Kysymys

Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n



Näytä ensimmäinen kirjoitus

141 kommenttia

Käyttäjätaso 2

Kyllä vastausnopeus paranisi jos laskun maksun eräpäivä siirtyisi erimielisyysapauksissa 2 viikon päähän elinkeinon harjoittajan antamasta vastauksesta asiakkaan reklamaatioon.  :-


Ja mikä mukava mahdollisuus saada ilmaista lisämaksuaikaa. Kai noita voisi vielä ketjuttaa eli reklamoida vielä vastaustakin?
Nyt on tyytyväisyys koetuksella, osa puheluista katkeaa ennenkuin alkaakaan, auttaisikohan jos täällä räkyttäisi asiasta, aspasta kun ei nykyään taida olla apua kiireellisissä asioissa.


Kannattaa seurata www.saunalahti.fi:n teknisiä tiedotteita (esim. http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2864) . Todennäköisesti ongelmasi johtuu käytössäsi olevasta mobiililaajakaista+ tai multsim-palvelusta. Pahoittelemme ongelmaa ja teemme kovasti töitä yhdessä laitetoimittajamme kanssa ongelman pikaiseksi korjaamiseksi.

/ Panu.

Nyt on tyytyväisyys koetuksella, osa puheluista katkeaa ennenkuin alkaakaan, auttaisikohan jos täällä räkyttäisi asiasta, aspasta kun ei nykyään taida olla apua kiireellisissä asioissa.


Kannattaa seurata www.saunalahti.fi:n teknisiä tiedotteita (esim. http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2864) . Todennäköisesti ongelmasi johtuu käytössäsi olevasta mobiililaajakaista+ tai multsim-palvelusta. Pahoittelemme ongelmaa ja teemme kovasti töitä yhdessä laitetoimittajamme kanssa ongelman pikaiseksi korjaamiseksi.

/ Panu.


Miten olette ajatelleet korvata tämän "soita itse aina takasin..."  jutun, kun aina joutuu soittamaan katkenneen takasin omaan laskuun?
Tosi hyvä bisnes teiltä laittaa tuollainen vika päälle, ja sitten vaan ihmetellä muutama viikko; se on voi voi...kyllä me tehdään töitä...?

Mahtaa tulla rahaa sisään....joopa joo...kirveellä olis töitä!

-RaS-
Käyttäjätaso 2
Itse olen (aika) varma, että kaikki puhelut ei edes tule läpi. Hulluinta onse, että ongemaan on ratkaisu, mutta Saunavihdan mukaan asiakas joutuu maksamaan ongelman korjauksesta. Ratkaisu on se, että multisim puretaan ja laitetaan taas toimimaan kun vika on korjattu. Jos tuo tehtäisiin joutuisi asiakas kuulema maksamaan uudelleen avauksen jne...
Jos tuo tehtäisiin joutuisi asiakas kuulema maksamaan uudelleen avauksen jne...


No ei toki.

/ Panu.


No ei todellakaan ole, voisitte hieman parantaa teidän asiakaspalveluanne, vertaa esim dna:n mainostette että keskimääräinen jonotus aika on 10min, tänään olen kuunnellut tota karseeta musiikka 2h eikä kukaan ole sinä aikananaan vastannut!!!


Jonottamatta asiointi onnistuu haluamasi aikaan asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta.

/ Panu.


Tällöin tietenkin edellytys on että sivuille jätettyyn kysymykseen vastaus tulee AINA ALLE 2 tuntia!

Koska (koskaan?) ette pysty siihen...parempi jättää omaan arvoonsa nettilomakkeet.

JOS jollain on asiaa, niin se yleensä haluaa vastauksen HETI, eikä parin viikon päästä.

MIETI sitä !

ja paranna, missä on parannettavaa....

-RaS-
Käyttäjätaso 2

Jos tuo tehtäisiin joutuisi asiakas kuulema maksamaan uudelleen avauksen jne...


No ei toki.

/ Panu.


Tälläisen vastauksen sain eilen kun 43 minuutin jonotuksen jälkeen sain aspan kiinni. Ymmärrän täysin, että vikoja sattuu se kuuluu tekniikkaan, mutta vähän kakkamaku tällä hetkellä suussa on. Eilispäivästä meni monta tuntia ja bensaakin paloi (ajelin Jumbon Elisashoppiin) kun tätä ongelmaa yritin hoitaa. Puhelukuluja kai ei sentään mennyt kun jonottelin kotitotaalin nettipuhelimella. Enpä tiedä mitä seuraavaksi tekisi, tilanne on aika katastrofi kun vastapuoli luulee, että isken punaista luuria korvaan tai puhelut ei tule edes läpi.
Avasin saunalahden liittymän viime viikon keskiviikkona.
Piti aueta tunnin sisällä. Ei auennut iltaan mennessä.

Soitin torstaina saunalahteen mutta kyllästyin jonottamaan 15 min. jälkeen.

