Kysymys

sovelluksessa tapahtui virhe...yritä myöhemmin...

  • 20 toukokuu 2011
  • 5 kommenttia
  • 2990 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 7 kommenttia
Alkaa mennä hermot kun ei onnistu, itellä on jo Slahden liittymä, yritän vaimolle saada myös Satakielen puhelimen kera.
Mikä ihme siinä on että joka kerta tulee tuo otsikon herja?
Tekeekö se että S-kortti on vaimon nimellä ja liittymä on minun nimelläni, ei siitä kyllä ole mainintaa kun homma keskeytyy?
Yrittänyt olen jo kymmenkunta kertaa parin viikon aikana, taitaa olla sama yrittää toiselta operaattorilta, saako S-bonusta muilta?

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuskin siihen osuuskaupan jäsenyys vaikuttaa, koska Saunalahti ei pääse osuuskaupan rekisterille vaan pelkästään ilmoittaa summan kirjatun jäsennumeron perusteella. Siellä Saunalahden järjestelmässä on nyt jokin vika, joten joudut tilaamaan liittymän Elisa Shopin tai Asiakaspalvelun kautta. Asiakaspalvelu tosin veloittaa tilauksesta 3,90 euroa, mutta itse vaatisin avauksen ilmaiseksi, koska tilaus netin kautta ei onnistu.

Soneralta saa Ykkösbonusta/Plussaa ja dnalla on yhteistyösopimus Hesburgerin kanssa. Voit siis saada dnan sopimuksen perusteella kahvia ja jopa myös pullaa/dippiä ostaessasi Hesburgerilta hampurilaistuotteita kerrallaan vähintään kahdeksalla eurolla.  😉
Harmittaa vaan kun lähin Elisa Shoppikin on 70 km:n päässä ja olisi muutakin tekemistä kun laukata liittymien perässä.
Ihme etteivät voi korjata tuota vikaa, ei liene puute asiakkaista.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko kokeillut siten, että tilaat ensin sen Satakielen ja sen jälkeen liität sen jäsennumeron siihen?
Satakieli-liittymää ei ole mahdollista tilata ilman S-ryhmän jäsennumeroa.

Mikäli kaitsurin ongelma on vielä ajankohtainen, kannattaa soittaa asiakaspalveluun (09 4243 0456, ma-pe 8-20, la 9-16:30). Voit myös ilmoittaa häiriöstä Oma Saunalahdessa kohdassa Viestit asiakaspalvelulle. Kerrothan viestissäsi, missä vaiheessa tilausta virheilmoitus tulee.
Piti nöyrtyä tekemään puhelimella se Satakielen tilaus, sillä se vissiin onnistui kun äsken tuli tilausvahvistus.
Joku siinä mättäsi, itellekkin yritin ensin Satakieltä, mutta otin sitten Norpan liittymäksi, nyt vaihdoin puhelinkeskustelussa senkin Satakieleen.
Liekö kummassa päässä ongelma, en tiedä.

Osallistu keskusteluun