Vastattu

Minulla on ollut tänään 9.6.-15 kirjautuisongelmaa joka on hallinnassanne oleva wippies.

  • 9 kesäkuu 2015
  • 13 kommenttia
  • 2026 katselukerrat

Minulla  on ollut tänään  koko päivän  9.6.-15  kirjautuisongelmaa   joka  on  ainakin   vielä  hallinnassanne  oleva    wippies.fi sähköposti-osoitteeseeni    muuta   keinoa  esim.   Elisa "palautesivujen kautta" en ole  asian korjaamiseen löytänyt  -

Mulla  on siis  suoraan  "asiakkuus" vapaan sähköposti   wippies-sivujen kautta  operaattoriin, jos   asuinalueen  laajakaista-verrkoa  ei  lasketa   joka  on  muiden  sopijaosapuolten kautta   kiinteistössämme.

 - Ja   nyt   valitettavasti  löytyy vain tämä   keino antaa  palautetta oletan  tässä?!  Nyt on kiire   avata  s-postini, ja   en  soittele   kalliisiin   juuri   mistään   käytännössä  mitään  osaamattomiin  "palvelunueroihin"   Elisassa! Ok

---

PS. Mitä  ihmeen kirosanoja  mulla on  tekstissäni,  sivunne  ilmoittaessa   sellaista jota ei ole!

13 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
http://yhteiso.elisa.fi/t5/H%C3%A4iri%C3%B6tiedotteet/P%C3%A4ivitetty-H%C3%A4iri%C3%B6-Wippies-s%C3%A4hk%C3%B6postipalvelussa/m-p/453805#U453805
MITÄ  TÄMÄ TARKOITTAA  NS. ASIAKKUUSPALVELUSSANNE ilmoitetaan  toista mitä  itse  toimintanne ovat,   puhutte ja ilmoitatte toista   mitä   käytäntönne ovat! TOIMINTA häiriönne  jatkuu edelleen  wippiesissä 10.6.-15  aamusta!

Ongelma ei  ole  siis ratkennut  edelleenkin  mahdotonta   kirjautua  wippies s-postiinsa, ilmoitetusta  ajasta  huolimatta!

Onko  siis näin ajankäyttönne   ja   tärkeysjärjestyksenne   jossain  Pasilan  tupakkakopeissa  ja kahvitauoilla eikä   niissä  ongelmissa  mitä  tietoonne  saatetaan jatkuvasti  vuodesta toiseen! 

Kyllä  tämäkään ei ole  leikkiä,  joten onko  ainoa mahdollisuus  JÄLLEEN hakea  apua   asioihin toimitusjohtaja Mattilan  avulla,  se kun vaikuttaa  on  elisa-yhtiön kanssa    se ainoa ja oikea   tapa toimia!

Nähtävästi   suojatyöpaikka-käytännöt  on tarkasteltava  uudelleen, ja  turhat  pois ja  siten tehostaa  ja ennen kaikkea nopeuttaa  toimintaanne  niin tässä  kuin muissa  toimintaanne  liittyvissä   asioissa?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Häiriö pitäisi olla nyt korjattu. Pahoittelut. Kyllä täällä kaikkemme tehdään, jotta palvelut saadaan kuntoon 🙂 Palaute on aina tervetullutta tietenkin 🙂

    Jos sinulla on vieläkin ongelmia, laita minulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi, niin katsotaan ongelmaa tarkemmin! Tuo yleinen häiriö pitäisi kuitenkin nyt olla poistettu 🙂
  •  Pitäis ja pitäis olla korjattuna! Vaan  ei ole  10.6.  2015  klo  20.30  juuri   yrittäessäni  kirjautua! 

    Pitönyt olla  jo muutaman päivän  korjattuna!   Asiasta  informoitu myös   Elisan toimitusjohtajaa   jospa hän  osaisi "korjata"  ongelman  tälläkin kertaa!?

     :smileyangry:
    Mitä helevettiä tämä on saaatanaa!!!? Kehoitetaan  jos ongelma jatkuu  "Laita  mulle  viestiä postiisi"?! Mitä  tämä tarkoittaa??? En pääse  sinne  postiini *****  aukkopää  ja parhaasi tekijä,  SIITÄHÄN TÄSSÄ ON KYSYMYS, EN  PÄÄSE   - SIIS  EN SAA AVATTUA  JA KIRJAUDUTTUA  SÄHKÖPOSTIINI WIPPIESISSÄ'!   Onko tää  *****ilua vai   muutenko olette  siellä  jossain muissa  asioissa  kuin tässä  on  ollut päiviä  kysymys?! Ja  kuka olet ja minne  otetaan yhteyttä  jos   te *****  nuljaskat  ette  ymmärrä  tätä   viestitystä jota  kaikki muutkin antaan en vaan minä!

    Ongelma on  edelleen  nyt  torstaina  11.6.-15,  onko tultava  ihan  Pasilaan  ja  haettava    teidät käsiinsä vai mikä  ***** tässä auttaa!?

