En pysty kirjautumaan jippiin vanhaan sähköpostiin johon olen kuitenkin kuukauden alussa onnistuneesti kirjautunut. Enkä ole vaihtanut salasanaa varmaan koskaan tuohon joten olen satavarma että kirjautumistiedot pitävät paikkaansa. Sähköposti ei ole oma elisa palvelun alla joten en pysty sitäkään kautta palauttamaan kyseistä salasanaa. Osaatteko neuvoa että missä on vika?
Sivu 1 / 1
Moro cherrysalmon ja tervetuloa Palstalle!
Nyt olisi hyvä kurkata sopimuksen tilannetta tarkemmin, niin päästään tutkailemaan, mikä kirjautumisessa menee mönkään. Pääsisitkö laittamaan meille viestiä esim Facebookin kautta tai soittelemaan 010190240? Autetaan toki myös täällä Palstalla yksityisviestein http://elisa.fi/palstatiimi , mutta sitä kautta vastausta saattaa joutua hetkisen odottelemaan. 🙂
Nyt olisi hyvä kurkata sopimuksen tilannetta tarkemmin, niin päästään tutkailemaan, mikä kirjautumisessa menee mönkään. Pääsisitkö laittamaan meille viestiä esim Facebookin kautta tai soittelemaan 010190240? Autetaan toki myös täällä Palstalla yksityisviestein http://elisa.fi/palstatiimi , mutta sitä kautta vastausta saattaa joutua hetkisen odottelemaan. 🙂
Minulla on sama vika, että en ole nyt pariin viikkoon päässsyt enää kirjautumaan jippii.fi-sähköpostiini. Kirjautuminen epäonnistuu aina vain. Mitäs tehddään? laitanko yksityisviestiä jollekin?
Juurihan tuossa ninjatar laittoi linkin Palstatiimin profiiliin, jota kautta pääset laittamaan viestin Palstatiimille, jotta tutkivat asiaa.
Itselläni vanha @jippii.fi -domainilla oleva sähköposti toimii ja sinne pääsee kirjautumaan normaalisti. Viimeksi kirjauduin webmailiin tänään.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi