nimi. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Lisäpalveluissa muutos pitäisi tapahtua välittömästi. Näkyykö se Mini siellä liittymän ominaisuuksissa missään kohti?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
sopimuksista katsoin ja siellä lukee MININ kohdalla tilauksessa.
Nyt tutkailin erikseen lisäpalvelujen tilausta ja siellä lukee että mini käytössä. En tajunnu et monta eri sivua pitää tutkailla ja niissä vielä eri tiedotkin.  ::) Taas opin uutta. Mutta mitenhän se laskutus nyt noissa menee, onko kuukaden sisällä tulossa näitä "tupla" maksuja, koska vaihto on kuitenkin tapahtunut ns. väärään aikaan ??? En enää oikein luota mihinkään, kaikkein vähiten itseeni  😉

sopimuksista katsoin ja siellä lukee MININ kohdalla tilauksessa.
Nyt tutkailin erikseen lisäpalvelujen tilausta ja siellä lukee että mini käytössä. En tajunnu et monta eri sivua pitää tutkailla ja niissä vielä eri tiedotkin.  ::) Taas opin uutta. Mutta mitenhän se laskutus nyt noissa menee, onko kuukaden sisällä tulossa näitä "tupla" maksuja, koska vaihto on kuitenkin tapahtunut ns. väärään aikaan ??? En enää oikein luota mihinkään, kaikkein vähiten itseeni  ;D


Jos vaihto on tehty muulloin kuin laskutuskaudenvaihteessa, tulee palveluista päällekkäistä laskutusta. Voit tarkastaa asian vielä asiakaspalvelusta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hei!

Mainitsin viestissä milloin aukaisu on tehty. Miksi pitää soittaa ja varmistaa aspaan.
Sinähän olet aspasta(käsittäkseni), joten miksi et vastaisi koko kysymykseen vaan vain osittain, jos kuitenkin ylipäänsä vastaat  ???
Vai pitääkö vastauksesta maksaa  😛

Hei!

Mainitsin viestissä milloin aukaisu on tehty. Miksi pitää soittaa ja varmistaa aspaan.
Sinähän olet aspasta(käsittäkseni), joten miksi et vastaisi koko kysymykseen vaan vain osittain, jos kuitenkin ylipäänsä vastaat  ???
Vai pitääkö vastauksesta maksaa  :P


Palstalla käsitellään ongelmia yleisellä tasolla.

Tarkoitin, että maksut menee päällekkäin, mikäli vaihto on tehty muulloin, kuin laskutuskauden vaihtuessa. Ja mikäli sinulla on oman laskusi kohdalla lisää kysyttävää, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun. Pahoittelen huonosti muotoiltua lausettani
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Eipäs saivarrella, kyllä täällä palstalla on vastattu ihan suoriin kysymyksiin henkilöille, eikä pelkästään yleisesti. Voi kysymyksestäni olla apua jollekkin toiselle, eli yleistä tietoa sekin on. (riippuu kenen silmästä katsoo ;)
Eli jos uuden laskutusuudistuksen jälkeen kausi on kalenterikuukausi, niin pitäisikö vaihto tapahtua edellisen kuun viimeinen VAI seuraavan kuun ensimmäinen päivä, jos haluaisi tuplamaksuilta välttyä. Vai jaetaanko aiempi totaali päivillä ja maksan 1 pvän heinäkuuta siitä ja toisesta päivästä eteenpäin otsoa VAI maksaako heinäkuu totaalin hinnalla  ja elokuusta on otson hinta. sopimuksissa kun lukee,että totaali päättyy heinäkuun lopussa ???
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Eli jos uuden laskutusuudistuksen jälkeen kausi on kalenterikuukausi, niin pitäisikö vaihto tapahtua edellisen kuun viimeinen VAI seuraavan kuun ensimmäinen päivä, jos haluaisi tuplamaksuilta välttyä.


