Kysymys

Viallisen sim kortin vaihdon laskutus.

  • 4 tammikuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 727 katselukerrat

Sain lahjaksi uuden puhelimen johon piti vaihtaa pienempi sim kortti. Uusi kortti oli viallinen eikä puhelin toiminut. Kortti vaihdettiin uuteen ja taas laskutettiin 5€. Vaihdot tapahtuivat liikkeessä muuttaman päivän sisällä.

Miksi näin???? Mielestäni toinen 5€ on liikaa.

Myös mieheni sai samaan aikaan uuden puhelimen ja kysyi Helsingin "pääpaikalta" neuvoja. Hänet ohjattiin suoraan omagurulle eikä hänelle kerrottu palvelun olevan maksullista.

Oletetaanko teillä kaikkien asiakkaiden automaattisesti tietävän mitkä palvelut ovat maksullisia?

9 kommenttia

Kiitos : )
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
eijalaaksonen kirjoitti:
Siis tähänkö laitan yksityisviestin? Kysyy entinen blondi, nykyinen harmaavarpunen : )
Klikkaa tuota Mits aukeaa uusi ikkuna, oikeassa reunassa "Lähetä yksityisviesti"
Siis tähänkö laitan yksityisviestin? Kysyy entinen blondi, nykyinen harmaavarpunen : )
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
  • ? Voit laittaa vaikka yksityisviestillä minulle tietojasi niin kurkataan. :) 

    Asiakaspalvelun puhelinnumeroon soitto maksaa normaalin paikallisverkkomaksun verran. 
  • Käyttäjätaso 4
    Kunniamerkki +2
    Vihreällä olevat käyttäjänimet ovat Palstan moderaattoreita. Esim. Tiude-
    Ovatko 010190240 puhelut maksullisia?
    Miten saan yhteyden moraattoriin?
    Ja ovatko puhelutkin antamaasi numeroon maksullisia?
    Miten saan yhteyden palstan ylläpitäjään/moderaattoriin?
    Käyttäjätaso 4
    Kunniamerkki +2
    Kyllä, eli jos näin on todella käynyt niin laita yksityisviestiä palstan moderaattorille, niin hän tarkistaa tilanteen, tai sitten soitat asiakaspalveluun 010 190 240.

    Osallistu keskusteluun