Vastattu

elisanet.fi


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
mistähän johtuu ettei päästä kirjautuu sähköpostiin joka on yrityksen.

nimi.oy@elisanet.fi

koitin salasanan palautusta jne ja lopuksi koitin etsiä spostia. sieltä tuli vastaus " tunnusta ei löytynyt "
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 28 maaliskuu 2019, 20:19

Tervetuloa OmaYhteisöön @janne87!

Mikäli kyseessä on Elisan yritysasiakkaan sähköposti ja siihen liittyvät ongelmat, kannattaa melkeinpä kilautella tuonne yrityspuolen asiakaspalveluun 010 80 4400 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv. 24 😵.

Ainakin yksityiskäyttäjien sähköpostissa on toisinaan ollut tilanteita, joissa sähköposti on mennyt tavalla tai toisella jumiin ja tämän takia sähköpostiin ei ole päässyt kirjautumaan. En pidä täysin mahdottomana sitä, että vastaava tilanne olisi voinut sattua myös yrityspuolen sähköpostin osalta.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @janne87!

Mikäli kyseessä on Elisan yritysasiakkaan sähköposti ja siihen liittyvät ongelmat, kannattaa melkeinpä kilautella tuonne yrityspuolen asiakaspalveluun 010 80 4400 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv. 24 😵.

Ainakin yksityiskäyttäjien sähköpostissa on toisinaan ollut tilanteita, joissa sähköposti on mennyt tavalla tai toisella jumiin ja tämän takia sähköpostiin ei ole päässyt kirjautumaan. En pidä täysin mahdottomana sitä, että vastaava tilanne olisi voinut sattua myös yrityspuolen sähköpostin osalta.

Osallistu keskusteluun