Mobiililaajakaistan kuukausimaksu veloitetaan avauspäivästä kuukausi eteenpäin. Mikäli tuote päivitetään toiseen nopeuteen, veloitetaan laskutettu kuukausimaksu vanhasta nopeudesta kokonaisuudessaan. Mikäli halutaan välttää päällekäisiä kuukausimaksuja, tulee päivitys tehdä kuukausimaksukauden viimeisenä päivänä.


http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Mobiililaajakaista
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Nopeus ei käsittääkseni muuttunut,(siitä tuossa linkissä mainttiin) ainoastaan nimi ja kuukausimaksu.(voi olla etten jaksanut lukea loppunasti) Taitaa kuitenkin sääntö koskea myös sitä, joten tuplalaskua odotellessa. 😉
Tässä puidaan asiaa, joka ihmetyttää tavallisia liittymänvaihtajia vuodesta toiseen, jatkuvasti tulee sekaannuksia, eikä koskaan anneta kunnollista vastausta; nämä vastaukset ovat vähän sinnepäin, ja saattavat vastaajan itsensä mielestä kuulostaa hyvinkin selkeiltä, mutta silti kertomatta jää se todellinen marginaali laskutuskauden vaihtuessa! Onko liittymätyypin vaihto tehtävä juuri samalla sekunnilla kun laskutuskausi vaihtuu? Vai onko peräti samalla minuutilla sallittu?

Oikeasti homman pitäisi mennä niin, että asiakas kertoo etukäteen haluavansa liittymätyypin muutoksen seuraavassa laskutuskauden vaihteessa ja automatiikka hoitaa asian niin, ettei päällekkäislaskutusta tule.

Kaikki muu säätäminen tarkoittaa asian hoitamista väärin. Yhtään lisälaskutusta ei saa tulla tällaisessa tapauksessa, paitsi jos asiakas on nimenomaan halunnut vaihtaa liittymättyyppiä juuri haluamassaan kohdassa lisäkustannuksista välittämättä.

Antakaa nyt edes joku aikaraja ja täsmällinen määrittely laskutuskauden vaihtumisajankohdasta, josta tuo marginaali lasketaan!

Edit: Hyviksellähän onkin sentään jokseenkin kelvollinen neuvo asiaan, mutta edelleen jos haluttuna vaihtopäivänä onkin isosti muuta tekemistä, niin vaihto lykkääntyy kuukaudella...

P.S. Mihin Saunalahti joutuisi ilman Hyvistä!? :D



sopimuksista katsoin ja siellä lukee MININ kohdalla tilauksessa.
Nyt tutkailin erikseen lisäpalvelujen tilausta ja siellä lukee että mini käytössä. En tajunnu et monta eri sivua pitää tutkailla ja niissä vielä eri tiedotkin.  ::) Taas opin uutta. Mutta mitenhän se laskutus nyt noissa menee, onko kuukaden sisällä tulossa näitä "tupla" maksuja, koska vaihto on kuitenkin tapahtunut ns. väärään aikaan ??? En enää oikein luota mihinkään, kaikkein vähiten itseeni  ;D


Jos vaihto on tehty muulloin kuin laskutuskaudenvaihteessa, tulee palveluista päällekkäistä laskutusta. Voit tarkastaa asian vielä asiakaspalvelusta.




Hei!

Mainitsin viestissä milloin aukaisu on tehty. Miksi pitää soittaa ja varmistaa aspaan.
Sinähän olet aspasta(käsittäkseni), joten miksi et vastaisi koko kysymykseen vaan vain osittain, jos kuitenkin ylipäänsä vastaat  ???
Vai pitääkö vastauksesta maksaa  :P


Palstalla käsitellään ongelmia yleisellä tasolla.

Tarkoitin, että maksut menee päällekkäin, mikäli vaihto on tehty muulloin, kuin laskutuskauden vaihtuessa. Ja mikäli sinulla on oman laskusi kohdalla lisää kysyttävää, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun. Pahoittelen huonosti muotoiltua lausettani





Eli jos uuden laskutusuudistuksen jälkeen kausi on kalenterikuukausi, niin pitäisikö vaihto tapahtua edellisen kuun viimeinen VAI seuraavan kuun ensimmäinen päivä, jos haluaisi tuplamaksuilta välttyä.


Mobiililaajakaistan kuukausimaksu veloitetaan avauspäivästä kuukausi eteenpäin. Mikäli tuote päivitetään toiseen nopeuteen, veloitetaan laskutettu kuukausimaksu vanhasta nopeudesta kokonaisuudessaan. Mikäli halutaan välttää päällekäisiä kuukausimaksuja, tulee päivitys tehdä kuukausimaksukauden viimeisenä päivänä.


http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Mobiililaajakaista
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Edit: Hyviksellähän onkin sentään jokseenkin kelvollinen neuvo asiaan, mutta edelleen jos haluttuna vaihtopäivänä onkin isosti muuta tekemistä, niin vaihto lykkääntyy kuukaudella...


Kiitoskiitos. Liittymän sulkemisen voi kyllä ajastaa päättymään laskutuskauden loppuun ilmoittamalla asiasta Asiakaspalveluun. Näin ollen voisi päätellä, että samoin on liittymätyypin vaihdon suhteen MobiililaajakaistaPaketti Perus --> Nopsa.

Lisäpalvelujen suhteen tuo ajastaminen lienee melko mahdotonta, mutta odotellaan vielä vahvistusta Saunalahdelta. Vois sitten sen tiedon tietty lisätä SaunaWikiin, josta tuo lainauskin on.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
On tästäkin jo viestiä aikaiseksi saatu, mutta liekö helle sekoittanut pääni vai hiki valunut silmiin, niin en vielä öydä selkeää vastausta kysymykseen. Anoastaan kehoituksen soittaa maksulliseen aspaan. Nyt hikipäässä "viiksettää" vähän enemmän. Helppo ja nopea olisi ollut:
tulee iso lasku TAI tulee "pikku"lasku. No ainahan saa äänestää jaloillaan, joten miksi mä täällä hikoilen  ;D
Hyvikselle kuitenkin kiitos, kun aina jaksat paneutua näihin asioihin. Toisaalta saunalle ei niin isoa kiitosta, kun täällä aspalaiset pyörivät ja kehottavat vaan soittamaan maksulliseen aspaan. Oispahan sielläkin vähemmän ruuhkaa, kun ei jokainen samaa asiaa kysyvä soita erikseen. Täällä tieto menisi jakeluun useammalle.
Liittymätyyppien vaihdoista ja päällekäislaskutuksesta vielä, tiivistettynä pakettiin:

Nyt, kun ALV-muutos tapahtui 1.7.2010, Saunalahdella tasattiin samalla laskutuskaudet niin, että kuukausimaksut laskutetaan aina kuun ensimmäisestä päivästä viimeiseen päivään.

Toisin sanoen, jatkossa kuukauden viimeinen päivä on aina paras hetki liittymätyypin vaihdon tekemiseen. Esimerkki: vaihto tehdään 31.7.2010 oma.saunalahti.fi -sivuston kautta. Uusi liittymätyyppi astuu voimaan 1.8.2010. Samana päivänä olisi alkanut uusi laskutuskausi, joten vanhasta ja uudesta liittymätyypistä ei tule laisinkaan päällekäisiä kustannuksia.

Mikäli vaihdon tekee kesken laskutuskauden, päällekäislaskutusta tulee uudesta ja vanhasta liittymätyypistä kuukauden loppuun saakka.

Liittymätyypin vaihdon ajastaminen etukäteen (tapahtumaan tiettynä päivänä) ei ainakaan toistaiseksi ole mahdollista, ei oma.saunalahdessa eikä myöskään asiakaspalvelun kautta. Sen sijaan asiakaspalvelussa on mahdollista ajastaa jokin tietty palvelu tai liittymä sulkeutumaan (eli päättymään kokonaan) haluttuna päivänä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hei Jesmiina ja Minna! Saitte mut uteliaisuuttani sittenkin soittamaan aspaan. Oletteko eri "konttoreissa" kun vastaus eroaa teidän vastauksista-
Siellä ystävällinen mies ilmoitti,ettei tule "tuplalaskua" :-
Mitenkä tähän palveluun nyt teidän mielestä pitäisi suhtautua ja ketä pitäisi uskoa  ???
On kuulema niin alussa(2.7)vaihdettu, että tuplapaketti on heinäkuun voimassa ja se otso sitten vasta elokuun alusta. Joten tuo kuun viimeinen päivä vaihto, ei sitten pidäkkään ihan paikkaansa.
Onpa jännää nähä seuraava lasku, kohtahan sen pitäisi pulpahtaa  ::)
Myöskään siitä datastani,minkä miniin vaihdoin EI TULE tuplalaskua(kuulema). Mikäänhän ei näköjään ole varmaa  😉
Käyttäjätaso 4
Nyt on niin, että teet kuten asiakaspalvelussa on kerrottu. Turha kysellä täällä enempää.