      Ei  tyhjänpäiväiset  ''pahoittelut'' vaan    tutkinta  toiminnastanne  laajemmassa mitassa!

    Jos   wippies  käyttäjät luokitellaan   johonkin   'viimeiseen' ja  vailla   huomiota  vaativaan ryhmään,  kerron  olen   laajakaista asiakas  siitäkin huolimatta   ***** ja   ihan omasta  valinnastani huolimatta alueverkossa  mukana  asuinpaikkani kautta!
    Käyttäjätaso 7
    wippies-posti kirjoitti:
    Mitä helevettiä tämä on saaatanaa!!!? Kehoitetaan  jos ongelma jatkuu  "Laita  mulle  viestiä postiisi"?! Mitä  tämä tarkoittaa??? En pääse  sinne  postiini *****

    Siinä sanottiin "laita yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi". Eli sinun ei tarvitse tehdä sillä **** postilla mitään, vaan käytä tämän palstan yksityisviestiominaisuutta. Se löytyy tuosta vähän ylempää sivulta linkistä "yksityisviestit", tai klikkaamalla ko. nimimerkkiä -> profiilisivulla oikeassa laidassa "lähetä tälle käyttäjälle yksityisviesti".

    Sillä yksityisviestillä kerrot, mitä sähköpostiosoitetta ongelmasi koskee.

    Joko oli riittävästi rautalankaa, vai tarvitaanko ratakiskoa?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  •  onko laatikollasi uudelleenohjauksia käytössä, ja toimiiko webmailin kautta kirjautuminen? Suosittelen myös varuilta vaihtamaan laatikon salasanan, muistathan että pituusrajoitus on 8 merkkiä. Lisäksi jos käytät jotain erillistä sähköpostiohjelmaa tai käytät postia esimerkiksi kännykällä kannattaa kirjautua näillä mailista ulos ja koittaa uusiksi. 
  • Minulla on ihan tavallinen *****n wippies- ohjelma käytössäni ja näette sen varmaan kuten muutkin asiat - ollut jo käytössä vuosia. Hitautta ja muuta katkeamisia ollut aika ajoin mutta onnistunut viestittely jotenkin myös viimeaikoina! Mulla olisi todella nyt kiire saada sivusto auki ja sitä mukaa edetä omissa asioissani!

    Mitä ihmeen uudelleen ohjausta ja mistä sitä on saatavissa, annoin toisen netti.fi osoitteen jollain sivulla en muuta "ohjausta ole tällä osioilla tehnyt! Miten tässä nyt vielä salasanan vaihto edesauttaa asiaa, jos muutenkin tökkii ja ongelmaa on kuten on kirjautumisessa edelleen 11.6.-15 klo 16.00 jne. Älkää sanoko siis, asia on korjattu!
    Kuinka  *****  monelle ja moneen kertaan täällä  asiansa   täytyy  kerrata!  EIKÖ TEILLE   AJANKULUTTAJAT   ELISASSA   ASIA  JO OLE  SELVINNYT,  VAI  PITÄÄKÖ  SE  PIIRTÄÄ JA    KERTOA  TEILLE  JOSSAIN MUUALLAKIN!?

    TAI  MUUTA KAUTTA!?

    Pääsette  näkemään   mikä on  s-postini tänne  kirjattuna,   en minä  tässä kenekään muun asialla ole, heitä  kun on  *****ti  muutekin omalla  asiallaan kaikki joilla samaa  ongelmaa  edelleen! 

    Tilanne  on sama   siis   KUInKAAAAAAAAAAAAAAAA SAAAAAAAAAAAAATANAN  MONTA KERTAA  SE PITÄÄ TOISTAA!!  11.6.-15 KLO 16.00  --->
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Ketjun aloittajan ongelma ratkesi näillä ohjeilla: 

    • Salasanan vaihtaminen MyWippiesin kautta
    • Mahdollisten postien edelleenohjausten poistaminen
    • JOS tili on useammalla laitteella käytössä (esim kännykät, tabletit) kaikilta laitteilta uloskirjautuminen ja sen jälkeen uusi yritys webmailista
    Tosiaan tuo laajempi vika koskien Wippies-palvelua on korjattu, näiden neuvojen pitäisi korjata osotteiden nikottelu 🙂
    Tämän kuumakallen viesteistä ymmärsin, että on muillakin ongelmia wippies webmailinsa kanssa.

    Minähän olen salasanani jo vaihtanut, josta kohdallani ongelmat vasta alkoivatkin. Ei toimi enää koko posti ja tämä tukipalvelu ei sitä voi avata!!!!!
    Ja edelleen vielä tiedoksi, etten pääse millään tunnuksilla enää My Wippiesiin, jossa voisin yrittää uudelleen salasanan vaihtoa...
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Laita jollekin meistä moderaattoreista yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi, niin voidaan katsoa tuota vielä tarkemmin 🙂

    Osallistu keskusteluun