Mitäköhän tuossa tilanteessa pitäis tehdä? Tunnus ja salasana oikein, mutta aina tulee tuo sama ilmoitus. Elisan sivuilla ei tuosta neuvota mitään
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Hei
Webmail onnistuu hyvin, joten tunnus ja salasana OK. Aiempi sp-tili tehty samoilla ohjeilla. Nyt sen vanhan tilin avaaminenkaan ei onnistu. Päättyy tuohon otsikon virheilmoitukseen
No hyvä että webmail toimii! Ei ole ainakaan sitten itse sähköpostilaatikossa vikaa tai muuta. Hmm! Olikos sinulla mikä sähköpostiohjelma käytössä, onhan se päivitetty uusimpaan versioonsa? Käytäthän lähtevän postin palvelimena smtpa.kolumbus.fi -osoitetta?
Juu palvelimet olen tarkistanut ja portit ha salausen. Olen yrittänyt Honor/android muu sähköposti ja Ipadillä samoin. Gmail apin kautta näytyää onnistuvan mutta ei muutoin?
No jopas jotakin. Tänään se nyt sitten onnistui ihan niinkuin pitäiskin ihan samoilla määrityksillä jolla turhaan viikon päivät onnistumatta.
Varmaan Elisan päässä oli jokin bitti poikittain. Laitoin muutaman kerran negatiivisen palautteen omaelisan kautta. Lieneekö auttanut?
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi