Kysymys

Sim-lukituksen poisto ja uuden liittymätyypin valinta

  • 17 syyskuu 2008
  • 4 kommenttia
  • 1396 katselukerrat

Eli nyt on kolme kuukautta mennyt kytkypaketin päättymisestä ja haluaisin Sim-lukituksen pois. Onnistuuko tämä vain soittamalla maksulliseen (?) asiakaspalveluun? Nyt kun taas haluan vaihtaa johonkin normaaliin liittymään nykyisen AleSaunalahti-paketin tilalle, niin mikä olisi oikea aika milloin sen voi tehdä niin että välttää kaksoislaskutuksen?

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Purkukoodin tilaamisesta soittamalla ei ole kokemusta, mutta nettilomakkeella pyytämällä purkukoodin saaminen kestää todella pitkään. Tilasin omaan Motorolaani purkukoodin 10.8.2008 ja 12.8.2008 sain asiakaspalvelusta viestin, että koodi toimitetaan postitse noin viikon kuluessa. Odotin lähes kuukauden ja kun koodia ei postissa tullut, niin laitoin kyselyn asiasta tunnistenumerolla varustetulla vastausviestillä 10.9.2008. Tuohon kyselyyn ei ole tähän hetkeen mennessä vastattu. Eli yli kuukauden toimitusaikaan on syytä varautua.
Käyttäjätaso 3
Siskoni pyysi samsung puhelimeensa simlukituksen purkukoodia 27.9.2008. Automaattiviesti sanoi että
viestin käsittelyaika on 3 arkipäivää, vielä ei ole vastattu.

Saapa nähdä saako lukituksenpoistokoodia tänävuonna.

Miksei saunalahti voi laittaa automaattisesti tuota sim lukon purkukoodia oma.saunalahti.fi sivustolle kytkyajan loputtua?
Käyttäjätaso 3
Tuohon aikaisempaan viestiini liittyen sain asiakaspalvelusta 22.9.2008 sähköpostia. Purkukoodien postituksessa on kuulemma ollut ruuhkaa, mikä on viivyttänyt koodin lähettämistä. Koodien postitus tehdään asiakaspalvelun mukaan tilausjärjestyksessä, eikä asiaa pysty nopeuttamaan. Olin 22.9.2008 koodien lähetyslistalla sijalla 15, mutta vielä tähän päivään mennessä ei ole koodia tullut. Eli kovin suuria määriä koodeja ei ilmeisesti saada viikossa postitettua  ::)
Käyttäjätaso 3
purkukoodi tuli tälläviikolla

Osallistu keskusteluun