Kysymys

Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n


Saunalahden asiakkaat tyytyväisempiä kuin DNA:n

Riippumattoman tutkimuksen mukaan Saunalahden asiakkaiden yleinen asiakastyytyväisyys on erittäin korkea. Asiakkaiden tyytyväisyyden kannalta keskeistä on verkon kuuluvuus ja kattavuus sekä 2G- että 3G-verkoissa. Saunalahti käyttää Elisan 3G-verkkoa, joka on tutkitusti Suomen paras.

- Asiakastyytyväisyys on meille äärimmäisen tärkeä asia ja seuraamme tyytyväisyyden kehitystä jatkuvasti viikkotasolla, kertoo johtaja Panu Lehti Saunalahdelta.

Tutkimuksen perusteella Saunalahden asiakastyytyväisyyden kumulatiivinen keskiarvo on ollut vuoden alusta kouluarvosanoilla mitattuna 8,5. DNA:n osalta vastaava luku on 8,4. Tutkimus osoittaa, että Saunalahden asiakkaat ovat tänä vuonna olleet neljäntoista viikon ajan DNA:n asiakkaita tyytyväisempiä.

Katso lisätietoja ja tutkimustulokset http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2839 ' TARGET='_blank

/ Panu.

141 kommenttia



Että vähän tarkempia vastauksia kiitos!


Mitenkäs tarkasti ajattelit meidän olevan mahdollista kommentoida julkisella foorumilla asiakkaiden laskujen sisältöjä. Neuvoisin sinua ottamaan vaarin Hyviksen neuvosta olla yhteydessä oma.saunalahden kautta viestitse, niin saat kirjallisen dokumentin sovituista asioista.

Jos saldosopimuksen toiminta mietityttää sen ominaisuuksiin voi tutustua osoitteessa http://saunalahti.fi/gsm/saldosopimus.php

Näkemättä kyseistä asiakkuutta voisin muistuttaa seuraavasta ominaisuudesta saldosopimuksessa:
"Sovittu saldoraja ei ole sama kuin laskun loppusumma. Koska liittymä sulkeutuu viiveellä, todelliset laskutettavat kulut voivat ylittää saldorajan. Kerta- tai kausiluontoisia maksuja (esim. liittymän ja lisäpalveluiden kuukausi-, muutos- ja kytkentämaksut) ei huomioida saldorajassa"


Koska te edellenkään lue noita viestejä. Asia menee oikeuteen piste! Haistakaa koko saatanan huono saunalahti, noin paskaa palvelua ei kukaan muu operaattori pysty tarjoamaan. En suosittele teiän paskaa kellekkään, puhelinmyyjät kusettaa asiakkaita päällikön käskystä!
Ja  tiiän, oon ite ollu sauniksella puhelinmyyjänä, jollon pomot käskivät sanasta sanaan kusettaa ja puhumaan paskaa asiakkaille. Tämä ei jää tähän. Haistakaa kuule!

Että vähän tarkempia vastauksia kiitos!


Mitenkäs tarkasti ajattelit meidän olevan mahdollista kommentoida julkisella foorumilla asiakkaiden laskujen sisältöjä. Neuvoisin sinua ottamaan vaarin Hyviksen neuvosta olla yhteydessä oma.saunalahden kautta viestitse, niin saat kirjallisen dokumentin sovituista asioista.

Jos saldosopimuksen toiminta mietityttää sen ominaisuuksiin voi tutustua osoitteessa http://saunalahti.fi/gsm/saldosopimus.php

Näkemättä kyseistä asiakkuutta voisin muistuttaa seuraavasta ominaisuudesta saldosopimuksessa:
"Sovittu saldoraja ei ole sama kuin laskun loppusumma. Koska liittymä sulkeutuu viiveellä, todelliset laskutettavat kulut voivat ylittää saldorajan. Kerta- tai kausiluontoisia maksuja (esim. liittymän ja lisäpalveluiden kuukausi-, muutos- ja kytkentämaksut) ei huomioida saldorajassa"
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Äläkä sano että toinen vaihto on netissä, kun äiti muori tuskin saa ees nettiä päälle, saati sitten johonki palaute lomakkeisiin.


