Vastattu

Sopimus yhdelle laskulle,liittymätarjous lopetettiin

  • 26 elokuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 246 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Pyysin päivittämään laskuni elisa viihteestä ja saunalahden liittymistä samalle asiakasnumerolle.Puheliinttymien tarjoukset olivat liittymissä voimassa 2.102017 saakka.Nyt vaimon liittymän tarjoushinta loppuukin huomenna ja kuukausimaksu nousemassa 10e/kk. Ja näköjään vaimon liittymä ja tablet liittymä jätetty toiselle asiakasnumerolle kuitenkin.Samalla tablet liittymän tarjoussopimus on myös katkaistu päättymään huomenna.Aspaan on vähän paha vkl aikaan olla yhteydessä.Tämän ei pitänyt mennä näin, vaan sopimushinnat piti pysyä ennallaan ja kaikkien liittymien ja elisaviihde piti siirtyä yhdelle ainoalle asikasnumerolle. Voiko asian vielä korjata.Vai pitääkö liittymät laittaa siirtoon toiselle operattorille?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 27 elokuu 2016, 12:32

Tähän voisin heittää,että jotta jotain uutta voisi alkaa niin jotain täytyy päättyä. Tässä tapauksessa siis olet varmaan OmaElisassa mennyt vain hämmennyksiin, koska siellä se näkyy ennen varsinaista siirtoa sopimusten päättymisenä ja kun siirto on valmis niin sitten ne hupsheijaa ovat ihan samoin ehdoin siirtyneet uudelle asiakasnumerolle. Ei siis hätää.

PS. Tarkistin sopimuksesi ja ne on ihan kunnossa, kuten pitää. Suljin samalla sen jättämäsi yhteydenoton asiakaspalveluun, ettei sieltä turhaan soiteta. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kiitokset asian hoidosta, näytti tosiaan niin eilen että vaimon liittymä ja tablet liittymän asiat olisivat tänään päättyneet.Asia kunnossa ja homma jatkuu meidän osalta ennallaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Veikkaus:

Jotta eri liittymien laskut voidaan yhdistää samalle laskulle, pitää liittymien sopijan olla sama. Kahden eri henkilön nimissä olevia laskuja ei voi yhdistää suoraan. Tuo sopijan vaihto/muutos on todennäköisesti katkaissut myös nuo tarjoukset liittymistä.

Laita asiasta viestiä Palstatiimille. Voivat tsekata asian.

Elisan asiakaspalvelu on auki myös lauantaisin 10-16.30.
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 3
Kaikki liittymät ja elisa viihde on minun nimissäni Liittymille on määritelty eri käyttäjät, kuitenkin kaikki ovat minun nimissäni olleet koko ajan.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tähän voisin heittää,että jotta jotain uutta voisi alkaa niin jotain täytyy päättyä. Tässä tapauksessa siis olet varmaan OmaElisassa mennyt vain hämmennyksiin, koska siellä se näkyy ennen varsinaista siirtoa sopimusten päättymisenä ja kun siirto on valmis niin sitten ne hupsheijaa ovat ihan samoin ehdoin siirtyneet uudelle asiakasnumerolle. Ei siis hätää.

PS. Tarkistin sopimuksesi ja ne on ihan kunnossa, kuten pitää. Suljin samalla sen jättämäsi yhteydenoton asiakaspalveluun, ettei sieltä turhaan soiteta. 🙂

Osallistu keskusteluun