Saunalahti ei vieläkään osaa aina vastata oikein täällä esitettyihin kysymyksiin, mutta sinä olet saanut vastauksen puhelimitse ja se pätee.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mitenkä tähän palveluun nyt teidän mielestä pitäisi suhtautua ja ketä pitäisi uskoa  ???


Et voi uskoa muuhun kuin että homma tulee menemään pieleen.

Nimittäin se liittymätyypin vaihtokin voi kestää enemmän kuin seuraavaan keskiyöhön, vaikka periaatteessa sen pitäisi tapahtua jo seuraavana keskiyönä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kuule rma- en yleensä huvikseni kysele,kun rahasta on kyse. Haluaisin vaan selkeät ohjeet ja pelisäännöt asioihin, jos "asiantuntijoilta" sellaista kysyn.
Kävin juuri katsomassa omaa erittelyäni ja siellä näkyy seuraavaa: Päällekäisyyttä ei eilen soittoni perusteella pitänyt tulla. No yhden päivän päällekkäisyys näkyy, mielestäni vielä aika kalliskin. 😠 😠 😠 Tätä sitten taas selvittämään.
Totaalista en vielä tiedä,kun siitä ei ole lkua muodostunut. Taisit irritus olla oikeassa.

Mobiililaajakaista 384 01.07.10 31.07.10 1 23 9.88

KERTAMAKSUT
Mobiililaajakaista Mini 02.07.10 02.07.10 1 23 4.58



                                 
                                           
Käyttäjätaso 4
Tarkoitin lähinnä sitä, että turha kysellä jatkuvasti kun aina saat kuitenkin eri vastauksen.

Jos sinulle on puhelimitse sanottu että laskutusta ei tule, niin silloin se pätee ja vetoat siihen. Enempää ei kannata kysellä. 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
No aamulla taasen aspaan soittamaan,että korjaisivat lkun. Korjauksen piti tapahtua n. 5 minuutissa, mutta omille sivuille ei kuitenkaan ole muuttunut. "Lupasivat" selvitellä miksi ja soittaa huomenna. Tästä päästänkin jo aiheeseen kaksi. Miksihän laskun korjauksia on ptänyt aiemmin odotella näkyväksi vasta seuraavassa laskussa, jos se kerran on mahdollista korjata jo omilla sivuilla oleviin tietoihin ??? Paitsi jos on ihan uusi
toiminto, eikä aiemmin ole ollut käytössä(epäilen). No sama lie edessä sen totaalin kanssa.  😃 Saas nähä koska pääsen laskun maksamaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
irritus oot kyllä loistava "ennustaja", tainnut aiemminkin käydä toteen. Nyt on nähty lasku myös totaalin osalta ja sellanen 85 eur. On aspaan soiteltu ja lauleltu, oltu ystävällisiä ja sitten jo huudettu. On lähetetty s-postia aspaan ja laskutuspäällikölle, minä ja siippa molemmat. Luuri on myös korvaan paiskattu ja langalle jätetty roikkumaan.  Näin ne hommat näemmä hoituu. Itse en voi siipan asiaa puhelimessa hoitaa kun eivät voi kolmannen osapuolen asioita kertoa minulle(en niitä tosi pyytänyt edes kertomaan, koska näin ne itsekkin ruudulla) , mutta sitten s-lahti kuitenkin lähettää siipan puh.lkun tiedot tekstarilla mun puhelimeen, ne salaiset mistä ei voineet puhelimessa puhua  😃 (jotain en nyt ymmärrä)  ??? Nyt sitten odotellaan vastausta ja muutoksia laskuun. saas nähä kerkeekö erääntyä sitä ennen ja maksukehotukset saapua. koska kehotus saapuu VARMASTI, kun osan laskusta aikanaan jätämme maksamatta. Pitäis löytää valtakirja millä voi valtuuttaa toisen hoitamaan asioita myös puhelimitse. Taitaa olla liian vaikeeta. Nyt viiksettää kyllä niin, että pakko mennä kattoo vaikka soneran tarjouksia,josko löytyis jt sopivaa.  Muutamaa poikeusta lukuunottamatta täysin "tahvoa" porukkaa aspa täynnä. Vaihteen kautta soitettaessa ei puheluita yhdistetä,jos olet asiakas?? Pitää siinä jo kertoo kuka olet ja miksi soitat, numerot salaisia jne, ketään ei saa häiritä, ainoastaan aspaa,joka on täynnä, tod-näköisesti huonosti palkattuja nuoria jotka lukee vastaukset paperista. Ei meillä firmassa toimita niin etteä kieltäydytään  asiakaspuheluista .
Tämäkö sitten on sitä "palvelua",kun ns. halvat hinnat liittymissä. Tai ehkä meillä vaan on se liian pieni lasku. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ ASIOIDEN HOITOA !! Mitähän seuraavaksi, tutkintapyyntö poliisille "ryöstöyrityksestä" vai salaisten tietojen edelleen välittämisestä ilman lupaa.

