Vastattu

Saldon lataus prepaid-liittymään ei onnistu

  • 15 March 2020
  • 1 kommentti
  • 1872 katselukerrat

Yrittäessäni ladata saldoa Saunalahti prepaid -liittymääni  lataussivulla https://lataa.elisa.fi/, saan virheilmoituksen “Syöttämäsi liittymänumero on virheellinen, tarkista ja syötä uudelleen.” Numero jonka olen syöttänyt on varmasti oikea ja liittymä otettu käyttöön alle kolme kuukautta sitten. Olen kokeillut syöttää numeron kaikissa mahdollisissa muodoissa, tuloksetta. Onko tässä enää muuta vaihtoehtoa kuin ostaa uusi kortti?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi HerraParta 16 March 2020, 13:02

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 2

Moikka OssiAnt ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Voisit oikeastaan laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , jossa kerrot tuon liittymän puhelinnumeron, niin päästään vilkaisemaan tilannetta vähän lähempää :relaxed: