Vastattu

Vakuusmaksu/ ja liittymän vaihto

  • 23 toukokuu 2019
  • 1 kommentti
  • 671 katselukerrat

Moi. Tilasin tänään laskulla puhelimen ja minun pitäisi maksaa 80e vakuusmaksu ennen kuin lähetätte tuotteen. Joten pakko varmistaa vielä että, jos maksan 3.6 tuon vakuusmaksun niin lähetättekö tuotteen heti kun tuo suoritus näkyy tilillänne??

Ja toine asia. Kun päivitin liittymäni niin sulkeutuuko vanha sim kortti automaattisesti kun uusi on otettu käyttöön? Vai täytyykö minun esim, omaelisassa peruuttaa vanha sopimus?. Kiitoksia paljon jo etukäteen!. T. Joona
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 23 toukokuu 2019, 15:25

Tervetuloa OmaYhteisöön @luukato420!

Tilaus etenee käsittelyyn ja toimitukseen heti kun Elisalla näkyy vakuusmaksu maksettuna. Tässä menee yleensä se pari-kolme pankkipäivää itse maksutapahtumasta verkkopankissasi. Toimitusaika itsessään on yleensä se 1-2 arkipäivää, jos tuotetta on Elisalla varastossa.

Jos olet vain päivittänyt liittymää siten, että numero säilyy samana ja olet saanut tälle liittymälle myös uuden SIM -kortin, lakkaa vanha kortti toimimasta yleensä noin 10 minuutissa uuden kortin aktivoinnista ja tällöin tuo uusi kortti alkaa toimia. Jos kortti on toimitettu sinulle kotiin, joudut aktivoimaan sen itse OmaElisassa. Myymälästä saa myös uuden kortin ja myymälä voi aktivoida kortin käyttöön vaikka samantien.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/uuden-sim-kortin-aktivointi/
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @luukato420!

Tilaus etenee käsittelyyn ja toimitukseen heti kun Elisalla näkyy vakuusmaksu maksettuna. Tässä menee yleensä se pari-kolme pankkipäivää itse maksutapahtumasta verkkopankissasi. Toimitusaika itsessään on yleensä se 1-2 arkipäivää, jos tuotetta on Elisalla varastossa.

Jos olet vain päivittänyt liittymää siten, että numero säilyy samana ja olet saanut tälle liittymälle myös uuden SIM -kortin, lakkaa vanha kortti toimimasta yleensä noin 10 minuutissa uuden kortin aktivoinnista ja tällöin tuo uusi kortti alkaa toimia. Jos kortti on toimitettu sinulle kotiin, joudut aktivoimaan sen itse OmaElisassa. Myymälästä saa myös uuden kortin ja myymälä voi aktivoida kortin käyttöön vaikka samantien.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/uuden-sim-kortin-aktivointi/

Osallistu keskusteluun