Vastattu

Short message ei toimi

  • 31 joulukuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 682 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Kun olin tekemässä maksusuoritusta espanjalaisen pankin tililtäni, sain ilmoituksen, että minulle on lähetetty tekstiviestinä turvatarkistusluku, jota vastaava tunnus minun pitää antaa, jotta maksu toteutetaan. Tekstiviestiä ei minulle koskaan tullut. Menin tietysti pankkiin valittamaan asiasta, jolloin minulle kerrottiin, että operaattorini (Saunalahti/ Elisa) pitää aktivoida minulle Short Message, jotta viestit tulevat perille. Mitä tämä tarkoittaa, ja miten tuon aktivoinnin saa tehtyä, kun ei mistään löydy yhteystietoja Elisan asiakaspalveluun?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rahaton 31 joulukuu 2014, 19:26

Ongelma taisi selvitä; viestiasetuksissa on kohta "Lähetä lukukuittaukset". Se oli puhelimessani pois päältä. Pankin ongelma oli, että heidän järjestelmänsä ei saanut minulta vastausta viestin perillemenoon. 

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Jokaisessa Elisan Saunalahti -liittymissä on automaattisesti aktiivisena Shor Message, eli SMS-viestit. Eihän sinulla ole mitään estoja liittymässäsi?

    Onko nämä viestit ennen toimineet?
  • On toiminut moitteettomasti ja kokeilin vielä hetki sitten varmistukseksi.
    Ongelma taisi selvitä; viestiasetuksissa on kohta "Lähetä lukukuittaukset". Se oli puhelimessani pois päältä. Pankin ongelma oli, että heidän järjestelmänsä ei saanut minulta vastausta viestin perillemenoon. 

    Osallistu keskusteluun