Koska Asiakaspalvelu antaa puhelimitse ristiriitaisia vastauksia, olisiko sinun mahdollista kirjoittaa viestit äitisi kanssa/puolesta oma.saunalahden viestit-osiosta? Sinne vastaukset jäävät näkyviin ja voit vastata Asiakaspalvelun vastauksiin siten, että koko keskustelu on kaikkien osapuolten nähtävissä. Tällä tavalla toimimalla teille jää kirjallisesti näkyviin, miten asian suhteen on edetty. Voisit myös mainita viestissäsi, että äitisi haluaa hoitaa koko asian selvityksen saman asiakaspalveluhenkilön kanssa.

Ihan ensiksi sinne kannattaisi laittaa, mitkä laskut ovat mielestänne väärin ja miltä osin. Tulisi siis selvitettyä koko homma ihan kokonaan kerralla. Esimerkiksi siis tuosta 70 euron laskusta kannattaa maksaa se mainitsemasi 50 euron riidaton osa ja riitautetun osan voitte jättää maksamatta kunnes asia selviää. Tämä on Kuluttajaviraston suosittelema tapa koskien virheellisiä laskuja.



Perun sittenkin aikasemman viestin ja nyt jumakauta vaadin sauniksen palvelijoita vastaamaan todellakin näihin kysymyksiin?
Vai onko varaa luopua tukusta asiakkaita ja päätyä oikeuteen? Koska nyt jumakauta alkaa riiittäämään.
Eli liittymä josta lasku annettiin repiä, tuli tänään uusi lasku. Liittymä joka suljettiin viimeksi, ei siis tullu karhu kirje vaan uusi kuukauden lasku, liittymä joka on suljettu? Aika omituista.
Ja toisesta liittymästä jossa saldoraja 50e laskua tuli 70euroa? Miten on mahollista, paskastako äiti maksaa 3e kuussa kun ees saldoraja toiminu. Nyt kyllä vaadin todellakin vastauksia tai suoran numeron mihkä äiti voi soittaa eikä, mihkään lässyn asiakaspalveluun, jossa joka kerta sanotaan eritavalla kun edellinen. Tämä ei ole mitään vittuilua, vaan todellakin vaadin että liittymät toimii. Joten vastauksia kiitos, eikä mitään kusetus selittelyjä. Tai se suora numero jonka annan äidille ja alatte selvittää asioita! Sauniksen asiakaspalvelu niin syvältä! Kohta lähtee liittymät Dna:lle jossa ainakin asiakaspalvelu toimii jos ei muu toimi. Eli kannattaa myös lukea aikasempia viestejä. Liittymä joka suljettu joka ikinä oo ollu käytössä laskuja yhteensä 120e? 60e/kk palvelu 44,95e/kk ja saldoraja 3e? miten tekee 60e/kk ja liittymä joka koskaan tullu käyttöön. Vaan tuli toi toinen missä 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleen hintaan. Josta ny tuli laskua 70e ja saldoraja siis 50euroa. 20e/kk plus 50e jotain omituisia maksuja. Alkaa olee mitta täynnä!


Äitisi kannattaisi olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin asia varmasti selviää. Emme voi julkisella keskustelufoorumilla ottaa kantaa yksittäisen asiakkaan laskutukseen tai laskujen sisältöön.


