Vastattu

Uusi 4G tarkka ei ole auennut

  • 3 joulukuu 2016
  • 7 kommenttia
  • 233 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Hankin viikko sitten uuden puhelimen ja liittymän vaihdon 4G:hen, sopimuspaperissa lukee että tämän piti aueta eilen, miksiköhän ei ole auennut?? Pistän tämän tännekin kun illalla jonottelin ties kuinka ja kauan asiakaspalveluun vaan enpä saanut ketään osaavaa henkilöä puhelimen päähän eikä tässä tänään ole pahemmin aikaa jonotella. Onneksi sentään vanha liittymä toimii mutta jos kerran on luvattu uusi avata, miksi ei ole avattu?
ja lieneekö muilla vastaavia kokemuksia?:?:@ 😠
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 3 joulukuu 2016, 13:39

No niin, käyn tähänkin vielä huikkaamassa! Siirtoajankohta on vasta tulevaisuudessa ja siitä tarkasta päivästä pitäisi tulla vielä tekstarina vahvistus myöhemmin. Myymälästä annetut ajankohdat ovat aina arvioita ja se tarkka päivä varmistuu kun numeronsiirto etenee. Pahoittelut, jos tätä ei ole osattu myymälässä viestiä oikein. Numeronsiirrossa kestää keskimäärin 8-14 vuorokautta, mutta joskus voi mennä pidempäänkin erinäisistä syistä.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Siis vaihdoit vanhan liittymäsi 4G Tarkaan? Ja se vanha toimii?

Minkä puhelimen hankit? Näkyykö Oma Elisassa liittymäsi kohdalla 4G Tarkka?
Joo, kyllä näkyy, mutta näkyy myös "Liitymää ei ole avattu". Saman totesi as.palvelussa eilen vastannut henkilö, ja lupasi yhdistää eteenpäin että odotusaika 5 min, no, todellisuudessa 25 min... ja kun ei vieläkään vastattu jätin homman sikseen.
Puhelin on Huawie, ja vanha liittymä on siis ihan vain puheliittymä. Uudessa puhelimess "vain hätäpuhelut sallittuja".
Vähän riepoo, kun kerta luvattu on se aukasta...
... että voi olla rrraivostuttavaaaa, saakohan tähän ongelmaan tätä kautta vastauksen, ekaa kertaa täällä kirjoittamassa, as.palveluun näyttää olevan jälleen ties kuinka pitkä jonotusaika joten ei oo aikaa jonotella.... eikä muuten istua läppäri sylissäkään
olis vaan kiva saada viimein liittymä käyttöön....:(
Käyttäjätaso 7
... että voi olla rrraivostuttavaaaa, saakohan tähän ongelmaan tätä kautta vastauksen, ekaa kertaa täällä kirjoittamassa, as.palveluun näyttää olevan jälleen ties kuinka pitkä jonotusaika joten ei oo aikaa jonotella.... eikä muuten istua läppäri sylissäkään
olis vaan kiva saada viimein liittymä käyttöön....:(


Palstatiimi on lauantaisin hommissa klo 12....20 , joten toivotaan , että saat apua pikaisesti.

https://palsta.elisa.fi/ajankohtaista-palstalla-49/palstatiimi-esittaytyy-498711

Toki voit lähettää myös yksityisviestin Palstatiimille asiasta , jos asiasi ei muuten edisty.

https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702
Kiitos, Laitoinkin juuri viestin palstatiimiin. täytyy myöhemmin katsoa onko vastattu.

Joo, onneksi vanha liittymä toimii, ei asialla sen puoleen ole kiire, mutta kun sovittu on sovittu niin....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Katson sen tuolta yksityisviesteistä tässä kohta kun tulee käsittelyvuoroon. Lauantaisin meitä on täällä yksi päivystämässä niin vastausaika ei mikään paras mahdollinen ole kuten siellä ennen viestin lähettämistä lukee. Akuuteissa tilanteissa on parempi jonottaa puhelimessa vaikka se kyllä turhauttaa, jos jonoa on päässyt kertymään. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
No niin, käyn tähänkin vielä huikkaamassa! Siirtoajankohta on vasta tulevaisuudessa ja siitä tarkasta päivästä pitäisi tulla vielä tekstarina vahvistus myöhemmin. Myymälästä annetut ajankohdat ovat aina arvioita ja se tarkka päivä varmistuu kun numeronsiirto etenee. Pahoittelut, jos tätä ei ole osattu myymälässä viestiä oikein. Numeronsiirrossa kestää keskimäärin 8-14 vuorokautta, mutta joskus voi mennä pidempäänkin erinäisistä syistä.

Osallistu keskusteluun