Kysymys

Voiko liittymän haluttua käyttöönottopäivämäärää muuttaa tilauksen jälkeen?

  • 23 kesäkuu 2011
  • 1 kommentti
  • 1771 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Tilasin siis Saunalahden liittymän vanhalle numerolleni, ja laitoin halutuksi käyttöönottopäivämääräksi nykyisen liittymäni laskutuskauden vaihtumispäivän. Mutta selvisikin, että Tele Finlandilla on niin surkeat systeemit etten hyödy siitä mitään vaikka pitäisin vanhaa liittymää siihen asti, joten voiko uuden liittymän käyttöönottopäivän muuttaa lähemmäksi, etten joudu turhaan maksaa Tele Finlandin kalliita maksuja?

1 kommentti

Numeronsiirtoon tulee tavallisesti varata vähintään 10 työpäivää. Jos olet nyt toivonut siirtoa pidemmän ajan päähän, lienee aikaistaminen mahdollista kunhan otat yhteyden asiakaspalveluun. 🙂

Osallistu keskusteluun