Vastattu

uusi sim kortti

  • 15 heinäkuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 358 katselukerrat

vaihdoin tuossa äsken uuteen sim korttiin, aktivoin kortin, kuten ohjeessa neuvottiin, puhelin ei kysy nyt uuden kortin pin-lukua, vanha korttikaan ei enään toimi, aktivoinnista on mennyt nyt ainakin puolituntia, sielä sanottiin että menee 10 minuuttia kun kortti aktivoituu. mitä teen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi naapurin pena 15 heinäkuu 2016, 19:34

Olen ollut yhteydessä elisaan, on viallinen sim kortti, ei toiminut toisessakaan puhelimessa
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen?
monet kerrat olen käynnistänyt
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Moikka!:)

Oliko vanha SIM myös ihan meiltä? Mikäli oli ja vaihto koski vain SIM korttia (ei esim. numeronsiirtoa toiselta operaattorilta) , niin vanhan kortin toimimattomuus kertoo siitä, että uusi on aktivoitu. Asiakaspalvelu voi tarkistaa vielä sen, että kortin numero on varmasti oikea, mutta PIN kysely pitäisi kyllä tulla jos puhelin tunnistaa kortin. Sitä kysytään jo muistaakseni ennen kuin ko. kortti on virallisesti aktiivinen. Voisitko kokeilla SIM-korttia toisessa laitteessa? Kannattaa ainakin käyttää sitä laitteesta ulkona ja varmistaa, että se on hyvin paikallan. 🙂

Mikäli kortti ei toimi missään laitteessa tämänkään jälkeen, olisi tästä hyvä pirautella meille nopean ratkaisun saamiseksi. Yhteystiedot saat täältä :http://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ ja puhelimessa olemme vika-asioita varten 24/7 tavoitettavissa. 🙂
Olen ollut yhteydessä elisaan, on viallinen sim kortti, ei toiminut toisessakaan puhelimessa

Osallistu keskusteluun