Kuule noista asioista on saakeli oltu teiän potaska asiakaspalveluun yhteydessä useemman kun yhden kerran. Tulee aika kalliiksi jatkuvasti soitella sinne ja joka kerta vastaa joku toinen asiakaspalveluun joka sanoo eritavalla kun edellinen. Jos oisit sen viestin lukenut oisit huomannut että sinne on soiteltu jo tarpeeksi. Tämä asia ei näköjään ratkea teiän puolelta. Seuraava asia on se oikeus, joka viä omat hermot ja rahat, jotka te tulette korvaamaan. Kyllä pitää liittymän tarjoajan jo joku hiton vastuu ottaa. Suomiliittymän seuraksi vaan...
Sinne on samoista asioista oltu yhteydessä jo noin kymmeniä kertoja. Että joko te alatte korvaa laskut? Äläkä sano että toinen vaihto on netissä, kun äiti muori tuskin saa ees nettiä päälle, saati sitten johonki palaute lomakkeisiin.


Että vähän tarkempia vastauksia kiitos!


Perun sittenkin aikasemman viestin ja nyt jumakauta vaadin sauniksen palvelijoita vastaamaan todellakin näihin kysymyksiin?
Vai onko varaa luopua tukusta asiakkaita ja päätyä oikeuteen? Koska nyt jumakauta alkaa riiittäämään.
Eli liittymä josta lasku annettiin repiä, tuli tänään uusi lasku. Liittymä joka suljettiin viimeksi, ei siis tullu karhu kirje vaan uusi kuukauden lasku, liittymä joka on suljettu? Aika omituista.
Ja toisesta liittymästä jossa saldoraja 50e laskua tuli 70euroa? Miten on mahollista, paskastako äiti maksaa 3e kuussa kun ees saldoraja toiminu. Nyt kyllä vaadin todellakin vastauksia tai suoran numeron mihkä äiti voi soittaa eikä, mihkään lässyn asiakaspalveluun, jossa joka kerta sanotaan eritavalla kun edellinen. Tämä ei ole mitään vittuilua, vaan todellakin vaadin että liittymät toimii. Joten vastauksia kiitos, eikä mitään kusetus selittelyjä. Tai se suora numero jonka annan äidille ja alatte selvittää asioita! Sauniksen asiakaspalvelu niin syvältä! Kohta lähtee liittymät Dna:lle jossa ainakin asiakaspalvelu toimii jos ei muu toimi. Eli kannattaa myös lukea aikasempia viestejä. Liittymä joka suljettu joka ikinä oo ollu käytössä laskuja yhteensä 120e? 60e/kk palvelu 44,95e/kk ja saldoraja 3e? miten tekee 60e/kk ja liittymä joka koskaan tullu käyttöön. Vaan tuli toi toinen missä 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleen hintaan. Josta ny tuli laskua 70e ja saldoraja siis 50euroa. 20e/kk plus 50e jotain omituisia maksuja. Alkaa olee mitta täynnä!


Äitisi kannattaisi olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin asia varmasti selviää. Emme voi julkisella keskustelufoorumilla ottaa kantaa yksittäisen asiakkaan laskutukseen tai laskujen sisältöön.


Kuule noista asioista on saakeli oltu teiän potaska asiakaspalveluun yhteydessä useemman kun yhden kerran. Tulee aika kalliiksi jatkuvasti soitella sinne ja joka kerta vastaa joku toinen asiakaspalveluun joka sanoo eritavalla kun edellinen. Jos oisit sen viestin lukenut oisit huomannut että sinne on soiteltu jo tarpeeksi. Tämä asia ei näköjään ratkea teiän puolelta. Seuraava asia on se oikeus, joka viä omat hermot ja rahat, jotka te tulette korvaamaan. Kyllä pitää liittymän tarjoajan jo joku hiton vastuu ottaa. Suomiliittymän seuraksi vaan...
Sinne on samoista asioista oltu yhteydessä jo noin kymmeniä kertoja. Että joko te alatte korvaa laskut? Äläkä sano että toinen vaihto on netissä, kun äiti muori tuskin saa ees nettiä päälle, saati sitten johonki palaute lomakkeisiin.