Eikä auennut sunnuntai-iltaan mennessäkään.
Nyt tiistaina, jonotin 41 minuuttia(!!!) asiakaspalvelun numerossa kuunnellen huonoa ja ärsyttävää poppia, ja kun vihdoin suvaitsivat vastata,
Sain tietää että liittymän aukaisemiseen menee viela 1-2 PÄIVÄÄ!!!!!!

Mitä helvettiä?
Puran liittymäni välittömästi.

Avasin saunalahden liittymän viime viikon keskiviikkona.
Piti aueta tunnin sisällä. Ei auennut iltaan mennessä.

Soitin torstaina saunalahteen mutta kyllästyin jonottamaan 15 min. jälkeen.

Eikä auennut sunnuntai-iltaan mennessäkään.
Nyt tiistaina, jonotin 41 minuuttia(!!!) asiakaspalvelun numerossa kuunnellen huonoa ja ärsyttävää poppia, ja kun vihdoin suvaitsivat vastata,
Sain tietää että liittymän aukaisemiseen menee viela 1-2 PÄIVÄÄ!!!!!!

Mitä helvettiä?
Puran liittymäni välittömästi.


Olisitko ystävällisesti spammaamatta samaa viestiä useisiin ketjuihin, kyllä kaikki jo uskoivat ja kukaan ei enää koskaan hanki Saunalahden liittymää

Mikä on mielestäsi kohtuullinen vastausaika? Koskien sekä puhelin, että nettipalvelua.


Puhelimella muutama minuutti ja nettipalvelun välityksellä 1-2 päivää.

/ panu.


Itselläni meni netinkautta Vastauksen saamiseen ja asian hoitamiseen viikko!! Kohtuullistako?? Ei minusta
Laittelin netin kautta reklamaation useamman laskun virheellisistä VOIP-puheluista kotimaiseen lankaverkkoon kun on kotitotaali.

Vastaus tuli parissa päivässä että kattos poika nettipuhelimen hinnastoa, sielä sanotaan että kiinteän verkon puhelut maksaa 10snt/kpl+1snt/min. :o  :'(

Käännytin vastauksen takaisin ja vaadin edelleen korjausta, koska Kotitotaaliin liitettynä puhelut kiinteään lankaverkkoon ovat ilmaisia (ei ole ylittynyt se 3000 min). Sen jälkeen ei ole enää kuulunut mitään (jo viikko kulunut).  ::) ::)

Ei kauheasti huvittais soitella ASPAan, kun ei tiedä kauanko joutuu jonottamaan kun on nyt sekin maksullista.  😠

Ei kauheasti huvittais soitella ASPAan, kun ei tiedä kauanko joutuu jonottamaan kun on nyt sekin maksullista.   >:(


Mulla on varaliittymänä SL ykkönen, jossa on puheaikaa. Voi kerran kuussa huoletta jonottaa aspaan ilman maksua sen 50 min. Mutta vastausajat huomioiden, niin toivottavasti ei tarvi soittaa kuin kerran!  😉
Missä ovat elokuun asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset? Eivät ainakaan vielä päivittyneet tiedotteet(http://saunalahti.fi/tiedote/) sivulle.
Edellisellä tiedotteessakin vain viikolle 29 asti mitattuna tuo tyytyväisyys, http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2839
Hiih,

vastasin juuri IROResearch Oy:n kyselyyn joita minulle ajoittain tulee sähköpostiin. Ja arvatkaas mikä oli
aihealue ?? Tyytyväisyys eri tarjoajien mobiililaajakaistoihin jne. 🙂 No, ainakin pääsin osallistumaan mielipiteelläni
tyytyväisyyskyselyyn saunalahden asiakkaana, josko he niitä sitten ikinä julkistaa edes sivuillansa. Tulipa vaan
mieleeni jotta mikä instanssi on tullut siihen tulokseen että Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n,
kuka on mielipidemittauksen teettänyt/tehnyt ??
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Tulipa vaan mieleeni jotta mikä instanssi on tullut siihen tulokseen että Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n,
kuka on mielipidemittauksen teettänyt/tehnyt ??



Tuolla sivulla on teettäjä ja toteuttaja:
http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2839
Käyttäjätaso 2
Tulipa vaan
mieleeni jotta mikä instanssi on tullut siihen tulokseen että Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n,
kuka on mielipidemittauksen teettänyt/tehnyt ??


IROResearch.

http://64.233.183.104/search?q=cache:jWdbyG6LhusJ:www.iro.fi/tutkimusuutiset%3Fid%3D1710951+iroresearch+elisa&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi&client=firefox-a ' TARGET='_blank.

"IRO erottui ammatillisessa mielessä sekä näkemyksensä että kustannustehokkuuden kautta ja tulee olemaan markkinoinnissa strateginen kumppani yhdessä mainos- ja mediatoimiston kanssa", kilpailutusta Elisassa johtanut Mari Raaska toteaa. (tiedote 1.4.2005)
Ohessa uudempia tuloksia yleisen asiakastyytyväisyyden osalta:

ViikotSaunalahtidna
35-388,538,45
34-378,628,47
33-368,528,45
32-358,478,46

Tuloksissa Saunalahti on ollut ensimmäisenä kaikista operaattoreista koko kyseisen ajan 8)

/ Panu.

