Elisan roskaposti veloitus, joka ei toimi ja silti laskutetaan

  • 20 April 2020
  • 3 kommenttia
  • 999 katselukerrat

Tervehdys

 

Käytän Microsoft Offise Outlookkia työssäni.

 

Teidän uusi virusohjelmanne ei estä roskapostien saapumista sähköpostiini vaikka veloitatte siitä. Koko ajan niitä paukkuu!

Omaan Outlookiin olen integroinut Norton virusohjelman joka plokkaa roskapostit kiitettävästi, vaikka asetuksia en ole laittanut kaikkein tiukimmalle, jotta voin tarkastaa ne ennen lopullista poistoa. 

Työposteissa silloin tällöin myös Norton luokittelee tärkeät tarjoukset ja viestit roskapostiksi vaikka sitä ne eivät ole ja voin ne palauttaa

Mikä on Späm kansio?  Meneekö sinne mahdollisesti minulle tärkeitä työviestejä.  Späm kansiota ei ole minun Outlookissa eikä teidän Web posti ohjelmassakaan. Mistä  ja miten ne voin tarkistaa?  Haluan tietää!

Myös teidän asetuksissa olen laittanut rastin ruutuun että poista palvelimelta kun poistetaan outlookista, mutta se ei ole koskaan toiminut.

Lisätietoja kysymyksiini odotan pikaisesti ja siitä miten teidän rokapostisuodatus nyt toimii. Meneekö minulta tärkeitä työhöni liittyviä viestejä ja tiedostoja johonkin Späm kansioon , jota minun käytössäni ei ole.

Terveisin

****.******@********.fi


EDIT: Sähköpostiosoite piiloon /JJesseJ


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tervehdys

 

Käytän Microsoft Offise Outlookkia työssäni.

 

Teidän uusi virusohjelmanne ei estä roskapostien saapumista sähköpostiini vaikka veloitatte siitä. Koko ajan niitä paukkuu!

Omaan Outlookiin olen integroinut Norton virusohjelman joka plokkaa roskapostit kiitettävästi, vaikka asetuksia en ole laittanut kaikkein tiukimmalle, jotta voin tarkastaa ne ennen lopullista poistoa. 

Työposteissa silloin tällöin myös Norton luokittelee tärkeät tarjoukset ja viestit roskapostiksi vaikka sitä ne eivät ole ja voin ne palauttaa

Mikä on Späm kansio?  Meneekö sinne mahdollisesti minulle tärkeitä työviestejä.  Späm kansiota ei ole minun Outlookissa eikä teidän Web posti ohjelmassakaan. Mistä  ja miten ne voin tarkistaa?  Haluan tietää!

Myös teidän asetuksissa olen laittanut rastin ruutuun että poista palvelimelta kun poistetaan outlookista, mutta se ei ole koskaan toiminut.

Lisätietoja kysymyksiini odotan pikaisesti ja siitä miten teidän rokapostisuodatus nyt toimii. Meneekö minulta tärkeitä työhöni liittyviä viestejä ja tiedostoja johonkin Späm kansioon , jota minun käytössäni ei ole.

Terveisin

****.******@********.fi


EDIT: Sähköpostiosoite piiloon /JJesseJ

Moikka @Eero Lepola ja tervetuloa OmaYhteisöön. 

Laittelin tuon sun sähköpostiosoitteen piiloon niin se ei ainakaan turhaan ala täällä julkisella foorumilla leviämään. :) 

Kannattaa tarkastaa sähköposti asetuksien ohjeet sivulta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/#sahkopostin-asetukset

Ja spam kansion pääset tarkastamaan kun kirjaudut webmail.elisa.fi sivun kautta sähköpostiisi ja sähköpostin alakulmassa on sellainen pieni “ratas” kuvake josta pääsee sitten hallinnoimaan kaikkia sähköpostin kansioioita. :) 

Tervehdys

 

Käytän Microsoft Offise Outlookkia työssäni.

 

Teidän uusi virusohjelmanne ei estä roskapostien saapumista sähköpostiini vaikka veloitatte siitä. Koko ajan niitä paukkuu!

Omaan Outlookiin olen integroinut Norton virusohjelman joka plokkaa roskapostit kiitettävästi, vaikka asetuksia en ole laittanut kaikkein tiukimmalle, jotta voin tarkastaa ne ennen lopullista poistoa. 

Työposteissa silloin tällöin myös Norton luokittelee tärkeät tarjoukset ja viestit roskapostiksi vaikka sitä ne eivät ole ja voin ne palauttaa

Mikä on Späm kansio?  Meneekö sinne mahdollisesti minulle tärkeitä työviestejä.  Späm kansiota ei ole minun Outlookissa eikä teidän Web posti ohjelmassakaan. Mistä  ja miten ne voin tarkistaa?  Haluan tietää!

Myös teidän asetuksissa olen laittanut rastin ruutuun että poista palvelimelta kun poistetaan outlookista, mutta se ei ole koskaan toiminut.

Lisätietoja kysymyksiini odotan pikaisesti ja siitä miten teidän rokapostisuodatus nyt toimii. Meneekö minulta tärkeitä työhöni liittyviä viestejä ja tiedostoja johonkin Späm kansioon , jota minun käytössäni ei ole.

Terveisin

****.******@********.fi


EDIT: Sähköpostiosoite piiloon /JJesseJ

Moikka @Eero Lepola ja tervetuloa OmaYhteisöön. 

Laittelin tuon sun sähköpostiosoitteen piiloon niin se ei ainakaan turhaan ala täällä julkisella foorumilla leviämään. :) 

Kannattaa tarkastaa sähköposti asetuksien ohjeet sivulta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/#sahkopostin-asetukset

Ja spam kansion pääset tarkastamaan kun kirjaudut webmail.elisa.fi sivun kautta sähköpostiisi ja sähköpostin alakulmassa on sellainen pieni “ratas” kuvake josta pääsee sitten hallinnoimaan kaikkia sähköpostin kansioioita. :) 

Kiitos, kun poistit osoitteeni!

Web postin asetuksista en löydä späm kansiota.

Onko siihen tullut pävityksiä?, kun minulla on alkuperäinen v.2002 tehty Elisan sopimus.

Yt.EL

Käyttäjätaso 7

Web postin asetuksista en löydä späm kansiota.

Onko siihen tullut pävityksiä?, kun minulla on alkuperäinen v.2002 tehty Elisan sopimus.

Yt.EL

Postipalvelin luo Webmailiin Spam-kansion (tai Roskaposti-kansion) ensimmäisen roskapostin tullessa , jos sinulla on Oma Elisassa roskapostisuodatus aktivoituna kyseisen postitilin asetuksissa.

Joskus pitää myös Webmailin kansioasetuksissa käydä laittamassa Spam-kansio näkymään , että ilmestyy etusivulle.