Kysymys

Hävinneet roskapostiosoitteet

  • 6 heinäkuu 2018
  • 8 kommenttia
  • 372 katselukerrat

Kaikki antamani roskapostiosoitteet ovat yhtäkkiä hävinneet ja Omaelisa näyttää, ettei minulla
edes olisi koko palvelua. Mitä tämä tällainen maksullinen palvelu on?

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei pekkahavia ja tervetuloa Palstalle!

Kirjaudut OmaElisaan, valitset vasemmalta harmaasta valikosta alhaalta "Sähköposti" ja sieltä valitset sähköpostilaatikon -> "Käsittelysäännöt". Sieltä on siis kaikki osoitteet hävinneet? Näkyykö sinulla ruksi kohdassa "Roskapostisuodatin 1€/kk"?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/roskapostisuoja/
Ei näy enää ruksiakaan eli ikään kuin ulosheitetty!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Näkyykö sinulla useampi sähköpostiosoite tuolla vai vaan yksi? Jos näkyy usemapi, onko kaikilla osoitteilla sama tilanne?

Jos laskut on maksettu suodattimen osalta, kannattaa kokeilla laittaa ruksi takaisin roskapostisuodattimen kohdalle. Palautuuko estolista takaisin näkyviin? Saattaa olla, että se on poistunut käytöstä jonkin bugin seurauksena.

Tarvittaessa henkilökohtaisempaa apua saat laittamalla yksityisviestin Palstatiimille. Jotta Palstatiimi pystyy auttamaan parhaiten, mikäli sinulla on asiakasnumero profiilissasi tai vaihtoehtoisesti mukana tuossa yksityisviestissä. Asiakasnumeron löydät esim. laskusta.

Kiirellisissä tapauksissa yhteys suoraan Elisan asiakaspalveluun https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vain yksi osoite on. Ruksin laittaminen ei ole auttanut, lista on vaan kateissa eli tilanne näyttää
siltä, että olen todella uusi roskapostisuodatinasiakas. Ei voi maksuongelmiakaan olla, kun on
e-lasku. Eihän tämä luottamusta herätä.
Käyttäjätaso 7
Vain yksi osoite on. Ruksin laittaminen ei ole auttanut, lista on vaan kateissa eli tilanne näyttää
siltä, että olen todella uusi roskapostisuodatinasiakas. Ei voi maksuongelmiakaan olla, kun on
e-lasku. Eihän tämä luottamusta herätä.


Ohhoh....

Oletko mahdollisesti muuttanut liittymätyyppiä , johon sähköpostisi on sidottu??
Mitään ei ole muutettu. Ei yhtään mitään. Sehän näissä kirotuissa nykysysteemeissä on riesana,
että mitä vaan voi tapahtua, vaikka mitään ei tee. Niiden pitää elää jotain omaa elämää kai,
kun eivät saa virikkeitä muuten. (Kuulostaa jo oikein tekoälyltä.. hehheh)
Käyttäjätaso 2
Kaikki antamani roskapostiosoitteet ovat yhtäkkiä hävinneet ja Omaelisa näyttää, ettei minulla
edes olisi koko palvelua...


Ohhoh, jos mitään muutoksia sopimuksiin ei ole tehty niin silloin ei noin pitäisi käydä. :?

Kannattaa pirautella tai laittaa meille viestiä vaikka Facebookin Messengerissä, niin tutkaillaan mitä on tapahtunut.

Yhteystiedot löytyy täältä.
Elisan asiakaspalvelun kautta olen yrittänyt asiaa selvittää, mutta ainut apu oli, että ota roskapostisuodatin uudelleen käyttöön ja syötä käsittelysäännöt uudelleen.
He eivät kuulemma ole niitä poistaneet (no eipä tietenkään) eivätkä voi niitä palauttaakaan.
Mitään mielenkiintoa järjestelmävirheen etsimiseksi ei ollut, mitä ehkä itseään kunnioittavalta operaattorilta olisi kuitenkin voinut odottaa. Luulisi olevan heidänkin etu, kun asiakas löytää
virheitä järjestelmästä.

Vanha totuus: itsepalvelu paras palvelu. Roskapostisuodatin on nyt uudelleen käyttöönotettu ja
ja osoitteet taas syötetty. Saa nähdä kuinka kauan kestävät (runsaat kaksi viikkoa toimi se edellinen
roskapostisuodatus).

Osallistu keskusteluun