Vastattu

Uusi liittymä ei toimi vai onko sitä olemassakaan

  • 4 joulukuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 369 katselukerrat

Avasin kaksi liittymää tyttärilleni, toinen uusi ja toinen operaattorin vaihto. Uusi liittymä toimii OK, mutta toinen ei. Edellinen operaattori katkaisi yhteyden, mutta uutta SIM-korttia ei saa aktivoitua, kun koko liittymää ei löydy Oma Elisasta. Toinen sieltä löytyy (miksi ei siis molemmat) Olen saanut tilausvahvistuksen molemmista liittymistä, sekä sopimuksen, josta molemmat liittymät lötytyvät. Viikko on ihmetelty, kun liittymä ei avaudu. En haluaisi maksaa kalliita minuutteja asiakaspalvelunumeroon, kun vika on mitä suurimalla todennäköisydellä palvelun tarjoajan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 5 joulukuu 2017, 12:26

Moro Matson66 ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Tuo on tosiaan sellainen asia, mikä on järkevin hoitaa ihan asiakaspalvelun kautta, Palstalla keskustellen ei kuitenkaan voida sopimusasioita puida avoimesti. Kun olet OmaElisaan kirjautunut, niin siellä löytyy chat-asiakaspalvelul joka voi tuossa auttaa ja jos chat ei sillä hetkellä ole saatavilla, voi sitä kautta myös laittaa viestiä asiakaspalvelulle. Voit myös vaihtoehtoisesti täältä varata itsellesi soittopyynnön asiakaspalvelusta jolloin me soitamme sinullepäin asian selvitttämiseksi 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Asiakaspalvelu ja vikailmoitukset eivät maksa kuin tavallisen puhelumaksun. Muutamia senttejä minuutilta siis.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Matson66 ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Tuo on tosiaan sellainen asia, mikä on järkevin hoitaa ihan asiakaspalvelun kautta, Palstalla keskustellen ei kuitenkaan voida sopimusasioita puida avoimesti. Kun olet OmaElisaan kirjautunut, niin siellä löytyy chat-asiakaspalvelul joka voi tuossa auttaa ja jos chat ei sillä hetkellä ole saatavilla, voi sitä kautta myös laittaa viestiä asiakaspalvelulle. Voit myös vaihtoehtoisesti täältä varata itsellesi soittopyynnön asiakaspalvelusta jolloin me soitamme sinullepäin asian selvitttämiseksi 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asiakaspalvelu ja vikailmoitukset eivät maksa kuin tavallisen puhelumaksun.

Asiakas- ja vikapalveluihin soittaminen maksaa epätavallisen puhelumaksun, sillä kyseiset numerot eivät ole tavallisia puhelinnumeroita. Tarkka- ja Huoleton-liittymillä asiakaspalveluun soittaminen maksaa on 0,09 €/min.

Tavalliset puhelinnumerot tunnistaa siitä, että ne alkavat 01312, 01313, 01314, 01315, 01316, 01317, 0132, 0133, 0134, 0135, 0136, 0137, 0138, 0142, 0143, 0144, 0145, 0146, 0147, 0148, 01515, 01516, 01517, 01518, 0152, 0153, 0154, 0155, 0156, 0157, 0158, 0162, 0163, 0164, 0165, 0166, 0167, 0168, 01715, 01716, 01717, 01718, 0172, 0173, 0174, 0175, 0176, 0177, 0178, 01812, 01813, 01814, 01815, 01816, 01817, 0182, 0183, 0184, 0185, 0186, 0187, 0188, 0192, 0193, 0194, 0195, 0196, 0197, 0198, 022, 023, 024, 025, 026, 027, 028, 032, 033, 034, 035, 036, 037, 038, 04, 050, 052, 053, 054, 055, 056, 057, 058, 062, 063, 064, 065, 066, 067, 068, 082, 083, 084, 085, 086, 087, 088, 0912, 0913, 0914, 0915, 0916, 0917, 0918, 092, 093, 094, 095, 096, 097 ja 098.

Osallistu keskusteluun