Perun sittenkin aikasemman viestin ja nyt jumakauta vaadin sauniksen palvelijoita vastaamaan todellakin näihin kysymyksiin?
Vai onko varaa luopua tukusta asiakkaita ja päätyä oikeuteen? Koska nyt jumakauta alkaa riiittäämään.
Eli liittymä josta lasku annettiin repiä, tuli tänään uusi lasku. Liittymä joka suljettiin viimeksi, ei siis tullu karhu kirje vaan uusi kuukauden lasku, liittymä joka on suljettu? Aika omituista.
Ja toisesta liittymästä jossa saldoraja 50e laskua tuli 70euroa? Miten on mahollista, paskastako äiti maksaa 3e kuussa kun ees saldoraja toiminu. Nyt kyllä vaadin todellakin vastauksia tai suoran numeron mihkä äiti voi soittaa eikä, mihkään lässyn asiakaspalveluun, jossa joka kerta sanotaan eritavalla kun edellinen. Tämä ei ole mitään vittuilua, vaan todellakin vaadin että liittymät toimii. Joten vastauksia kiitos, eikä mitään kusetus selittelyjä. Tai se suora numero jonka annan äidille ja alatte selvittää asioita! Sauniksen asiakaspalvelu niin syvältä! Kohta lähtee liittymät Dna:lle jossa ainakin asiakaspalvelu toimii jos ei muu toimi. Eli kannattaa myös lukea aikasempia viestejä. Liittymä joka suljettu joka ikinä oo ollu käytössä laskuja yhteensä 120e? 60e/kk palvelu 44,95e/kk ja saldoraja 3e? miten tekee 60e/kk ja liittymä joka koskaan tullu käyttöön. Vaan tuli toi toinen missä 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleen hintaan. Josta ny tuli laskua 70e ja saldoraja siis 50euroa. 20e/kk plus 50e jotain omituisia maksuja. Alkaa olee mitta täynnä!


Äitisi kannattaisi olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin asia varmasti selviää. Emme voi julkisella keskustelufoorumilla ottaa kantaa yksittäisen asiakkaan laskutukseen tai laskujen sisältöön.




ajat muuttuu!!!!!!!!!!!!!1111

http://www.epsi-finland.org/index.php?option=content&task=view&id=65


se nyt on niin että mistä kantturalta tuota katselee.
dna internet ainakin on niin pätkivää mallia nytkään ei tule sitä mitä luvataan .
Ja tässä paikassa missä nyt olen ei dna finlandin palvelut oikein toimi.
et se siitä ajat muuttuu teoriasta.
Toki ihmiset saa olla tyytyväisi paskaan eihän ne miljoona kärpästäkään voi olla väärässä.
P- a ska haisee hyvältä ja kärpäset surisee mukavasti.


Itsellä ainakin DNA netti toimii kun unelma :)

Ja kyllä sauniksella alkaa asiakkaat mainostaa jaloillaan.
Vastaamisajat sivulla n.6minsaa, millonka ei koskaan?

Ite jonotin yks päivä 20minsaa ja äiti tänään 30minsaa, enkä todellakaan hyväksy että saunalahti yrittää kusettaä iäkkäämältä äidiltäni 60e. Tarvittaessa asia päätyy oikeuteen ja lehdistöön. Itse pitäny saunalahtea hyvänä, mutta kyllä nytten alkaa usko mennä.
En ihmettele DNA asiakkaiden tyytyväisyyttä. Soitin eräs päivä DNA asiakaspalveluun kasvaattekseni netti noupeuttani, vastausaika alle minuutti.

Ja koska täälä on sauniksen työntekijöitä niimpä kysyn erään asian.

