Vastattu

uuden liittymän avaus

  • 14 maaliskuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 309 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei, avasin tänään toiminimelleni liittymän, sanottiin että se alkaa toimimaan 10minuutissa. Eipä alkanut..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 15 maaliskuu 2016, 16:15

  • ? Olitkin näköjään ollut jo yhteydessä asiakaspalveluun muuta kautta ja syykin selvisi. :) 

    Piampin neuvot olivat kyllä oivia tilanteisiin, jossa liittymä ei jostain syystä ole lähtenyt toimimaan, vaikka tällä kertaa niistä apua ei olisi ollutkaan. :) 

  • Katso alkuperäinen viesti

    2 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    llottta kirjoitti:
    Hei, avasin tänään toiminimelleni liittymän, sanottiin että se alkaa toimimaan 10minuutissa. Eipä alkanut..

    Jaahas, vai että niin on nyt käynyt. Tai ennemminkin ollut käymättä.

    En nyt tiedä aiotko kenties esittää tähän aiheeseesi joitain kysymyksiä, mutta tässä nyt muutama ehdotus, joita vastaavissa tilanteissa voidaan asiakkaan odottaa omatoimisesti yrittävän;

    Uusi SIM-kortti on varmasti aktivoitu? Puhelinta on käynnistelty uudelleen SIM-kortin aktivoinnin jälkeen? Koetettu hakea verkko manuaalisesti?

    Jos tosiaan olet asiassa jollain tapaa vaikka apua vailla, niin laita nyt alkuun asiakasnumerosi Palstan profiiliin sille varatulle paikalle, niin sillä tavalla palstatiimiläiset löytävät liittymäsi tiedot järjestelmästään.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
  • ? Olitkin näköjään ollut jo yhteydessä asiakaspalveluun muuta kautta ja syykin selvisi. :) 

    Piampin neuvot olivat kyllä oivia tilanteisiin, jossa liittymä ei jostain syystä ole lähtenyt toimimaan, vaikka tällä kertaa niistä apua ei olisi ollutkaan. :) 
  • Osallistu keskusteluun