Ohessa uudempia tuloksia yleisen asiakastyytyväisyyden osalta:

ViikotSaunalahtidna
35-388,538,45
34-378,628,47
33-368,528,45
32-358,478,46

Tuloksissa Saunalahti on ollut ensimmäisenä kaikista operaattoreista koko kyseisen ajan 8)

/ Panu.
Aika tiukkaa vääntöä kyllä on.. 😉
Käyttäjätaso 2


No ei todellakaan ole, voisitte hieman parantaa teidän asiakaspalveluanne, vertaa esim dna:n mainostette että keskimääräinen jonotus aika on 10min, tänään olen kuunnellut tota karseeta musiikka 2h eikä kukaan ole sinä aikananaan vastannut!!!


Jonottamatta asiointi onnistuu haluamasi aikaan asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta.

/ Panu.


Jonottamista sekin on kun odottelee viikktolkulla aspasta vastausta! Ja se se vasta jonottamista onkin!! Sitä pitäisi myös riippumattomien tutkimuslaitosten tutkia!  :-",,,null,null,2012-03-23 12:16:35.0,0
119,15636,15562,15562,1222706836000,14786,0,60788,0,Vs: Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n,

Jonottamista sekin on kun odottelee viikktolkulla aspasta vastausta! Ja se se vasta jonottamista onkin!! Sitä pitäisi myös riippumattomien tutkimuslaitosten tutkia!  :-


Nehän tutkii just sitä mistä niille maksetaan  😉,,,null,null,2012-03-23 12:16:35.0,0
119,15637,15562,15562,1222718847000,16100,0,60789,0,Vs: Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n,"

Ohessa uudempia tuloksia yleisen asiakastyytyväisyyden osalta:

ViikotSaunalahtidna
35-388,538,45
34-378,628,47
33-368,528,45
32-358,478,46

Tuloksissa Saunalahti on ollut ensimmäisenä kaikista operaattoreista koko kyseisen ajan 8)

/ Panu.
no miksei muiden operaattoreiden pisteitä sitten näytetä missään? Ainoastaan DNA:han vertaillaan?
Käyttäjätaso 3
Tää sama homma on ollut jo pitkän aikaa. Jatkuvasti verrataan denaan ja haetaan asioita, mitkä "tutkimusten" mukaan on paremmin Saunalahdella kuin denalla. Mutta koskaan ei hehkuteta, että jotkin jutut on Saunalahdella paremmin kuin esimerkiksi Soneralla. Uskoisin niitäkin löytyvän vaikka miten runsaasti.


Ohessa uudempia tuloksia yleisen asiakastyytyväisyyden osalta:

ViikotSaunalahtidna
35-388,538,45
34-378,628,47
33-368,528,45
32-358,478,46

Tuloksissa Saunalahti on ollut ensimmäisenä kaikista operaattoreista koko kyseisen ajan 8)

/ Panu.
no miksei muiden operaattoreiden pisteitä sitten näytetä missään? Ainoastaan DNA:han vertaillaan?


Eipä olisi mikään ongelma - ne ovat kaikki Saunalahden perässä.

/ Panu.
Uskallatkos Panu sanoa, että mikä on paras ja mikä heikoin osa-alue tuossa tutkimuksessa?

Uskallatkos Panu sanoa, että mikä on paras ja mikä heikoin osa-alue tuossa tutkimuksessa?


Pääosa-alueet ovat tutkimuksessa:

    yleinen asiakastyytyväisyys verkon kuuluvuus ja luotettavuus asiakaspalvelu asiakastiedotus laskun oikeellisuus

Kaikilla operaattoreilla heikoimmat osa-alueet ovat asiakaspalvelu ja -tiedotus.

/ Panu.



Ohessa uudempia tuloksia yleisen asiakastyytyväisyyden osalta:

ViikotSaunalahtidna
35-388,538,45
34-378,628,47
33-368,528,45
32-358,478,46

Tuloksissa Saunalahti on ollut ensimmäisenä kaikista operaattoreista koko kyseisen ajan 8)

/ Panu.
no miksei muiden operaattoreiden pisteitä sitten näytetä missään? Ainoastaan DNA:han vertaillaan?


Eipä olisi mikään ongelma - ne ovat kaikki Saunalahden perässä.

/ Panu.


etpä oikeastaan vastannut kysymykseeni. Miksei näillä sivuilla olevissa vertailuissa ole mukana kuin DNA? Minäkin voin sanoa että Sonera on suomen ja koko maailman paras operaattori asiakastyytyväisyydellä mitattuna. Eikö kukaan kaipaa FAKTOJA väitteeni tueksi?

etpä oikeastaan vastannut kysymykseeni. Miksei näillä sivuilla olevissa vertailuissa ole mukana kuin DNA? Minäkin voin sanoa että Sonera on suomen ja koko maailman paras operaattori asiakastyytyväisyydellä mitattuna. Eikö kukaan kaipaa FAKTOJA väitteeni tueksi?


Toisaalta hyvä idea! Eli mitkäs ovat muitten operaattoreiden vastaavat luvut?

Osallistu keskusteluun