Vastattu

Siirto Elisalle ei onnistu

  • 19 huhtikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 602 katselukerrat

Harkinnan jälkeen ajattelin siirtää liittymäni Elisalle. Kun teen sopimusta verkossa järjestelmä herjaa ettei numeroa voi siirtää vaan pyytää valitsemaan uuden numeron. Johtuuko siitä, että liittymä on ollut joskus Eisalla? Voiko järjestelmästä vapauttaa numern jos se on siellä jumissa jotenkin?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 19 huhtikuu 2019, 09:33

Tervetuloa OmaYhteisöön @venttimies!

Tässä tilanteessa kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Voit toki laittaa myös yksityisviestiä käyttäjälle @OmaYhteisö-tiimi. Laita viestiin mukaan mahdollisimman tarkka kuvaus ongelmasta sekä historiasta, mukaanlukien siirrettävä numero.

Lisäksi kannattaa huomioida, että prepaid -liittymää ei yleensä voi siirtää operaattorilta toiselle. Jos kyseessä on henkilökohtainen kk-laskutuksella oleva liittymä, pitäisi sen olla siirrettävissä.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @venttimies!

Tässä tilanteessa kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Voit toki laittaa myös yksityisviestiä käyttäjälle @OmaYhteisö-tiimi. Laita viestiin mukaan mahdollisimman tarkka kuvaus ongelmasta sekä historiasta, mukaanlukien siirrettävä numero.

Lisäksi kannattaa huomioida, että prepaid -liittymää ei yleensä voi siirtää operaattorilta toiselle. Jos kyseessä on henkilökohtainen kk-laskutuksella oleva liittymä, pitäisi sen olla siirrettävissä.
Käyttäjätaso 7
Täällä lisää tietoja

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/numeronsiirto-toiselta-operaattorilta/

Osallistu keskusteluun