Vastattu

UUDEN LIITTYMÄN PITI AVAUTUA EILEN. EI AVAUTUNUT

  • 12 toukokuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 785 katselukerrat

Olen tehnyt uuden liittymäsopimuksen. Elisa on lähettänyt viestein ohjeita miten tulee toimia.

Viimeisin viesti tuli eilen 11.5. "Elisan Saunalahtiliittymäsi avataan ja vanha SIM-kortti lakkaa toimi-

masta 10min kuluttua". VANHA LIITTYMÄ TOIMII EDELLEEN. MISSÄVIKA?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 12 toukokuu 2015, 14:50

Jos Heppatyttö_666:n antamat ohjeet ei auta, kannattaa sinun
  • lähettää minulle yksityisviestillä numerosi, niin päästään tarkastamaan tilanne. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    2 kommenttia

    Käyttäjätaso 1
    Siirsitkö numeron toiselta operaattorilta vai teitkö liittymätyypin vaihdon Saunalahden liittymästä toiseen? Kuulostaa hieman siltä, ettei itse korttia ole vielä aktivoitu.

    SIM-kortin voit käydä aktivoimassa OmaElisan kautta ja aktivointia varten hyvät ohjeet löydätkin asiakastuen puolelta: http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/286/
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Jos Heppatyttö_666:n antamat ohjeet ei auta, kannattaa sinun
  • lähettää minulle yksityisviestillä numerosi, niin päästään tarkastamaan tilanne. 🙂
  • Osallistu keskusteluun