Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Tervetuloa OmaYhteisöön @venttimies !
Tässä tilanteessa kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Voit toki laittaa myös yksityisviestiä käyttäjälle@OmaYhteisö-tiimi . Laita viestiin mukaan mahdollisimman tarkka kuvaus ongelmasta sekä historiasta, mukaanlukien siirrettävä numero.
Lisäksi kannattaa huomioida, että prepaid -liittymää ei yleensä voi siirtää operaattorilta toiselle. Jos kyseessä on henkilökohtainen kk-laskutuksella oleva liittymä, pitäisi sen olla siirrettävissä.
Katso alkuperäinen viesti
Tässä tilanteessa kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Voit toki laittaa myös yksityisviestiä käyttäjälle
Lisäksi kannattaa huomioida, että prepaid -liittymää ei yleensä voi siirtää operaattorilta toiselle. Jos kyseessä on henkilökohtainen kk-laskutuksella oleva liittymä, pitäisi sen olla siirrettävissä.