Kysymys

Sopimuksen kesto ja yhteyshäiriöt

  • 7 maaliskuu 2011
  • 4 kommenttia
  • 1394 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Mistä mä näen tai löydän että milloin mun 12kk sopimus päättyy? Kun en tietenkään muista millon se on alkanu..  ::)

Toinen juttu et onko muilla yhteyshäiriöitä? Puhelin on päällä, täydet kentät ja silti mulle sanotaan ettei saa yhteyttä muhun!  😠 Ja tätä jatkunut jo kauan ja useamman henkilön kohdalla, puhelinvaihdoskaan ei vaikuttanut asiaan!

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Määräaikaisuuden päättymisen näkee oma.saunalahdesta nykyään erittäin helposti:
klikkaa oma.saunalahdesta linkkiä GSM-liittymät -> Avautuu sivu, jossa näkyy liittymien numerot ja niiden kohdalla määräaikaisuuden päättymispäivä.

Jos ei siinä näy, niin klikkaa liittymän numeroa ja avautuvalla sivulla Liittymätyypin alapuolella/Käyttäjän vieressä näkyy liittymään kuuluva laite ja sopimuksen päättymispäivä.

Kuuluvuusongelman suhteen voisit ottaa hetimiten yhteyttä Vikapalveluun (09) 4243 0730.
Ei näy, tarkottaako tää nyt sit sitä et mulla ei enää ole tota 12kk sopimusta? Hyvin perillä mun liittymän asioista..  ::)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voiskos se määräaikaisuus olla jo lopussa? Tuolla se ainakin mulla on aina näkynyt. Näkyykö se laite siinä? Onko viimeisimmässä laskussa peritty laitteen osuutta?
Joo, kun tää on siis sellanen tapaus että se alkuperäinen johon se puhelin kuulu, on loppunu jo ajat sitte. Muistelin et siitä tuli sillon ilmotus et uusitaanko, ja et mä oisin uusinu.. Laitoin viestiä sinne, mut kun sen vastauksen saaminen kestää toista viikkoa..

Osallistu keskusteluun