Vastattu

SIM-kortin aktivoiminen

  • 25 huhtikuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 319 katselukerrat

Heips elisalaiset.
Hommasin uuden liittymän ja sen aktivoin tuolta omaelisan kautta reilut 20min sitten ja liittymä ei ole vieläkään auki... missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 25 huhtikuu 2016, 18:00

Moikka

Oletko hakenut verkkoa manuaalisesti ja käynnistellyt puhelimen uudelleen? Normaalisti tuossa ei oikeastaan laisinkaan olisi viivettä.
Jos nuo ei ole auttanut, niin laittiasitko numeron meille yksityisviestillä: elisa.to/viestipalstatiimille
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka

Oletko hakenut verkkoa manuaalisesti ja käynnistellyt puhelimen uudelleen? Normaalisti tuossa ei oikeastaan laisinkaan olisi viivettä.
Jos nuo ei ole auttanut, niin laittiasitko numeron meille yksityisviestillä: elisa.to/viestipalstatiimille
itseasiassa nyt näyttäis lähtevän pelittää.. kolmannella käynnistyksellä lähti toimimaan.. olin hiukan hätäinen taas 😉... kiitos silti nopeasta vastauksestasi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hehe no aika kauan oli kyllä kestänyt, mutta pääasia että nyt toimii 🙂
Eipä mitään, palaile ihmeessä Palstalle jos joku asia askarruttaa. 🙂

Osallistu keskusteluun