Vastattu

kolumbus -sähköposti ei toimi

  • 1 tammikuu 2019
  • 1 kommentti
  • 888 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Kolumbus ei ota vastaan sähköposteja mutta lähettäminen onnistuu. Ongelma alkoi esiintyä hieman ennen tällaista ilmoitusa "Outlook havaitsi apuohjelmaan Outlook Change Notifier liittyvän ongelman".
Postilaatikko ei ole täynnä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 1 tammikuu 2019, 18:58

Hei apula ja tervetuloa OmaYhteisöön! Hyvä että oletkin jo varmistellut, ettei postilaatikko ole täyttynyt. Onhan varmistus tehty Webmailin kautta? Toinen tarkastettava asia on, että Outlookiin on määritetty oikein saapuvan postin asetukset. Oikeat asetukset voit tarkistaa täältä.

Jos nämä on kunnossa, niin kannattaa ottaa suoraan vikapalveluun yhteyttä. Tuolta sivulta kun menee Varaa soittoaika -> Häiriöilmoitus (muut), niin päästään tarkistamaan postilaatikon toimivuus. ☺
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hei apula ja tervetuloa OmaYhteisöön! Hyvä että oletkin jo varmistellut, ettei postilaatikko ole täyttynyt. Onhan varmistus tehty Webmailin kautta? Toinen tarkastettava asia on, että Outlookiin on määritetty oikein saapuvan postin asetukset. Oikeat asetukset voit tarkistaa täältä.

Jos nämä on kunnossa, niin kannattaa ottaa suoraan vikapalveluun yhteyttä. Tuolta sivulta kun menee Varaa soittoaika -> Häiriöilmoitus (muut), niin päästään tarkistamaan postilaatikon toimivuus. ☺

Osallistu keskusteluun