Kysymys

ylimaksun hyvitys

  • 16 tammikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 718 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
On uskomatonta miten surkeasti Elisan sivut toimivat ja asiakaspalvelu erityisesti.

Maksoin vahingossa laskun kahteen kertaan. Sehän pitäisi hyvittää automaattisesti.

Hyvitystietoja en ole saanut kahdesta chatti-istunnosta huolimatta. Toisessa (HIlkka)  mainittiin kaksi laskunumeroa, joissa hyvityksen piti olla. Tällaisia laskuja ei koskaan ole sähköpostiin tullut eikä summa täsmännyt.

Chattiin pääsee vain vahingossa, jos haluaa lisäselvitystä.

Yhtään laskua ei näy laskulistassa oma-elisassa, vaikka niiden pitäisi siellä olla. Tilinpäätöstä varten haluan tiedot täsmällisenä, mutta se näyttää mahdottomalta.

Kyllä asiakaspalvelussa pitäisi olla selvä sähköpostiosoite, johon kysymyksen epäselvästä asiasta  voi esittää.

Onkohan epäselviä asioita niin paljon, ettei tällaisen järjestäminen ole mahdollista ?

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Hei
  • ,

    tervetuloa Palstalle! :)

    Kuulostaapa nyt poikkeuksellisen epäselvältä tilanteelta. Mikäli laskulla suorittaa ylimääräistä oikeilla maksutiedoilla, näkyy tuo hyvitys seuraavalla laskulla. Mikäli hyvitys ylittää laskun summan, ei sinulle välttämättä tule siltä kuulta laskua laisinkaan.

    Mikäli haluat, voin katsoa tuota asiaa tarkemmin, jos laitat minulle yksityisviestillä tarkemmat asiakastiedot ja kertoisitko myös tarkalleen mistä laskuista on kysymys.
  • Osallistu keskusteluun