Saunalahti Huoleton 4g PREMIUM


Mulla toi kyseinen liittymä 6kk kuukautta jo valitellut asiasta tänään viimeksi olen lähettänyt mittaustuloksia ei auta tänään mittasin 3x lukemat Lataus 0-2 Lähetys 0-1 viive 1467-4584 tosi hyvät lol.Niin porkkanaselleriä kuin olla voi,sanoivat vaan vaihda operaattoria ja niin aionkin ensiksi valitan kyllä kuluttaja-asiamiehelle.Tosi hyvin asiakkaista huolen pitää ihan vain rahastusta:(

EDIT// Kirosanat ei kuulu Palstalle -Mits

20 kommenttia

Ei toi enään vaikuta kunnolla toimivalta vaan jos ei muu auta, niin kokeilet toista operaattoria. Vai onko sulla ns. matalaenergiatalo?
Ihan normi kerrostalossa asun,kyllä ärsyttää Saunalahden toiminta.DNA varmaan paras.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Karma666 kirjoitti:

Mulla toi kyseinen liittymä 6kk kuukautta jo valitellut asiasta tänään viimeksi olen lähettänyt mittaustuloksia ei auta tänään mittasin 3x lukemat Lataus 0-2 Lähetys 0-1 viive 1467-4584 tosi hyvät lol.Niin kurapaskaa kuin olla voi,sanoivat vaan vaihda operaattoria ja niin aionkin ensiksi valitan kyllä kuluttaja-asiamiehelle.Tosi hyvin asiakkaista huolen pitää ihan vain rahastusta:(



Ikävä kuulla, että yhteyden kanssa on ongelmia 😕
Ootko siis tehnyt asiasta vikailmoituista? Miten se ratkesi?
Laitatko vaikka profiiliisi vielä sun asiakasnumeron (näkyy vaan meille moderaattoreille) niin voidaan koittaa täältä päästä tutkia tilannetta.

Ja jätetään ne kirosanat sitten johonkin muualle, tänne Palstalle ne ei kuulu.
Vai kirosanat!!!!Eikö muka saa mielipidettä sanoa teidän aivan surkeasta palveluista.Kehoitettiin vaihtamaan operaattoria näin te palvelette:(
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Karma666 kirjoitti:

Vai kirosanat!!!!Eikö muka saa mielipidettä sanoa teidän aivan surkeasta palveluista.Kehoitettiin vaihtamaan operaattoria näin te palvelette:(



No saa tietenkin, mutta sen voi tehdä rakentavasti ilman kiroilua. 🙂
Kyllähän me suoraa se yleensä kerrotaan jos parannuksia ei ole alueelle lähikuukausina tulossa. Silloin voi olla parempi, että vaihtaa operaattorin toimivaan. Eihän se ole kenenkään etu käyttää liittymää, jonka toimivuudesta tulevaisuudessakaan ei ole takuita. Näemme parannukset muutaman kuukauden eteenpäin. 🙂
Edelleen tarjoan kuitenkin apuamme, jos pistät vaikkapa sen asiakasnumeron profiiliisi. Voidaan vielä nimittäin kyllä tarkistella tilannetta.
Vai apua olen 6kk ensi kerran valittanut asiasta sanottiin vaan pitäsi toimia,no hyvin toimii ei edes mitään hyvityksiä.Surkein palvelu ikinä.Ja Mits en kaipaa kommentteja tai neuvojasi nyt olisitte tehneet sen 6kk sitten:(
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Selvä, jos mieli muuttuu niin tiedät mistä saa apua. 🙂
No nyt sain vastaukia tekniikka oli tutkinut solussa ruuhkaisuutta,pahoittelemme.Siinä kaikki miten tämmöinen palvelu voi olla mahdollista?Siis niin rahastusta vaan.Ja nyt kiroilen Saunalahti voi tunkee liittymät sinne minne aurinko ei paista💩
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
On se suomalainen sitkeä valittaja, jos tämän säikeen aloittajakin on kestänyt hidasta yhteyttä jo kuuden kuukauden ajan. Nosta nyt hyvä henkilö kytkintä ja testaa muita alan toimijoita. Oliko mainittu ylisanoja täynnä oleva liittymätyyppi sittenkään oikea vaihtoehto, jos ulkomaan reissut rajoittuvat vuosittaiseen Tallinnan matkaan.

Miksi maksaa turhasta? Operaattori myy tätä ylisanaliittymää latausnopeuden vaihteluvälillä alkaen viisi (5) Mbit/s. Aloittaja ei saanut aina sitäkään. Jos matkaviestinverkon liittymistä ei kohteessanne ole mihinkään niin, kaipa sinne kerrostaloon jonkinlaisen kiinteän verkon yhteyden saa rahaa vastaan.
Maisteri on maistissa😂
Käyttäjätaso 7
Karma666 kirjoitti:

Maisteri on maistissa😂


Siitä en tiedä, mutta ainakin totta puhuu.

Ei ole mitään järkeä maksaa puolta vuotta toimimattomasta liittymästä. Vikailmoitus kehiin, ja jos vika ei korjaannu niin sitten vaihtaa muuhun palveluun / palveluntarjoajaan. Tai vähintäänkin lopettaa nykyisen sopimuksen.

Puhelinliittymässä kun ei ole oikein edes sitä vaihtoehtoa, että investoisi katolle pari suuntaavaa antennia, ja yrittäisi niillä saada jotain tulosta aikaiseksi. Ja vaikka olisikin, niin operaattorin vaihto on huomattavasti helpompi vaihtoehto.

