Vastattu

tilausvahvistuksessa väärin nimitiedot

  • 8 maaliskuu 2016
  • 1 kommentti
  • 221 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Kävin tekemässä liittymäsopimuksen vaihtaakseni käytössä olevan numeroni yrityskäytöstä yksityiskäyttöön. Sain sähköpostiini tilausvahvistuksen jossa sekä etu- että sukunimeni on väärin. Arvostaisin jos korjaatte tiedot oikein. Onnistuuko?

Kiitos!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 8 maaliskuu 2016, 18:01

Lähetäpä
  • ? minulle yksityisviesti niin tarkistetaan mistä kummasta kyse. :)

    Viestiin mukaan omat oikeat ja väärät tietosi sekä asiakasnumero tilausvahvistukselta niin niillä päästään hyvään alkuun.

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Lähetäpä
  • ? minulle yksityisviesti niin tarkistetaan mistä kummasta kyse. :)

    Viestiin mukaan omat oikeat ja väärät tietosi sekä asiakasnumero tilausvahvistukselta niin niillä päästään hyvään alkuun.
  • Osallistu keskusteluun