Kysymys

Saunalahti Tunnari -palvelu päättyy

  • 11 marraskuu 2009
  • 10 kommenttia
  • 1649 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Saunalahti Tunnari -palvelu päättyy - kiitos kaikille asiakkaille! Palvelu on käytettävissä normaalisti vielä 31.12.2009 saakka.

Tollanen iski omasaunalahdessa silmille. Alkaa hävitä sitten viimeisetkin syyt sinnitellä saunaelisan asiakkaana.

10 kommenttia

Näin alkaa itsestäkin tuntumaan. Muutenkin kun vanhoille asiakkaille ei etuja myönnetä. Ajetaan vielä palveluita alas ja eikä ne tunnariin ostetut kappaleet ilmaisia ole olleet. Niistä ei varmaankaan saa hyvitystä
Tunnari-palvelulle olisi varmaan ollut käyttäjiä jos sitä olisi osattu markkinoida oikein. Tunnari oltais voitu paketoida yhteen jonkun sopivan liittymän kanssa niin siitä ei olisi mennyt erillistä kk-maksua. Raha olisi tullut tunnari äänien ostamisesta ja vaihtamisesta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuossa on muuten semmoinen, että Tunnari ja MultiSIM eivät toimi samassa liittymässä. Toivottavasti tuo tarkoittaa, että MultiSIM olisi tulossa markkinoille uudelleen ilman Mobiililaajakaistaa-palveluita.
Käyttäjätaso 2
Tunnaria vaan taitaa saada Elisaltakin? Ihme miksi se Saunikselta pitää poistaa..

EDIT: Kiivasta keskustelua aiheesta: http://www.digitoday.fi/mobiili/2009/11/13/kivat-aanet-loppuvat-kannykasta/200923731/66#comments
Saunalahden asiakaspalvelusta pyydettiin olemaan yhteydessä lähempänä vuoden vaihdetta, koska itse aion vaatia Saunalahdelta korvauksia ostamistani tunnaribiiseistä, jotka se on päättäny tuhota yksipuolisella päätöksellä. Samassa puhelussa asiakaspalvelija kertoi, että Elisalla on suunnitteilla jotain vastaavanlaista tai uutta tunnariasiakkaille suunnattua palvelua, mutta kukaan ei pystynyt kertomaan, että mitä se olisi ja missä muodossa.
Kaikista mukavinta on se, että saunalahden asiakaspalvelu yrittää peitellä tapausta. Alla viestien vaihto aspan kanssa. Huomatkaa lause "kehitämme palveluvalikoimaamme":

Alkuperäinen viesti
Hei. Sain viestin, että tunnaripalvelu loppuu vuoden 2009 lopussa. Miksi näin? Palvelu on mainio ja tuo vaihtelua ainaiseen tuut tuut ääneen.

Haluaisin kuulla muutakin selitystä asiaan kuin yksiselitteisesti toteavan tekstiviestin. Mistään saunalahden sivuilta en asiasta mitään tiedotetta nähnyt.

Risuja palvelun lopettamisesta.

-------------------------------------------------------------------------------------

Asiakaspalvelu 11.11.2009 16:51:08
Hei vmatika,

kiitos viestistäsi.

Syy miksi palvelu poistuu on, että kehitämme palveluvalikoimaamme ja nykyiset Tunnari-palvelut poistuvat toistaiseksi valikoimastamme.

--
Ystävällisin terveisin,

XXXXX XXXXX

Saunalahti Asiakaspalvelu

---------------------------------------------------------------------------------------------

Oma kommentti 12.11.2009 21:11:11
Hah.

Mitä ihmeen palvelun kehittämistä on poistaa jo toiminnassa oleva hyvintoimiva palvelu valikoimista. Sano vaan suoraan, että tuote ei enää kannata tai siitä syntyy liikaa kustannuksia.

Minusta tuo on palveluvalikoiman supistamista. Vastaavaa tuotetta kun ei ole tarjolla. Jos olet eri mieltä niin perustele vähän paremmin miten palveluvalikoimanne kehittyy, jos hyvin toimiva tuote poistetaan listoilta?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Asiakaspalvelu 13.11.2009 13:38:26
Hei vmatika,

kehittämiseen kuuluu että vanhoja palveluita poistuu ja uusia tulee tilalle. Mahdollisesti korvaavasta palvelusta ilmoitamme nettisivuilla. Laitan myös eteenpäin viestiä että kiinnostusta palveluun löytyy.

--
Ystävällisin terveisin,

XXXXX XXXXX

Saunalahti Asiakaspalvelu

----------------------------------------------------------------------------------------

Että tämmöistä. Huomioikaa myös nettilehdestä kirjoitus:

"Palvelun käyttö jäi vähäiseksi.

- Jos tunnareilla olisi ollut enemmän tilaajia, palvelua olisi totta kai jatkettu, osastopäällikkö Turkka Koivu sanoo. "

Lähde: http://www.digitoday.fi/mobiili/2009/11/13/kivat-aanet-loppuvat-kannykasta/200923731/66?offset=40#comments


edit: Yksittäisten asiakaspalvelijoiden nimet eivät kuulu julkiseen levitykseen.
Asiakaspalvelu ilmoitti ettei tunnaripalveluun ostetuista kappaleista hyvitetä. Pitihän se arvata.. Alkaa kyllä pikkuhiljaa riittämään saunalahden palvelut, varsinkin kun uudet asiakkaat saavat kaikki edut nykyään ja vanhat asiakkaat maksaa ne!!!!!
Käyttäjätaso 2
Eikä ole kyllä korvaavaakaan palvelua kuulunut, sen paremmin kuin pätevää selitystä?
Ja jos joku korvaava palvelu tulee niin siihen pitää ihan varmasti ostaa kappaleet uudelleen. On se aika törkeää että ensin rahastetaan jokaisesta kappaleesta ja sitten ne häviää kokonaan pois... tai mahtaako tulla uusipalvelu vain uusille asiakkaille 🙂
Haluaako joku kysellä asiaan kuluttajaneuvojan kantaa.. 🙂 `?? Olisin mielelläni kuulemassa mikä on SL:n korvausvaustuu tässä ? Olisikos joku avulias tekemään meille kaikille niin aletaa tarvittaes perimään 🙂

Osallistu keskusteluun