Järkeä saa käyttää silloinkin, kun potuttaa.
On mulla kiinteä netti kotona mutta voisi kai sitä nettiä välillä puhelimestakin selailla jos toimisi.Kai nyt siintä saan valittaa taitaa taas kommentoijat olla saunalahden kätyreitä😂
Käyttäjätaso 7
Karma666 kirjoitti:

Kai nyt siintä saan valittaa taitaa taas kommentoijat olla saunalahden kätyreitä😂



Valittaminen on kyllä luvallista , mutta eri asia on johtaako se mihinkään. Vikailmoitus taitaa tehota paremmin tai sitten se jo edellä ehdotettu operaattorin vaihto. 🙂

https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=359080345&_k=v5gou91w2ryHliohxjk5OzsjfcJqufIu-J8s_ZppKMXEC4we7aIpkq5CPuGCQBgi&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun

Ja ihan tavallisia palstan käyttäjiä kuten sinäkin nuo edellä kommentoineet ovat. Elisalaisilla on joko tummansininen tai vihreä käyttäjätunnus ja selkeä teksti elisalaisuudesta sen vieressä.
Käyttäjätaso 7
Tuota... tähän väliin nyt yksi ihan oikeasti tuota ongelmaa koskeva kysymys.

Kun kyse on puhelinliittymästä, sitä käytetään oletettavasti myös kodin ulkopuolella. Toimiiko netti kaikkialla yhtä heikosti, vai toimiiko muualla paremmin?
Kirjoitan ekan kerran , jos väärään paikkaan, kerokaa toki. Etten muiden keskusteluja pilaa. Huoleton 4 G ollut yli 2 vuotta ja toiminut erittäin hyvin. Eilen hain postista tuon Huolettoman premiumin sim-kortin, jonka onnistuin saamaan uuden s7 sisään, netistä löysin tiedon että neljällä 0000 pääsee eteenpäin, pääsinkin siihen jossa näkyy käyttämäni DNA:n mokkula, siinä lukon kuva, sekä + lisää verkko, pitääkö mun lisätä verkko, kysyy verkon nimeä, sen pidemmälle en ole päässyt. Tarvitseeko google välttämättä asentaa, vai eikö samsung muuten toimi. Omaa osaamattomuuttani kaikki on, entinen yhteys asensi itse itsensä, kunhan laittoi kortin koneeseen. Jokin pikku niksi ehkä jäänyt minulta huomaamatta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko siis käyttämässä jotain DNA-liittymää puhelimella Wifin kautta ?

Jos meinaat käyttää puhelimen mobiilidataa, eli sitä Saunalahtea niin tuon verkko-kysymyksen voit ohittaa.

Google-tunnukset kannattaa aktivoida, jotta pääsee esim. Play-kauppaan lataamaan sovelluksia.
en käytä DNA-liittymää.

ohitan verkko-kysymyksen, sitten tulee google, jos ohitan sen tekemättä mitään, eteenpäin en pääse. Mac-osoite on, mutta IP osoitteen kohdalla lukee, Verkkoyhteyttä ei ole. eli se verkkoyhteys puuttuu. Ehkä täytyy google aktivoida.
tosin, yritin googleen eilen mutta eihän se hyväksynyt kunnei saa sähköpostia lähetettyä minulle. Kunnei ole sitä verkkoyhteyttä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
OK. En ole hetkeen uutta puhelinta itse käyttöönottanut. Koitapa sitten niin, että valitset siitä verkkokysymyksestä sen DNA:n verkon ja katsot mokkulan pohjasta sen verkon salasanan niin pääset eteenpäin. Se "lisää verkko" tarkoittanee sellaista verkkoa, jonka nimi ei ole näkyvissä, eli on piilotettuna, siitä ei sinun tarvitse/kuulu painaa.
Käyttäjätaso 1
Karma666 kirjoitti:

Vai kirosanat!!!!Eikö muka saa mielipidettä sanoa teidän aivan surkeasta palveluista.Kehoitettiin vaihtamaan operaattoria näin te palvelette:(



Pakko kysyä, että jos olet puoli vuotta käyttänyt liittymää mikä ei toimi, olet ihan selkeästi raivosta soikeana kun ei toimi ja vaadit palvelua, niin kerro ihmeessä millaista palvelua haluat?

sulle on useampi jo vastannut ja yrittänyt auttaa, kaikkiin olet suhtautunut hyökkäävästi ja vastannut riitaa haastavalla meiningillä niin mitä se palvelu on, mitä olet vailla? joku heilauttaa taikasauvaa ja korjaa kuuluvuuden? elisa maksaa sulle takaisin puolen vuoden käytöstä aiheutuneet kulut (sopimus on toistaiseksi voimassa oleva jolloin sinulla on ollut mahdollisuus vaihtaa liittymää koska tahansa, olet itse kuitenkin valinnut käyttää sitä vaikkei ole toiminutkaan jolloin rahojen palautus ei tietenkään tule kysymykseen. jos kyseessä olisi määräaikainen sopimus niin silloin olisit oikeutettu purkamaan määräaikaisuuden, mutta korostan, että olet ihan itse päättänyt jurnuttaa toimimattoman liittymän kanssa. )

miksi kukaan pitää toimimatonta tuotetta ja maksaa siitä, sitä en ymmärrä enkä myöskään ymmärrä sitä että raivotaan naama valkoisena miten on huonoa palvelua ja kaikki on hanurista, mutta annetut neuvot ja ohjeet ja apu ei kuitenkaan kelpaa, ei asiakaspalvelu ole mikään likasanko jonne on oikeus raivota ilman seurauksia. aikuiselta pitää löytyä sen verran käytöstapoja, että osaa hoitaa ongelmat ilman kiroilua ja ärhentelyä. vai oliko tässäkin vain kyse siitä, että pitää päästä valittamaan ja haukkumaan, mene ja tiedä.

Osallistu keskusteluun