Vastattu

Uusi sim ei toimi aktivoinnin jälkeen

  • 17 elokuu 2016
  • 1 kommentti
  • 830 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Aktivoin eilen illalla omaelisassa puhelinliittymän uuden sim-kortin. Vanha sim toimii edelleen, uusi ei. Onko vuorokauden viive normaali vai onko nyt jossain jokin vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiude- 18 elokuu 2016, 08:15

Moikka !

Viivettä ei kyllä pitäisi noin kauaa olla. Se tuli mieleen, että jos SIM kortin numero on kirjattu väärin, ei se oikea ole aktivoitunut. Suosittelen, että testaat uudestaan, jos kortti ei vieläkään toimi. 🙂 Toki jos väärä kortti on aktiivinen, sitten tuo vanhakaan ei toimisi, joten voi olla ettei se vain mennyt läpi. Eihän sinulla ole MultiSIM-liittymää (samalla numerolla monta korttia) ? Niissä aktivointia ei saa tehtyä itse.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Moikka !

Viivettä ei kyllä pitäisi noin kauaa olla. Se tuli mieleen, että jos SIM kortin numero on kirjattu väärin, ei se oikea ole aktivoitunut. Suosittelen, että testaat uudestaan, jos kortti ei vieläkään toimi. 🙂 Toki jos väärä kortti on aktiivinen, sitten tuo vanhakaan ei toimisi, joten voi olla ettei se vain mennyt läpi. Eihän sinulla ole MultiSIM-liittymää (samalla numerolla monta korttia) ? Niissä aktivointia ei saa tehtyä itse.

Osallistu keskusteluun