Äiti otti lapselleen (minun pikkuveljelle) toaali3g hinta silloin 44,95e/kk, koska tuli tarjous 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleenhintaan, hän käännytti aikasemmin tulleen liittymän takasin. Nämä siis molemmat uudella numerolla, kuitenkaan siis ensiksi tullu liittymä ei koskaan tullut käyttöön.
Mutta mitä viälä tänään tuli lasku yli 60e ekasta liittymästä ja toisestakin 44e? No äitini sitten soitti asiakaspalveluun lupasivat 44e laskun oikasta koska 3ekaa kk puoleen hintaan, mutta sanoivat että 60e lasku on maksettava, että nytten suljetaan liittymä vasta käytöstä. Liittymä joka lähetettiin takasin ja koskaan tullut käyttöön. Äitiäni voitte kusettaa mutta minua ette, niimpä vaadin että 60e lasku perutaan taikka asia menee takuulla eteenpäin, tarvittaessa oikeuteen asti PISTE.


Äitin osalta asia selvisi ja lasku käskettiin repiä. Kiitoksia siitä. Kuka si asiakaspalvelusta toisella kerralla asian hoitikin.


Perun sittenkin aikasemman viestin ja nyt jumakauta vaadin sauniksen palvelijoita vastaamaan todellakin näihin kysymyksiin?
Vai onko varaa luopua tukusta asiakkaita ja päätyä oikeuteen? Koska nyt jumakauta alkaa riiittäämään.
Eli liittymä josta lasku annettiin repiä, tuli tänään uusi lasku. Liittymä joka suljettiin viimeksi, ei siis tullu karhu kirje vaan uusi kuukauden lasku, liittymä joka on suljettu? Aika omituista.
Ja toisesta liittymästä jossa saldoraja 50e laskua tuli 70euroa? Miten on mahollista, paskastako äiti maksaa 3e kuussa kun ees saldoraja toiminu. Nyt kyllä vaadin todellakin vastauksia tai suoran numeron mihkä äiti voi soittaa eikä, mihkään lässyn asiakaspalveluun, jossa joka kerta sanotaan eritavalla kun edellinen. Tämä ei ole mitään vittuilua, vaan todellakin vaadin että liittymät toimii. Joten vastauksia kiitos, eikä mitään kusetus selittelyjä. Tai se suora numero jonka annan äidille ja alatte selvittää asioita! Sauniksen asiakaspalvelu niin syvältä! Kohta lähtee liittymät Dna:lle jossa ainakin asiakaspalvelu toimii jos ei muu toimi. Eli kannattaa myös lukea aikasempia viestejä. Liittymä joka suljettu joka ikinä oo ollu käytössä laskuja yhteensä 120e? 60e/kk palvelu 44,95e/kk ja saldoraja 3e? miten tekee 60e/kk ja liittymä joka koskaan tullu käyttöön. Vaan tuli toi toinen missä 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleen hintaan. Josta ny tuli laskua 70e ja saldoraja siis 50euroa. 20e/kk plus 50e jotain omituisia maksuja. Alkaa olee mitta täynnä!



ajat muuttuu!!!!!!!!!!!!!1111

http://www.epsi-finland.org/index.php?option=content&task=view&id=65


se nyt on niin että mistä kantturalta tuota katselee.
dna internet ainakin on niin pätkivää mallia nytkään ei tule sitä mitä luvataan .
Ja tässä paikassa missä nyt olen ei dna finlandin palvelut oikein toimi.
et se siitä ajat muuttuu teoriasta.
Toki ihmiset saa olla tyytyväisi paskaan eihän ne miljoona kärpästäkään voi olla väärässä.
P- a ska haisee hyvältä ja kärpäset surisee mukavasti.


Itsellä ainakin DNA netti toimii kun unelma :)

Ja kyllä sauniksella alkaa asiakkaat mainostaa jaloillaan.
Vastaamisajat sivulla n.6minsaa, millonka ei koskaan?

Ite jonotin yks päivä 20minsaa ja äiti tänään 30minsaa, enkä todellakaan hyväksy että saunalahti yrittää kusettaä iäkkäämältä äidiltäni 60e. Tarvittaessa asia päätyy oikeuteen ja lehdistöön. Itse pitäny saunalahtea hyvänä, mutta kyllä nytten alkaa usko mennä.
En ihmettele DNA asiakkaiden tyytyväisyyttä. Soitin eräs päivä DNA asiakaspalveluun kasvaattekseni netti noupeuttani, vastausaika alle minuutti.

