Vastattu

Miten vaihdan sähköpostin salasanan?

  • 28 huhtikuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1702 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Hei,

Uudessa OmaElisassa pystyin vain vaihtamaan salasanan OmaElisaan, mutta en sähköpostiin. Lisäksi kun menen vanhassa OmaElisassa laajakaista-välilehdelle tulee ilmoitus: " Laajakaistatietosi päivittyvät Oma Elisa palveluun muutaman vuorokauden viiveellä. Yritäthän myöhemmin uudelleen."

Mistä saan vaihdettua sähköpostin salasanan?

Asiakaspalveluun en voi soittaa, joten miten saan hoidettua asian sähköisesti parhaiten?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kake1 5 toukokuu 2015, 18:00

  • Mikäli et ole kyseisessä sähköpostisopimuksessa omistajan roolissa, ei sinun onnistu itse vaihtaa salasanaa Oma Elisasta, vaan sopimuksessa omistajan roolissa olevan tulisi tämä tehdä. Mikäli vaihto ei itsepalvelukanavan kautta onnistu, voi omistaja pyytää muutosta esimerkiksi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 010 190 240. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    3 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • !

    Sähköpostin salasanan vaihto tapahtuu juurikin tuota reittiä, jota olet yrittänyt, mikäli sähköposti ei näy uuden OmaElisan kohdassa "Sähköposti".

    Jos salasanan vaihto ei onnistu kumpaakaan kautta, kannattaa sinun lisätä asiakasnumerosi profiilitietoihisi (ei näy muille), että me moderaattorit pääsemme tarkastamaan sähköpostisopimuksesi. 🙂
  • Uudessa OmaElisassa olevasta kohdasta "sähköposti" linkki vie vain Webmailiin. Muita kyseisiä valikkoja ei ole. En löydä asiakasnumeroa OmaElisasta, mikä johtuu todennäköisesti siitä, että en ole käyttäjä laajakaistaliittymälle, minkä kautta sähköpostini on luotu Kolumbus-osoitteelle. Tarvitseeko minun hankkia liittymän asiakasnumero, jotta asian saa hoidettua?
    Kunniamerkki +3
  • Mikäli et ole kyseisessä sähköpostisopimuksessa omistajan roolissa, ei sinun onnistu itse vaihtaa salasanaa Oma Elisasta, vaan sopimuksessa omistajan roolissa olevan tulisi tämä tehdä. Mikäli vaihto ei itsepalvelukanavan kautta onnistu, voi omistaja pyytää muutosta esimerkiksi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 010 190 240. 🙂
  • Osallistu keskusteluun