Vastattu

voiko vika olla sim-kortissa?

  • 2 March 2020
  • 2 kommenttia
  • 761 katselukerrat

Hei! Ongelma on tämänlainen. Päivitin samsungille järjestelmäpäivityksen jonka jälkeen kännykkä ilmoitti vikaviestinä että googleplay ei pysy päällä. Sammutin ja käynnistin-ei auttanut. Palautin tehdasasetuksille ja palautin ja sen jälkeen kone ei enää tehnytkään mitää. Ostin uuden kännykän. Seuraavana iltana kone pyysi ohjelmistopäivitystä ja tein sen. Taas sama ongelma!! En pääse googleen enkä chromeen? Voiko kukaan auttaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi armiska 2 March 2020, 17:54

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Hei! Ongelma on tämänlainen. Päivitin samsungille järjestelmäpäivityksen jonka jälkeen kännykkä ilmoitti vikaviestinä että googleplay ei pysy päällä. Sammutin ja käynnistin-ei auttanut. Palautin tehdasasetuksille ja palautin ja sen jälkeen kone ei enää tehnytkään mitää. Ostin uuden kännykän. Seuraavana iltana kone pyysi ohjelmistopäivitystä ja tein sen. Taas sama ongelma!! En pääse googleen enkä chromeen? Voiko kukaan auttaa?

 

Heippa @armiska ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Hmm.. Eli siis vanha laite alkoi ilmoittamaan päivityksen jälkeen, että Google Play ei pysy päällä. Nyt tuo ongelma tuli uudellekin puhelimelle päivityksen jälkeen? Ymmärsinkö oikein? :open_mouth:

Kertoisitko mitkä laitteet (tarkempi malli) on kyseessä? Oliko kyseessä siis puhelimen Android-käyttöjärjestelmän päivitys, vai mikä päivitys oli kyseessä?

Hei, kyseessä siis Samsung A10 Android käyttöjärjestelmällä ja uusimmalla päivityksellä. Saimme toimimaan alustamalla puhelimen ja luomalla uuden google-tilin. Vanha googletili oli kirottu. Kiitos kuitenkin avusta, otamme yhteyttä mikäli jotain uutta ilmenee.