Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Woffeli kirjoitti:Sähköpostille ei taida ihan omaa osioita olla , mutta sovella tätä nettilomaketta
Mulla sama juttu,en ole vastaanottanut mitään viestejä sen jälkeen kun tuli saunalahdesta tämä muutos elisa postilaatikkoon. Laatikko ei ole täynnä vain 10 viestiä, mikä on vikailmoituksen sähköinen laatikko? en lähde soittelemaan maksullisiin numeroihin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/toimintahairio/hd-lomake.php?id=130&skipdialog=1
Voit myös kokeilla ottaa yhteyttä aspaan sähköpostilla
asiakaspalvelu@elisa.fi
Tosin kumpaankaan on turha odottaa pikaista vastausta
Puhelimella saa yhteyden nopeimmin
lmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)