Vastattu

netti.fi ei toimi

  • 26 marraskuu 2017
  • 1 kommentti
  • 497 katselukerrat

sähköposti lakkasi toimimasta elisan kuluttaja sähköpostin päivityksen jälkeen.
Käyttäjä tunnus ja salasana ovat oikein mutta en pääse kirjautumaan postiin.
Mitä Tehdä. minulla on sähköpostissa laskuja mitkä pitäisi maksaa.
Kyseessä on saunalahden ilmaissähköposti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kv36 26 marraskuu 2017, 10:21

Mitä Tehdä. minulla on sähköpostissa laskuja mitkä pitäisi maksaa.
Kyseessä on saunalahden ilmaissähköposti.


Voit toivoa, että kyseessä on tilapäinen häiriö, ja voit yrittää itkeä asiakaspalvelun suuntaan aiheesta. Tosiasia vaan on, että akuankkatiedoilla (=ei henkilöllisyyden varmistamista) perustettu sähköpostilaatikkosi saattaa olla mennyttä kalua. Tuota on ollut viime aikoina liikenteessä, ja selityksenä on kaikenlaista roskapostittajien kaappaamasta tilistä lähtien.

Jos sinulla ei ole vielä kunnollista sähköpostilaatikkoa jossain muualla (esim. gmail, outlook, icloud...), nyt on korkea aika perustaa sellainen. Ja sitten otat yhteyttä noihin laskuttajiin ja pyydät heitä lähettämään laskun uudelleen uuteen osoitteeseen.


edit. oma netti-laatikkoni ihme kyllä vielä toimii. Laatikkoon tulevan roskapostin määrä on kyllä kasvanut taas ihan uusiin mittoihin, vaikka en käytä ko. osoitetta mihinkään enkä edes avaa roskaposteja.

ps. modet toivottavasti siirtävät tämän, samoin kuin noin 20 muuta vastaavaa kysymystä, oikeaan paikkaansa eli sähköpostiosastolle.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Mitä Tehdä. minulla on sähköpostissa laskuja mitkä pitäisi maksaa.
Kyseessä on saunalahden ilmaissähköposti.


Voit toivoa, että kyseessä on tilapäinen häiriö, ja voit yrittää itkeä asiakaspalvelun suuntaan aiheesta. Tosiasia vaan on, että akuankkatiedoilla (=ei henkilöllisyyden varmistamista) perustettu sähköpostilaatikkosi saattaa olla mennyttä kalua. Tuota on ollut viime aikoina liikenteessä, ja selityksenä on kaikenlaista roskapostittajien kaappaamasta tilistä lähtien.

Jos sinulla ei ole vielä kunnollista sähköpostilaatikkoa jossain muualla (esim. gmail, outlook, icloud...), nyt on korkea aika perustaa sellainen. Ja sitten otat yhteyttä noihin laskuttajiin ja pyydät heitä lähettämään laskun uudelleen uuteen osoitteeseen.


edit. oma netti-laatikkoni ihme kyllä vielä toimii. Laatikkoon tulevan roskapostin määrä on kyllä kasvanut taas ihan uusiin mittoihin, vaikka en käytä ko. osoitetta mihinkään enkä edes avaa roskaposteja.

ps. modet toivottavasti siirtävät tämän, samoin kuin noin 20 muuta vastaavaa kysymystä, oikeaan paikkaansa eli sähköpostiosastolle.

Osallistu keskusteluun