Kysymys

UUSI HINNASTO

  • 23 lokakuu 2008
  • 4 kommenttia
  • 828 katselukerrat

HOPI HOPI. vauhtia sauna. vauhtia. uutta pdf hinnastoa odotellaan...

4 kommenttia



HOPI HOPI. vauhtia sauna. vauhtia. uutta pdf hinnastoa odotellaan...


Ja uusia liittymiä. Tai sitten vanhat takaisin. Reviiri myös.
NIINPÄ.. mutta tuskin tuota reviiriä enää annetaan uusille asiakkaille. mutta ei tuo tuplapakettikaan ole mikään hullumpi idea. kyllä sillä selviää ihan hyvin. eikä tarvitse sitoutua vuodeksi mihinkään. 100-sms+500-minuuttia on tuohon hintaan ihan ok. kyllä tuo nykyinen liittymämäärä on mielestäni aika ok. reviiri on poissa. ainakin uusilta asiakkailta. se myönnettäköön. mutta ajettele jos tuo tuplapaketti edellyttäisi vuoden sopimusta. se olisi jo ainakin minulle kova pala. itse tule takaisin saunalahteen heti kuin asiakaspalvelun odotusajat normalisoituu ja e-lomakkeitten käsittelyaika menee 24-48 tunnin tasolle.
Itse tule takaisin saunalahteen heti kuin asiakaspalvelun odotusajat normalisoituu ja e-lomakkeitten käsittelyaika menee 24-48 tunnin tasolle.


No ei muuta kuin numeronsiirtoa vetämään. Asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta tehtyjen kyselyiden vastausaika on urakoitu alle vuorokauteen ja tarkoituksena on pitää jatkossakin.

/ Panu.


Asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta tehtyjen kyselyiden vastausaika on urakoitu alle vuorokauteen ja tarkoituksena on pitää jatkossakin.

/ Panu.


Mistä lähtien ? Mulla oli kyselyssä reaktioaikana tässä kuussa 16 vuorokautta vaikka automaattivastaus sanoi keskimääräiseksi ajaksi 2 päivää.
Käyttäjätaso 2



Asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta tehtyjen kyselyiden vastausaika on urakoitu alle vuorokauteen ja tarkoituksena on pitää jatkossakin.

/ Panu.


Mistä lähtien ? Mulla oli kyselyssä reaktioaikana tässä kuussa 16 vuorokautta vaikka automaattivastaus sanoi keskimääräiseksi ajaksi 2 päivää.


Kyllä, lähettämäsi viesti (nro xxxxx751?) käsittely kesti aika monta päivää (Downtime  2 weeks, 1 day), mutta osittain se johtui siitä, että se oli Wippies asiakaspalvelulle kuuluva asia ja tietysti siitä, että tuolloin jonoa oli huomattavasti enemmän kuin nyt. Internet-ja laajakaista-asioissa emme vielä ole nytkään aivan päivän vastausajoissa, mutta kehitys on erittäin hyvää.

Wippieksellä on tarjolla myös omia tukipisteitä kuten wippies forum ja:
    * Suoraan sähköpostilla osoitteeseen support@wippies.fi
    * Puhelimitse tukinumeroon 0600 98996 (1,25 /min + pvm/mpm). Avoinna arkisin klo 8-21 ja lauantaina klo 10-18

t.
Pekka / SL

Ps. ja uusi hinnasto tulee kun ehditään tekemään. Ketjun muista aihesta voidaan jatkaa niistä Jo löytyvissä viestisäikeissä.

Osallistu keskusteluun