irritus oot kyllä loistava "ennustaja", tainnut aiemminkin käydä toteen. Nyt on nähty lasku myös totaalin osalta ja sellanen 85 eur. On aspaan soiteltu ja lauleltu, oltu ystävällisiä ja sitten jo huudettu. On lähetetty s-postia aspaan ja laskutuspäällikölle, minä ja siippa molemmat. Luuri on myös korvaan paiskattu ja langalle jätetty roikkumaan.  Näin ne hommat näemmä hoituu. Itse en voi siipan asiaa puhelimessa hoitaa kun eivät voi kolmannen osapuolen asioita kertoa minulle(en niitä tosi pyytänyt edes kertomaan, koska näin ne itsekkin ruudulla) , mutta sitten s-lahti kuitenkin lähettää siipan puh.lkun tiedot tekstarilla mun puhelimeen, ne salaiset mistä ei voineet puhelimessa puhua  😃 (jotain en nyt ymmärrä)  ??? Nyt sitten odotellaan vastausta ja muutoksia laskuun. saas nähä kerkeekö erääntyä sitä ennen ja maksukehotukset saapua. koska kehotus saapuu VARMASTI, kun osan laskusta aikanaan jätämme maksamatta. Pitäis löytää valtakirja millä voi valtuuttaa toisen hoitamaan asioita myös puhelimitse. Taitaa olla liian vaikeeta. Nyt viiksettää kyllä niin, että pakko mennä kattoo vaikka soneran tarjouksia,josko löytyis jt sopivaa.  Muutamaa poikeusta lukuunottamatta täysin "tahvoa" porukkaa aspa täynnä. Vaihteen kautta soitettaessa ei puheluita yhdistetä,jos olet asiakas?? Pitää siinä jo kertoo kuka olet ja miksi soitat, numerot salaisia jne, ketään ei saa häiritä, ainoastaan aspaa,joka on täynnä, tod-näköisesti huonosti palkattuja nuoria jotka lukee vastaukset paperista. Ei meillä firmassa toimita niin etteä kieltäydytään  asiakaspuheluista .
Tämäkö sitten on sitä "palvelua",kun ns. halvat hinnat liittymissä. Tai ehkä meillä vaan on se liian pieni lasku. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ ASIOIDEN HOITOA !! Mitähän seuraavaksi, tutkintapyyntö poliisille "ryöstöyrityksestä" vai salaisten tietojen edelleen välittämisestä ilman lupaa.


Hei,

Jos olet lähettänyt selvityspyynnön asiakaspalveluun, palataan asiaan muutaman arkipäivän kuluessa. Voit siirtää laskun eräpäivää tarvittaessa Oma Saunalahdesta maksutta.

