sopimus nro XXX

  • 31 maaliskuu 2016
  • 8 kommenttia
  • 192 katselukerrat

. sitä vaan, että eikö täälä ole mitään henkilökohtaista palvelua HÄ ?
**TTU

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ja taas liian henk.koht tietoja esillä.
Kas kun ei kengännumeroa ja kalsareiden/pikkareiden koko myös.
Koko maailma Timpuktua myöden näkee sopparisi numeron ja puhelimiesi numerot...
No voi *** kun täälä on näköjään niin *** sivut, että ei voi tietää että ne tulee koko maailman luettavaksi. *** MIKÄ PALVELU. Kiitos sulle. ja jos viä kerrot miten ton edellisen voi poistaa?

edit. Piilotettu kirosanat. //kukkatippa
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Viestisi oikeassa alanurkassa on kolme pistettä. Siitä hiiren napilla, ja Muokkaa. Kuten olet tehnytkin

Poistaa ei voi täysin

Operaattoreille sai jotenkin yhteyden tämän uudenkin palstan kanssa, vaan miten ja mistä? Yksityisviestit ei oikein taida heille enää mennä
Yksinkertaisimmissakin palveluissa on asiakaspalvelu, jossa voi Chatata suoraan asiakaspalvelijalle, silloin kun "asiakaspalvelu" on kiinni. Mutta ei sitte vissiin täällä :(
Kiitos, kun kommentoit, vaikka olishan tuota voinu vaikka vähä nätimminkin ja ilman vittuilua ;)
Olisit vaikka soittanu....numerotkin kun oli näkyvillä, kun kuvittelin viestin menevän ihan jonnekki muualle....
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
No enhän minä xxxxxillut vielä yhtään. Kunhan hieman "tökkäsin", sellaista kevyttä "kenttähjuumoria" 🆒:)

Chat suoraan asiakaspalveluun oli vanhan palstan aikana jossain, ehkä nytkin, jos löytää jostain Elisan sivuilta.
Käyttäjätaso 7
Tuolla palstan oikeassa ylälaidassa on profiilikuvake, jonka alla on linkki asetuksiin. Siellä on paikka asiakas- tai liittymänumerolle, joka on vain aspan väen nähtävissä.

Voisin minäkin lisätä tähän muutaman v-sanan sen edestä, että visuaalisesti suuntautuneet markkinointimerkonomit väsäsivät meille nätin uuden palstan, mutta eivät sitten saaneet rakennettua tähän(kään) versioon uusille nimimerkeille riittävästi rautalankaa henkilökohtaisten tietojen merkitsemiseen. Päin vastoin hukkasivat senkin pienen langanpätkän mikä vanhalla palstalla oli ohjeistuksena.

Niin ja palstatiimiläisille on nykyisin yksi yhteinen postilaatikko, johon voi lähettää postia. Sitäkään linkkiä / ohjetta ei saatu selkeälle paikalle ensiyrittämällä, ja sellaisten lisääminen vaatinee jonkun työryhmän perustamisen ja muutosluvan firman toimitusjohtajalta, tai jotain...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Palstatiimille voi lähettää yksityisviestin täältä klikkaamalla "Lähetä viesti".

Viestiin kannattaa kertoa ongelma asiallisesti sekä ongelman ratkaisuun tarvittavat tiedot esim. asiakasnumero/puhelinnumero tms. Myös se, mitä itse olet mahdollisesti yrittänyt tehdä tai tehnyt ongelman ratkaisun eteen. Kaikki tämä informaatio heti aloituksessa helpottaa ja nopeuttaa asian käsittelyä operaattorin päässä.

Asiakasnumerolle on myös oma paikka profiilissa. Löydät sen klikkaamalla profiiliasi ja valitsemalla avautuvasta valikosta "Asetukset" -> kirjoita asiakasnumerosi sille osoitettuun kenttään. Asiakasnumero taas löytyy esimerkiksi laskusta ja lasku OmaElisasta
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Palstatiimi löytyy täältä.

Osallistu keskusteluun