Itse omistan kaksi latausliittymää, joista toisessa käyttäjänä on avopuolisoni. Haluaisin saada tuon hänen liittymänsä hänen omiin nimiinsä. OmaSaunalahdessa on numeron alla heti merkintä "Ei voi siirtää", ilman sen kummempia selityksiä. Tai taisi siinä olla yleissopivana ehdotuksena jotain tyyliin "jos liittymää ei voi siirtää, se voi johtua siitä että liittymä on henkilökohtainen tai suljettu." Mikä tuo "henkilökohtainen liittymä" edes on? Eikö kaikki liittymät ole henkilökohtaisia (pl. yritysliittymät)..
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiude-
Hei ?
Tässä tilanteessa sopijaa ei voida vaihtaa liittymäsopimuksen vuoksi. Latausliittymien omistajuutta kun ei ole meillä mahdollista muuttaa. :(
Katso alkuperäinen viesti
Tässä tilanteessa sopijaa ei voida vaihtaa liittymäsopimuksen vuoksi. Latausliittymien omistajuutta kun ei ole meillä mahdollista muuttaa. :(