Tuli äsken tekstiviesti latausliittymään erityisehdot päivittyvät 1.3.2020 ja uudet ehdot pitäisi löytyä https://elisa.fi/prepaid
En löydä kyseisiä ehtoja sieltä. Missähän ne mahtaa olla?
Tuli äsken tekstiviesti latausliittymään erityisehdot päivittyvät 1.3.2020 ja uudet ehdot pitäisi löytyä https://elisa.fi/prepaid
En löydä kyseisiä ehtoja sieltä. Missähän ne mahtaa olla?
Heips,
näyttäisi tuolla sivulla olevan linkki sopimusehtoihin, Saunalahti Prepaid osion “Näytä lisätiedot” painikkeen/linkin kautta avautuvassa näkymässä.
Hieman vaikeasti ehkä kyllä, jos tekstiviestissä vain ollut tuo linkki. Olisi voinut olla suoraan sopimusehtoihin jos kerran viesti sitä koskikin.
Tässä suora linkki uusiin erityisehtoihin:
Saunalahti Prepaid -liittymien erityisehdot
Uudet ehdot eivät paljoa eroa vanhoista. Viittaukset Saunalahden toimitusehtoihin on vaihdettu Elisan toimitusehdoiksi.
Sopimusehtoihin on lisätty aiemmin ainoastaan latausssivustolla olleita ohjetekstejä, kuten:
Asiakas vastaa itse siitä, että hän lataa saldoa tai paketin oikealle liittymänumerolle. Latauspalvelun avulla tehtyä latausta ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun asiakas on hyväksynyt ja maksanut maksun. Latausta ei voi peruuttaa siinäkään tapauksessa, että lataus on erehdyksessä tehty väärälle liittymälle. Elisa ei hyvitä käyttämättä jäänyttä datamäärää, saldoa, pakettia tai kampanjana saatua tai ladattua puheaikaa asiakkaalle. Saldon loppumisen jälkeen palvelun avulla ei voi tehdä maksullisia toimenpiteitä.
Kapasiteetinhallintaa koskenut kappale on poistettu ja vaihdettu viittaukseen Elisan
kuluttaja-asiakkaiden matkaviestinpalveluiden erityisehtoihin.
Lisämaksullisten palveluiden käyttöä on tarkennettu:
Kaikki Lisämaksulliset eivät ole käytettävissä Saunalahti Prepaid-liittymällä. Lisämaksullisten digitaalisten- ja maksupalveluiden toimivuudesta vastaa kyseisen palvelun tuottaja. Näiden palveluiden ostamiseen liittyy rajoituksia, jotka asiakkaan tulee selvittää ennen osto toimenpidettä.
Sopimuksen muuttamista on täsmennetty:
Saunalahdella on oikeus muuttaa palvelua ilmoittamalla siitä tekstiviestillä asiakkaalle myös asiakkaan vahingoksi, mikäli sopimus ei muutu kokonaisuutena olennaisesti.
Tänne tuli myös sama viesti, mutta onko nyt latausliittymän voimassaoloaika 12kk vai 24kk mikä ennenkin oli?
Tuota tekstiviesti-ilmoitusta on lähetetty ilmeisesti väärille kohderyhmille. Uudet ehdot koskevat Prepaid-liittymiä, ei Latausliittymiä.
Prepaid-liittymiin sovelletaan:
Latausliittymiin sovelletaan:
Elisan yleiset sopimusehdot kuluttaja-asiakkaille 1.7.2015 alkaen
Tää on jo ot, sain tuon viestin näppäinpuhelimeeni, ja mulla on Norppa. Täältä olen saanut vastauksen ihmettelyyni. Kiitos osallisille
Elisalla pyörii edelleen tekstiviestien lähetys vääriin numeroihin.
Keskeyttäkää nyt ihmeessä tuo prosessi, tarkastakaa numerot ja lähettäkää viestit ainoastaan prepaid-numeroihin!
