Kolumbus -sähköposti ei eilisestä iltapäivästä 20.12.2019 lähtien ole lähettänyt eikä vastaanottanut sähköposteja, vaikka en ole koskenut sähköpostiasetuksiin. Olen yrittänyt käynnistää pari kertaa kannettavan (Macbook Pro, sähköposti Mail) sekä modeemin (Zyxel VMG 3926), mutta ei mitään apua. Mistä tällainen mahtaa johtua?
Soitin eilen Elisan asiakaspalveluun, mutta sieltä todettiin vain, että Elisan laajakaistamodeemi toimii. Niin se toimiikin, koska netti toimii tälläkin hetkellä. Resetoin Zyxelin ohjeen mukaan, ei auttanut. Eilen oli kuitenkin iltapäivällä sellainen runsaan 1 tunnin aika, jolloin ei toiminut nettikään. Nyt on kaksi sähköpostia juuttunut lähetettäviin sähköposteihin, eikä suostu lähtemään. Roskapostit kyllä tulevat näköjään perille, ja niitä tulee Kolumbukseen ihan liikaa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Katso alkuperäinen viesti