Vastattu

Account error

  • 30 maaliskuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 112 katselukerrat

Mac-tietokoneeni sähköpostissaei yhtäkkiä pysty avaamaan viestiä näkyviin. Viestit saapuvt, mutta eivät nay, yläpalkissa lukee: account error.
Viestit aukenevat normaalisti puhelimella ja iPadilla. Mitä yhtäkkiä siis tapahtui? Hetki sitten kaikki toimi. Netti toimii.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 30 maaliskuu 2016, 11:27

Minkä sovelluksen avaat koneella kun luet sähköpostia? Sähköpostisovellus vai Internet -selain (esim. Safari). Elisan sähköpostin voi lukea joko selaimella tai erillisellä sähköpostisovelluksella, mikäli sellainen on otettu käyttöön. Jotta syytä ja siihen korjaavia toimenpiteitä voi ehdottaa, pitäisi tietää, kummalla sähköpostisi luet. Jos käytät selainta, onko kyseessä oletusselain eli Safari? Jos käytät erillistä sähköpostisovellusta, onko kyseessä järjestelmään integroitu sähköpostisovellus vai kenties joku muu?

Joskus se koneen käynnistäminen uudelleen voi auttaa.
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Luetko sähköposteja jollain sovelluksella vai selaimesta (webmail)?

Jos luet sähköpostisovelluksella, kannattaisi melkeinpä kokeilla määrittää sähköposti uudelleen ja/tai tarkistaa, että sähköpostin asetukset ovat oikein.
Sain viestin, että Dj God vastasi. Se ei nyt näkynyt palstan jatkeena. Avasin sen ipadilla. Vastaus kysymykseesi: Käytän Elisan sähköpostia, tulee modeemin kautta. En siis webmailia. En haluaisi lähteä yhtäkkiä asetuskia muuttelemaan. Ja äsken kaikki vielä toimi. Pitääköhän sulkea kone ja aloittaa alusta?
Account error ilmoittaa mail connection Doctorissa: Could not connect to this OMAP server. Check network connection and that you entered the correct information in the Account Preferences.
En ole missään vaiheessa kirjoittanut A preferenceihin mitään. Virhe tuli kesken maiin käytön. Netti toimii, olen tsekannut.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minkä sovelluksen avaat koneella kun luet sähköpostia? Sähköpostisovellus vai Internet -selain (esim. Safari). Elisan sähköpostin voi lukea joko selaimella tai erillisellä sähköpostisovelluksella, mikäli sellainen on otettu käyttöön. Jotta syytä ja siihen korjaavia toimenpiteitä voi ehdottaa, pitäisi tietää, kummalla sähköpostisi luet. Jos käytät selainta, onko kyseessä oletusselain eli Safari? Jos käytät erillistä sähköpostisovellusta, onko kyseessä järjestelmään integroitu sähköpostisovellus vai kenties joku muu?

Joskus se koneen käynnistäminen uudelleen voi auttaa.
Kiitos Dj God vastauksista. Käytän siis erillistä Elisan sähköpostisovellusta. Aina toiminut. Nyt auttoi se koneen sammuttaminen! Pitäisi aina muistaa... Kiitos.

Osallistu keskusteluun