Vastattu

uuden liittymän tilaaminen avo-puolisolleni

  • 7 heinäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 690 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei. Tilasin juuri toisen liittymän puolisolleni.. menin aktivoimaan uuden liittymän oman liittymän kautta. Ja nyt en tiedä teinkö jotain väärin koska minun omaan numerooni tuli aktivointi viesti missä lukee että tee aktivointi kolmen vuorokauden kuluessa. Minä aktivoin uuden puolisoni liittymän siis omasta numerosta niin kysyisin että onko tällä mitään merkitystä ja onko siitä mitään haittaa ja onko käyttäjä virallisesti minä vai puolisoni?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 7 heinäkuu 2019, 09:52

Hei. Tilasin juuri toisen liittymän puolisolleni.. menin aktivoimaan uuden liittymän oman liittymän kautta. Ja nyt en tiedä teinkö jotain väärin koska minun omaan numerooni tuli aktivointi viesti missä lukee että tee aktivointi kolmen vuorokauden kuluessa. Minä aktivoin uuden puolisoni liittymän siis omasta numerosta niin kysyisin että onko tällä mitään merkitystä ja onko siitä mitään haittaa ja onko käyttäjä virallisesti minä vai puolisoni?
Hmmmm...

Nyt en ihan ymmärtänyt miten tilauksen teit.

Mikäli tilasit puolisollesi uuden liittymän Elisan verkkokaupasta kirjautumalla sinne omilla Elisa-tunnuksillasi (samat kuin Oma Elisa-tunnuksesi) , niin liittymä näkyy sinun Oma Elisassa ja sinusta tuli liittymän omistaja ja voit hallinnoida liittymää Oma Elisasi kautta. Voit siellä aktivoida liittymän ja muokata myös liittymän käyttäjätietoja. Liittymän käyttöön ei em. asioilla ole vaikutusta , kunhan aktivointi on tehty. Liittymän lasku käsittääkseni tulee myös omistajan nimellä , ei käyttäjän ellei siellä verkkokaupassa ole mahdollisuutta valita laskun maksajaa. En muista , kun ei ole tarvinnut vuosiin sellaista tehdä.

Mikäli taas liittymä on tilattu puolison Elisa-tunnuksilla , niin silloin hän on liittymän omistaja ja kaikki hallintatoimenpiteet pitää tehdä puolison Oma Elisa-tunnuksilla aktivointi mukaan lukien ja laskukin tulee hänen nimellään.

Vai teitkö tilauksen jollakin muulla tavalla? En ole Elisalainen , joten tarkempia tietoja ja lisäapua saat Elisan aspasta tai lähettämällä yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi :lle.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Hei. Tilasin juuri toisen liittymän puolisolleni.. menin aktivoimaan uuden liittymän oman liittymän kautta. Ja nyt en tiedä teinkö jotain väärin koska minun omaan numerooni tuli aktivointi viesti missä lukee että tee aktivointi kolmen vuorokauden kuluessa. Minä aktivoin uuden puolisoni liittymän siis omasta numerosta niin kysyisin että onko tällä mitään merkitystä ja onko siitä mitään haittaa ja onko käyttäjä virallisesti minä vai puolisoni?
Hmmmm...

Nyt en ihan ymmärtänyt miten tilauksen teit.

Mikäli tilasit puolisollesi uuden liittymän Elisan verkkokaupasta kirjautumalla sinne omilla Elisa-tunnuksillasi (samat kuin Oma Elisa-tunnuksesi) , niin liittymä näkyy sinun Oma Elisassa ja sinusta tuli liittymän omistaja ja voit hallinnoida liittymää Oma Elisasi kautta. Voit siellä aktivoida liittymän ja muokata myös liittymän käyttäjätietoja. Liittymän käyttöön ei em. asioilla ole vaikutusta , kunhan aktivointi on tehty. Liittymän lasku käsittääkseni tulee myös omistajan nimellä , ei käyttäjän ellei siellä verkkokaupassa ole mahdollisuutta valita laskun maksajaa. En muista , kun ei ole tarvinnut vuosiin sellaista tehdä.

Mikäli taas liittymä on tilattu puolison Elisa-tunnuksilla , niin silloin hän on liittymän omistaja ja kaikki hallintatoimenpiteet pitää tehdä puolison Oma Elisa-tunnuksilla aktivointi mukaan lukien ja laskukin tulee hänen nimellään.

Vai teitkö tilauksen jollakin muulla tavalla? En ole Elisalainen , joten tarkempia tietoja ja lisäapua saat Elisan aspasta tai lähettämällä yksityisviestin @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Osallistu keskusteluun