Lue tämä ensin, jos sähköpostisi ei vastaanota postia
Jos laatikkosi ei vastaanota postia toimi seuraavasti:
1) Kirjaudu laatiikkoosi webmailin kautta osoitteessa https://webmail.elisa.fi
2) Tarkista ettei laatikkosi ole täynnä
3) Ota kaikki laatikkosi kansiot näkyviin ja tarkasta ne viestien osalta
4) Tarkista ettei odottamasi viesti ole luokiteltu roskapostiksi kurkkaamalla roskapostikansioon
HUOM! Sähköpostilaatikon käytetty tila on ilmaistu sivun vasemmassa alalaidassa. Jos laatikko on täysi, se ei ota viestejä vastaan. Poista turhat viestit, ja tämän jälkeen kirjaudu ulos ja odota rauhassa. Tila ei vapaudu välittömästi, vaan saattaa mennä vartista muutamaan tuntiin, että palvelin vapauttaa tilan.
Kansionäkymän muokkaamiseen kannattaa katsoa ohjeita osoitteesta http://elisa.fi/webmail-ohjeet
Jos laatikko ei yllä mainituista toimenpiteistä sekä odottelusta huolimatta vastaanota postia, sinun ei tarvitse avata uutta aihetta siitä Palstalle. Jos laitat avunpyynnön jonnekin vanhan keskustelun jatkeeksi niin se saattaa jäädä huomiotta.
Ongelman selvittämiseksi voit lähettää yksityisviestin nimimerkille Palstatiimi. Laita viestiin sähköpostiosoite, jota ongelma koskee sekä kuvaus siitä mitä olet laatikon toiminnan eteen tehnyt (mainitse vähintään edelliset toimenpiteet).
1) Kirjaudu laatiikkoosi webmailin kautta osoitteessa https://webmail.elisa.fi
2) Tarkista ettei laatikkosi ole täynnä
3) Ota kaikki laatikkosi kansiot näkyviin ja tarkasta ne viestien osalta
4) Tarkista ettei odottamasi viesti ole luokiteltu roskapostiksi kurkkaamalla roskapostikansioon
HUOM! Sähköpostilaatikon käytetty tila on ilmaistu sivun vasemmassa alalaidassa. Jos laatikko on täysi, se ei ota viestejä vastaan. Poista turhat viestit, ja tämän jälkeen kirjaudu ulos ja odota rauhassa. Tila ei vapaudu välittömästi, vaan saattaa mennä vartista muutamaan tuntiin, että palvelin vapauttaa tilan.
Kansionäkymän muokkaamiseen kannattaa katsoa ohjeita osoitteesta http://elisa.fi/webmail-ohjeet
Jos laatikko ei yllä mainituista toimenpiteistä sekä odottelusta huolimatta vastaanota postia, sinun ei tarvitse avata uutta aihetta siitä Palstalle. Jos laitat avunpyynnön jonnekin vanhan keskustelun jatkeeksi niin se saattaa jäädä huomiotta.
Ongelman selvittämiseksi voit lähettää yksityisviestin nimimerkille Palstatiimi. Laita viestiin sähköpostiosoite, jota ongelma koskee sekä kuvaus siitä mitä olet laatikon toiminnan eteen tehnyt (mainitse vähintään edelliset toimenpiteet).
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi