Vastattu

Tekstiviestien lähetys epäonnistuu

  • 16 helmikuu 2018
  • 8 kommenttia
  • 971 katselukerrat

Hommasin pojalleni norppa liittymän ja liittymälle on ladattukin jo rahaa mutta viestejä ei pysty lähettämään. Vastaanottaminen onnistuu kyllä. Mikä voi olla vialla?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ninjatar 20 helmikuu 2018, 14:21

Jos kaikki asetukset on varmasti kunnossa, mutta viestit ei silti kulje, tutkisimme mielellämme liittymä tarkemmin. Suosittelen ottamaan yhteyttä esimerkiksi Facebookin kautta yksityisviestillä, tai puhelimitse numeroon 010190240, niin asia selvitetään. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kannattaa tarkistaa, että viestikeskuksen numero on oikein puhelimen asetuksissa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/tekstiviestit/
Tsekattu ja kyllä oikein pitäisi olla.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Millä puhelimella nämä ongelmat ilmenevät?
Honor 6A
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kerrotko vielä mitä noista numeroista yritit? 🙂
Onko liittymälle vahingossa pistetty esto tekstiviesteille? Toimiiko lähetys toisella puhelimella?
Elisa Saunalahti-liittymät: Tekstiviestikeskuksen numero on +358451100100.
Elisan liittymät: Tekstiviestikeskuksen numero on +358508771010.
Prepaid-liittymät: Tekstiviestikeskuksen numero on +358508771010.

Kaikki nuo ja oletuksena ollut 1015 loppuinen. Sama tulos jokaisella. Hankkiessani liittymää liikkeessä estot laitettiin niin että pitäisi olla vain esim soitot ulkomaille mutta tekstiviestien lähetykseen normaali numeroihin ei ainakaan ollut tarkoitus laittaa..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hankkiessani liittymää liikkeessä estot laitettiin niin että pitäisi olla vain esim soitot ulkomaille mutta tekstiviestien lähetykseen normaali numeroihin ei ainakaan ollut tarkoitus laittaa..

Tuon voit tarkistaa itse OmaElisasta. Eli kirjaudut OmaElisaan, valitset vasemmalta valikosta tuon liittymäsi ja heti aukeavalla sivulla on nuo liittymän käytön rajoitukset. Tarkista, ettei siellä ole estoja tekstiviestien suhteen.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Jos kaikki asetukset on varmasti kunnossa, mutta viestit ei silti kulje, tutkisimme mielellämme liittymä tarkemmin. Suosittelen ottamaan yhteyttä esimerkiksi Facebookin kautta yksityisviestillä, tai puhelimitse numeroon 010190240, niin asia selvitetään. 🙂

Osallistu keskusteluun