Ja koska täälä on sauniksen työntekijöitä niimpä kysyn erään asian.

Äiti otti lapselleen (minun pikkuveljelle) toaali3g hinta silloin 44,95e/kk, koska tuli tarjous 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleenhintaan, hän käännytti aikasemmin tulleen liittymän takasin. Nämä siis molemmat uudella numerolla, kuitenkaan siis ensiksi tullu liittymä ei koskaan tullut käyttöön.
Mutta mitä viälä tänään tuli lasku yli 60e ekasta liittymästä ja toisestakin 44e? No äitini sitten soitti asiakaspalveluun lupasivat 44e laskun oikasta koska 3ekaa kk puoleen hintaan, mutta sanoivat että 60e lasku on maksettava, että nytten suljetaan liittymä vasta käytöstä. Liittymä joka lähetettiin takasin ja koskaan tullut käyttöön. Äitiäni voitte kusettaa mutta minua ette, niimpä vaadin että 60e lasku perutaan taikka asia menee takuulla eteenpäin, tarvittaessa oikeuteen asti PISTE.


Äitin osalta asia selvisi ja lasku käskettiin repiä. Kiitoksia siitä. Kuka si asiakaspalvelusta toisella kerralla asian hoitikin.


ajat muuttuu!!!!!!!!!!!!!1111

http://www.epsi-finland.org/index.php?option=content&task=view&id=65


se nyt on niin että mistä kantturalta tuota katselee.
dna internet ainakin on niin pätkivää mallia nytkään ei tule sitä mitä luvataan .
Ja tässä paikassa missä nyt olen ei dna finlandin palvelut oikein toimi.
et se siitä ajat muuttuu teoriasta.
Toki ihmiset saa olla tyytyväisi paskaan eihän ne miljoona kärpästäkään voi olla väärässä.
P- a ska haisee hyvältä ja kärpäset surisee mukavasti.


Itsellä ainakin DNA netti toimii kun unelma :)

Ja kyllä sauniksella alkaa asiakkaat mainostaa jaloillaan.
Vastaamisajat sivulla n.6minsaa, millonka ei koskaan?

Ite jonotin yks päivä 20minsaa ja äiti tänään 30minsaa, enkä todellakaan hyväksy että saunalahti yrittää kusettaä iäkkäämältä äidiltäni 60e. Tarvittaessa asia päätyy oikeuteen ja lehdistöön. Itse pitäny saunalahtea hyvänä, mutta kyllä nytten alkaa usko mennä.
En ihmettele DNA asiakkaiden tyytyväisyyttä. Soitin eräs päivä DNA asiakaspalveluun kasvaattekseni netti noupeuttani, vastausaika alle minuutti.

Ja koska täälä on sauniksen työntekijöitä niimpä kysyn erään asian.

Äiti otti lapselleen (minun pikkuveljelle) toaali3g hinta silloin 44,95e/kk, koska tuli tarjous 39,95e/kk ja 3ekaa kuukautta puoleenhintaan, hän käännytti aikasemmin tulleen liittymän takasin. Nämä siis molemmat uudella numerolla, kuitenkaan siis ensiksi tullu liittymä ei koskaan tullut käyttöön.
Mutta mitä viälä tänään tuli lasku yli 60e ekasta liittymästä ja toisestakin 44e? No äitini sitten soitti asiakaspalveluun lupasivat 44e laskun oikasta koska 3ekaa kk puoleen hintaan, mutta sanoivat että 60e lasku on maksettava, että nytten suljetaan liittymä vasta käytöstä. Liittymä joka lähetettiin takasin ja koskaan tullut käyttöön. Äitiäni voitte kusettaa mutta minua ette, niimpä vaadin että 60e lasku perutaan taikka asia menee takuulla eteenpäin, tarvittaessa oikeuteen asti PISTE.