Liittymäsopimuksen omistajan on mahdollista valtuuttaa haluamansa yhteyshenkilö puhelimitse, valtakirja ei ole välttämätön.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Mistä se valtakirja löytyy ja mihin te kirjaatte sen,että joku on antanut valtakirjalla luvan hoitaa toisen liittymäasioita?????????
Yhtä hyvin voin laittaa pojan soittamaan isänsä nimissä teille, mistään ette pysty todentamaan,että langan päässä on oikea henkilö.
Parempi että on mustaa valkoisella kun teidän kanssa asioi. Omaan ja siipan viesteihin ei ole vielä vastausta kuulunut aspasta eikä Tuomas Rinteeltä. Mitään eräpäivä muutoksia en tällä haavaa tee, hoitakaa te se siellä itse ja tehkää laskusta sellainen kun on sovittu. Laskun maksamme heti,kun sen on sovitunlainen. Nyt odottelen tuota maanantaita,josko se summa omilla sivuilla muuttuisi, niin kuin teiltä väitettiin. Sama muutos pitää tietysti tapahtua myös siipan liittymän kohdalla. Kyllä se niin on,että normaali yrityksissä lähetetään jopa hyvitys ja uusi veloitus, mutta teillä tuo kaikki tuntuu olevan todella vaikeaa,varsinkin silloin,jos liittymiinsä tekee jotain muutoksia. Käsittelen päivät laskuja ja kenenkään kanssa ei asiointi ole niin hankalaa, kuin yksityisasiakkaan ja saunalahden. HÄPEÄISITTE EDES palvelun tasoanne. >:(
Jos joskus saatte asian korjattua, niin pankaa se "täppä" sinne ruutuun, ettei vierustoveri tai automaattijärjestelmänne lähetä niitä MAKSUMUISTUTUKSIA avoimeksi jääneestä suorituksesta. 😠 😠 😠

Mistä se valtakirja löytyy ja mihin te kirjaatte sen,että joku on antanut valtakirjalla luvan hoitaa toisen liittymäasioita?????????
Yhtä hyvin voin laittaa pojan soittamaan isänsä nimissä teille, mistään ette pysty todentamaan,että langan päässä on oikea henkilö.
Parempi että on mustaa valkoisella kun teidän kanssa asioi. Omaan ja siipan viesteihin ei ole vielä vastausta kuulunut aspasta eikä Tuomas Rinteeltä. Mitään eräpäivä muutoksia en tällä haavaa tee, hoitakaa te se siellä itse ja tehkää laskusta sellainen kun on sovittu. Laskun maksamme heti,kun sen on sovitunlainen. Nyt odottelen tuota maanantaita,josko se summa omilla sivuilla muuttuisi, niin kuin teiltä väitettiin. Sama muutos pitää tietysti tapahtua myös siipan liittymän kohdalla. Kyllä se niin on,että normaali yrityksissä lähetetään jopa hyvitys ja uusi veloitus, mutta teillä tuo kaikki tuntuu olevan todella vaikeaa,varsinkin silloin,jos liittymiinsä tekee jotain muutoksia. Käsittelen päivät laskuja ja kenenkään kanssa ei asiointi ole niin hankalaa, kuin yksityisasiakkaan ja saunalahden. HÄPEÄISITTE EDES palvelun tasoanne. >:(
Jos joskus saatte asian korjattua, niin pankaa se "täppä" sinne ruutuun, ettei vierustoveri tai automaattijärjestelmänne lähetä niitä MAKSUMUISTUTUKSIA avoimeksi jääneestä suorituksesta. 😠 😠 >:(


Hei,

Valtuutetun henkilön tiedot lisätään asiakasjärjestelmään asiakkuudelle, josta asiakaspalvelija ne tarvittaessa näkee. Jos valtuutus tehdään kirjallisesti, toimitetaan asiakaspalveluun tavallinen vapaamuotoinen valtakirja. Siitä tulisi käydä ilmi liittymäsopimuksen omistajan tietojen lisäksi valtuutetun henkilön nimi, henkilötunnus ja lyhyt kuvaus siitä, mitä valtuuksia hänelle suodaan. http://"http://saunalahti.fi/yhteydet.php&quot ; ' TARGET='_blank

Palstan kautta en ikävä kyllä voi auttaa enempää koskien ongelmaasi, kyse kun on henkilökohtaisesta laskutusasiasta. Asiakaspalvelulle jättämääsi  viestiin vastataan vuorollaan muutaman arkipäivän kuluessa, ja asia selvinnee sen myötä.

Osallistu keskusteluun