Kysymys

Uusi valmistelu -viestit

  • 2 January 2018
  • 4 kommenttia
  • 4848 katselukerrat

Hei,

Mitä ovat uusi valmistelu -viestit/notifikaatiot, joissa kysytään "Haluatko käyttää uutta kokoonpanoa?". Ne tulevat koko ajan takaisin, jos ne sivuuttaa. Puhelimessa näyttää kaikki toimivan ilman niiden hyväksyntää.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Onnistuuko ottaa kuvakaappausta tänne siitä? Useimmilla Android-puhelimilla voi ottaa näyttökuvan kun pitää virtanappia pohjassa.

Mikä merkki ja malli se sun puhelin on?
Onnistuuko ottaa kuvakaappausta tänne siitä? Useimmilla Android-puhelimilla voi ottaa näyttökuvan kun pitää virtanappia pohjassa.

Mikä merkki ja malli se sun puhelin on?


Malli on Nokia 5. Virtanappi tarjoaa vain sammutusta. Androidin yläpalkin notifikaatioissa näkyy vain kolmiolla ja huutomerkillä CP-asiakas, Uusi valmisteluviesti. Jos sitä näpäyttää, niin tulee valkoinen ruutu, jossa lukee "Uusi valmistelu. Haluatko käyttää uutta kokoonpanoa?" Vastausvaihtoehtoina ovat lykkää, poista ja ok.

Toisena uutena kysymyksenä, puhelimessa jokin sovellus kysyi näytöllä "suosittelisitko puhelinta kollegallesi". Puhelimeen ei ole asennettu mitään uusia sovelluksia. Onko tämä operaattorin, valmistajan vai jonkun muun tuottama kysymys?
Minulla on sama ongelma enkä tiedä, mitä tehdä. Minulla on näytön vasemmassa yläkulmassa kaksi kolmiota, jotka tarkemmin katseltuna kertovat:"CP-asiakas. Uusi valmistelu. Haluatko käyttää uutta kokoonpanoa". Käyttäjällä on kolme vaihtoehtoa reagoida ilmoitukseen, "LYKKÄÄ", "POISTA" ja "OK". Ilmoituksissa ei kerrota mistä uusista kokoonpanoista on kysymys. En tiedä, miten kuuluisi toimia. Ilmoitukset ilmestyvät näytölle aina uudelleen ja uudelleen. Puhelimeni kuuluu Android One -ohjelmaan ja sen käyttöjärjestelmä on Android 8.1.0 ja tietoturvakorjauksen taso on 1.9.2018.
Näyttäisi siltä, että ongelmaan on ratkaisu, mutta ohje on kirjoitettu vieraalla kielellä. Löysin mahdollisen ratkaisun ongelmaan sivulta How to stop CP Client - New Provisioning message, mutta en ole vielä itse kokeillut sitä.