ajat muuttuu!!!!!!!!!!!!!1111

http://www.epsi-finland.org/index.php?option=content&task=view&id=65


se nyt on niin että mistä kantturalta tuota katselee.
dna internet ainakin on niin pätkivää mallia nytkään ei tule sitä mitä luvataan .
Ja tässä paikassa missä nyt olen ei dna finlandin palvelut oikein toimi.
et se siitä ajat muuttuu teoriasta.
Toki ihmiset saa olla tyytyväisi paskaan eihän ne miljoona kärpästäkään voi olla väärässä.
P- a ska haisee hyvältä ja kärpäset surisee mukavasti.
ajat muuttuu!!!!!!!!!!!!!1111

http://www.epsi-finland.org/index.php?option=content&task=view&id=65

Ok, tuo oli tilanne 2008. Olisi mielenkiintoista tietää mikä on tilanne vuotta myöhemmin 04/09 tai 10/09...


Katsele tosta miten on kehittynyt......

http://www.youtube.com/watch?v=NNaKxqdSvqU ' TARGET='_blank
Ok, tuo oli tilanne 2008. Olisi mielenkiintoista tietää mikä on tilanne vuotta myöhemmin 04/09 tai 10/09...
Käyttäjätaso 2
Mihin tutkimukseen tuossa viitataan ja missä se on nähtävissä?


http://www.dna.fi/DNA-konserni/Media/DNAntutkimustoiminta/Sivut/DNAllaoperaattoreistaSuomentyytyvaisimmatasiakkaat.aspx ' TARGET='_blank:
"Yli 90 prosenttia DNA:n matkapuhelinpalveluiden käyttäjistä vastasi olevansa DNA:han erittäin tai melko tyytyväisiä, heistä jopa 41 % erittäin tyytyväisiä."

http://www.epsi-finland.org/index.php?option=content&task=view&id=52 ' TARGET='_blank:
"DNA all-round-ykkönen, kaikki kategoriat huomioiden"
"Näemme sen huomioitavan seikan, että vaikka DNA:lla on merkittävästi parempi koettu laatu, niin siitä huolimatta Saunalahti on saanut hieman korkeamman tyytyväisyysindeksin (EPSI) ja asiakasuskollisuusindeksin."
"Palvelun laatu on Elisalla laskenut hälyttävästi, varsinkin yritysasiakkaiden mielestä"
"Yritysasiakkaat pitävät DNA:ta kautta linjan parhaimpana ja vastaavasti Elisaa huonoimpana."

http://www.ficora.fi/index/tutkimukset/puhelinjalaajakaistapalvelut/tyvastausajat.html ' TARGET='_blank (Q1 2009) ovat suurista operaattoreista DNA:lla pienimmät, vaikka DNA on pitänyt asiakaspalvelun maksuttomana soitettaessa DNA-liittymistä. Elisa-konsernin (Elisa/Saunalahti/Kolumbus) asiakaspalvelunumeroiden vastausajat ovat keskimäärin noin 10 kertaa pidemmät kuin DNA:lla, huolimatta siitä että Elisa-konserni on muuttanut asiakaspalvelunumerot maksullisiksi kuten myös TeliaSonera.

Omien tämän vuoden kokemusteni mukaan DNA:n asiakaspalvelu vastaa myös sähköposteihin mukavasti 0-3 päivässä.

Tuotteissa DNA ei oikein pärjää Saunalahdelle (esim. Mobiililaajakaista Plus, Eliitti-tuoteperhe, AlleEuronPäivät, Prepaid-data, Nettipuhelin) ja Microsoftin roskapalvelimella pyörivän DNA:n www-sivuston toimivuus on järkyttävällä tasolla. Roaming-estoakaan ei pystytä kytkemään kuin Nettikaista-liittymiin.