Elisalla pyörii edelleen tekstiviestien lähetys vääriin numeroihin.
Keskeyttäkää nyt ihmeessä tuo prosessi, tarkastakaa numerot ja lähettäkää viestit ainoastaan prepaid-numeroihin!
Pistin viestiä ja kyselyä vetämään että mistä kyse
Taitaa olla sama juttu kuin 4G-mainos latausliittymään aiemmin vaikka piti tulla prepaideihin :D
Milloinkohan oppivat mitä tarkoittaa henkilökohtainen tiedottaminen.
Elisalla pyörii edelleen tekstiviestien lähetys vääriin numeroihin.
Keskeyttäkää nyt ihmeessä tuo prosessi, tarkastakaa numerot ja lähettäkää viestit ainoastaan prepaid-numeroihin!
Olemme pahoillamme tästä Tuolla oli huomattu virhe ja korjattu eli pienelle ryhmälle Latausliittymiä karkasi Prepaideille tarkoitettu viesti
Samalla myös viestiä ja sivua päivitellään vähän kuvaavammaksi saadun palautteen perusteella :)
Ja nyt tuli uusi tekstiviesti, jottei jää yhteisöä seuraamattomillekaan asia epäselväksi:
Hyvä latausliittymäasiakas, sait virheellisesti viestin päivittyneistä erityisehdoista. Viesti koski Saunalahti Prepaid-asiakkaita. Pahoittelut aiheettomasta viestistä. T. Elisa
Ja nyt tuli uusi tekstiviesti, jottei jää yhteisöä seuraamattomillekaan asia epäselväksi:
Hyvä latausliittymäasiakas, sait virheellisesti viestin päivittyneistä erityisehdoista. Viesti koski Saunalahti Prepaid-asiakkaita. Pahoittelut aiheettomasta viestistä. T. Elisa
No kappas vaan.
En saanut sitä alkuperäistä , kun tuo liittymä/puhelin ei ollut edes päällä. Pahoittelut kyllä tuli eli vaikuttaa siltä , että pahoittelut lähetetään kaikkiin latausliittymiin varmuuden vuoksi.
Ja nyt tuli uusi tekstiviesti, jottei jää yhteisöä seuraamattomillekaan asia epäselväksi:
Hyvä latausliittymäasiakas, sait virheellisesti viestin päivittyneistä erityisehdoista. Viesti koski Saunalahti Prepaid-asiakkaita. Pahoittelut aiheettomasta viestistä. T. Elisa
No kappas vaan.
En saanut sitä alkuperäistä , kun tuo liittymä/puhelin ei ollut edes päällä. Pahoittelut kyllä tuli eli vaikuttaa siltä , että pahoittelut lähetetään kaikkiin latausliittymiin varmuuden vuoksi.
No heh heh.
Laitoin latausliittymäni päälle ja hetken päästä tuli viesti prepaidin ehtojen muutoksesta. Eli edelleen niitä ilmoituksia tulee vääriin numeroihin.
Joo yleensä liittymä ei ole päällä ja silloin taannoin , kun sen päälle laitoin , niin sain vain sen pahoitteluviestin. Sitten taas liittymä on ollut pois päältä ja kun sen pari päivää sitten taas laitoin päälle , niin tuli se alunperin puuttumaan jäänyt ilmoitusviesti uusista prepaid-ehdoista.
Kyseessä on latausliittymä eikä prepaid , jota availen satunnaisesti ja oli tosiaan kiinni melkein kuukauden.
No eipä sillä minulle mitään merkitystä ole , kun liittymä on pois päältä suurimman osan ajasta. Ajattelin vain tiedottaa , että niitä ilmoituksia uusista sopimusehdoista tulee myös sellaisiin liittymiin , joita ne eivät koske.
Kiitos kun infoilit Tiedetään olla valppaampina jos meinaa taas tulla enemmän aiheettomia vastaan :D
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi