Vastattu

Ei vastaanota sähköposteja 29.3.15 jälkeen

  • 19 huhtikuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 455 katselukerrat

Viimeksi on tullut viesti 29.3.15. Nyt ilmoittaa, että laatikko täynnä. Tyhjensin kaikkea mahdollista, aktivoin roskapöntön, tyhjensin. Ei mitään tapahtunut. Mitäs nyt?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 19 huhtikuu 2015, 08:59

Woffeli kirjoitti:
Mulla sama juttu,en ole vastaanottanut mitään viestejä sen jälkeen kun tuli saunalahdesta tämä muutos elisa postilaatikkoon. Laatikko ei ole täynnä vain 10 viestiä, mikä on vikailmoituksen sähköinen laatikko? en lähde soittelemaan maksullisiin numeroihin.

Sähköpostille ei taida ihan omaa osioita olla , mutta sovella tätä nettilomaketta

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/toimintahairio/hd-lomake.php?id=130&skipdialog=1

Voit myös kokeilla ottaa yhteyttä aspaan sähköpostilla

asiakaspalvelu@elisa.fi

Tosin kumpaankaan on turha odottaa pikaista vastausta

Puhelimella saa yhteyden nopeimmin

lmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Vaalisunnuntai kirjoitti:
Viimeksi on tullut viesti 29.3.15. Nyt ilmoittaa, että laatikko täynnä. Tyhjensin kaikkea mahdollista, aktivoin roskapöntön, tyhjensin. Ei mitään tapahtunut. Mitäs nyt?

Poistetut viesti (myös roskakorista poistetut) hävitetään lopullisesti vasta kun kirjaudut ulos palvelusta. Viime aikoina postien lopullinen tuhoaminen on kestänyt joillakin jopa päiviä.

Jos laatikkosi on täynnä vielä huomennakin , niin tee vikailmoitus.
Mulla sama juttu,en ole vastaanottanut mitään viestejä sen jälkeen kun tuli saunalahdesta tämä muutos elisa postilaatikkoon. Laatikko ei ole täynnä vain 10 viestiä, mikä on vikailmoituksen sähköinen laatikko? en lähde soittelemaan maksullisiin numeroihin.
Käyttäjätaso 7
Woffeli kirjoitti:
Mulla sama juttu,en ole vastaanottanut mitään viestejä sen jälkeen kun tuli saunalahdesta tämä muutos elisa postilaatikkoon. Laatikko ei ole täynnä vain 10 viestiä, mikä on vikailmoituksen sähköinen laatikko? en lähde soittelemaan maksullisiin numeroihin.

Sähköpostille ei taida ihan omaa osioita olla , mutta sovella tätä nettilomaketta

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/toimintahairio/hd-lomake.php?id=130&skipdialog=1

Voit myös kokeilla ottaa yhteyttä aspaan sähköpostilla

asiakaspalvelu@elisa.fi

Tosin kumpaankaan on turha odottaa pikaista vastausta

Puhelimella saa yhteyden nopeimmin

lmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Osallistu keskusteluun