Mihin tutkimukseen tuossa viitataan ja missä se on nähtävissä?


* Taloustutkimus 4/2008   (luki pienellä sivussa)


Himppasen vanhoja ovat tutkimustulokset. Ja kyseisen Taloustutkimuksen osalta on todettava, että DNA:n asiakkaat olivat kuukauden edellä Saunalahtea Taloustutkimuksen mittauksen aikoihin, mutta ei sitä ennen eikä sen jälkeen.

/ Panu.
Käyttäjätaso 3


Mihin tutkimukseen tuossa viitataan ja missä se on nähtävissä?


* Taloustutkimus 4/2008  (luki pienellä sivussa)

Avasin DNA arvon niin sain kotiini lappusen jossa toivotettiin tervetulleeksi DNA asiakkaaksi ja että
Tutkimuksen mukaan DNA:lla on operaattoreista Suomen tyytyväisimmät matkapuhelinasiakkaat

http://pic.leech.it/pic.php?id=629ccec727062009.jpg ' TARGET='_blank


Kaikkeahan aina saa väittää, mutta väitteiden pohjaksi tulisi olla faktaakin tarjolla....

/ Panu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Avasin DNA arvon niin sain kotiini lappusen jossa toivotettiin tervetulleeksi DNA asiakkaaksi ja että
Tutkimuksen mukaan DNA:lla on operaattoreista Suomen tyytyväisimmät matkapuhelinasiakkaat



Mihin tutkimukseen tuossa viitataan ja missä se on nähtävissä?
Käyttäjätaso 3
Avasin DNA arvon niin sain kotiini lappusen jossa toivotettiin tervetulleeksi DNA asiakkaaksi ja että
Tutkimuksen mukaan DNA:lla on operaattoreista Suomen tyytyväisimmät matkapuhelinasiakkaat

http://pic.leech.it/pic.php?id=629ccec727062009.jpg ' TARGET='_blank
jeah right  😠
Vaikka olen edelleen kriittinen elisan verkon toiminnan suhteen, niin SL tarjoaa juuri ne palvelut, joita tarvitsen eli ei tällä hetkellä ole tarvetta vaihtaa operaattoria.
Reissuilla on mukana kilpailevan operaattorin liittymä, joka kuuluu sitten varmasti, kun elisa hyytyy.
Käyttäjätaso 2
miten kun saunlahti rupes aktiivisesti tarjoamaan liittymiä tossa 2007.


Saunalahti taisi alkaa aktiivisesti tarjoamaan mobiililiittymiä vuonna 2000 ja 3G-kytkypaketteja vuonna 2006.
Käyttäjätaso 4

jäi askarruttamaan kysymys

miten kun saunlahti rupes aktiivisesti tarjoamaan liittymiä tossa 2007. ensimmäinen uskollisuus tulos on vuodelta 2008.. mites tänä vuonna kun ne ensimmäiset määräaikaiset sopimukset loppuu..

kato alkaa!
??Pieleen meni arvauksesi. Tänään uusin kaksi liittymää jatkumaan. Ei Saunalahti asiakkaitaan menetä.
nii kaiken halvinta on vaihdella varmaan dna ja saunalahden väliä.. vuodenvälein.. saa parhaat edut..

jäi askarruttamaan kysymys

miten kun saunlahti rupes aktiivisesti tarjoamaan liittymiä tossa 2007. ensimmäinen uskollisuus tulos on vuodelta 2008.. mites tänä vuonna kun ne ensimmäiset määräaikaiset sopimukset loppuu..

kato alkaa!


Mulla on määräaikaisuudet loppuneet jo jokin aika sitten, ja silti olen edelleen saunan asiakas, vieläpä tyytyväinen. Eli tuskin mitään suurkatoa alkaa tapahtumaan. Ja ainahan osa ihmisistä seilaa operaattorilta toiselle...

Osallistu keskusteluun